Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acvord cadru furnizre ,,Reactivi pt.analize in regim de urgenta"


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
1.769.169 RON

Castigatorul Licitatiei: Novaintermed S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 143487/02.08.2013
Informatii anunt de participare asociat 138890
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BUZAU
Adresa postala: str Stadionului nr.7, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120144, Romania, Punct(e) de contact: Biroul achizitii, Tel. +40 238720223, In atentia: d-lui Ene Nicolae, Email: [email protected], Fax: +40 238720223, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Judetean de Urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Acvord cadru furnizre , ,Reactivi pt.analize in regim de urgenta"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Buzau, Str.Stadionului nr.7, Buzau
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste achizitionarea urmatoarelor chituri de reactivi: 1.Reactivi pentru determinarea gazelor sanguine, 2.Reactivi pentru determinarea markerilor cardiaci in regim urgenta, 3.Reactivi pentru determinarea rapida de toxicologie, 4.Reactivi pentru testarea rapida a timpului de protrombina/INR din sange capilar(coagulare), 5.Reactivi pentru analiza sanguina de biochimie, 6.Reactivi pentru analiza rapida dehematologie, 7.Reactivi pt.determinarea enzimelor cardiace in regim de urgenta
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
33694000-1-Agenti diagnostici (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 769, 169.12RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5970
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S091-154915din11.05.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 12025 Denumirea: Acord cadru -Reactivi pt.analiza sanguina de biochimie si reactivi pt.analiza rapida de hematologie
V.1) Data atribuirii contractului 04.07.2013
V.2) Numarul de oferte primite 4
Numarul de oferte admisibile 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Novaintermed S.R.L.
Adresa postala: Str. Ceaikovski nr. 7, SC 2, ET 1, AP 18, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020261, Romania, Tel. +40 740309004, Email: [email protected], Fax: +40 314011089, Adresa internet (URL): www.novaintermed.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 273307.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 275562.72 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 24
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
5, 6
Contract nr: 12024 Denumirea: Acord cadru furnizare reactivi pt.det.marcheri cardiaci, toxicolocie, INR
V.1) Data atribuirii contractului 04.07.2013
V.2) Numarul de oferte primite 4
Numarul de oferte admisibile 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SANPRODMED S.R.L.
Adresa postala: INTRAREA GLOCUZEI, NR. 37-39, TRONSON IV, ET. 3, CAM. 305, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023828, Romania, Tel. 021/ 242.44.77, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 021/ 242.26.24; 243.05.88, Adresa internet (URL): www.sanprodmed.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 773232.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 773232.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 24
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2, 3, 4
Contract nr: 12023 Denumirea: Acord cadru furnizare-reactivi pt.determinarea gazelor sanguine.
V.1) Data atribuirii contractului 04.07.2013
V.2) Numarul de oferte primite 4
Numarul de oferte admisibile 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
NEOTECH S.R.L.
Adresa postala: CALEA VITAN NR 104 BL V42A SC 3 AP88 SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 017000, Romania, Tel. 320 11 13, Email: [email protected] , [email protected], Fax: 326 37 15
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 576000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 576000.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 24
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 12026 Denumirea: Acord cadru furnizare-reactivi pt.determinarea enzimelor cardiace.
V.1) Data atribuirii contractului 04.07.2013
V.2) Numarul de oferte primite 4
Numarul de oferte admisibile 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SYNTTERGY CONSULT S.R.L.
Adresa postala: STR HOREA, NR 15, AP 10, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400383, Romania, Tel. 0264594517, Email: [email protected], Fax: 0264594517, Adresa internet (URL): www.synttergy.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 145440.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 144374.40 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 24
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
7
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
In conditiile in care in urma evaluarii ofertelor conform criteriului de atribuire se inregistreaza doua sau mai multe oferte la egalitate pe primul loc se va proceda la solicitarea unei noi oferte de pret prin intermediul SEAP . Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute in Fisa de Date a achizitiei, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. Se vaaccepta completarea ulterioara a documentelor dupa cum urmeaza: -in cazul in care uzeaza de dreptul prevazut mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Acest termen nu va mai mic de 3 zile lucratoare. -Autoritatea contractanta se va asigura ca ofertantul a carei oferta este declarata castigatoare a prezentat, nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii de atribuire, certificatele/documentele solicitate. -In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitateade exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Spitalului Judetean de Urgenta Buzau
Adresa postala: Str.Stadionului nr.7, ,Localitatea: Buzau, Cod postal: 120144, Romania, Tel. +40 0238720689, Email: [email protected]
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2013 15:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer