Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aliemnatre cu apa potabila in comuna Silivasu de Cimpie, jud. Bistrita-Nasaud


Anunt de participare (utilitati) numarul 21351/29.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Silivasu de Cimpie(Primaria)
Adresa postala: silivasu de cimpie, str. principala, nr. 80, Localitatea: Silivasu de Campie, Cod postal: 427270, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Silivas, Tel.0746826417, In atentia: Dambean Ioan-Primar, Email: [email protected], Fax: 0263-356091, Adresa internet (URL): primariibn.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Aliemnatre cu apa potabila in comuna Silivasu de Cimpie, jud. Bistrita-Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Silivasu de Cimpie, jud. Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Denumirea contractului: Alimentare cu apa potabila in comuna Silivasu de Cimpie, jud. Bistrita-Nasaud
Codul contractului: C 2.121560600202/08.09.2006
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Documentatia de atribuire cuprinde anexat proiectul tehnic de executie care include piese scrise si desenate. Proiectul tehnica fost aprobat de APDRP la faza de avizare a documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 475, 887RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 25000 RONCuantumul garantiei de buuna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program SAPARDBugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal pentru realizarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatul de inregistrare si Certificatul constatator emis de Oficiul registrului Comertului : Autorizatie de functionare/altele echivalente.
Statutul si contractul de societate , actele aditionale la statutul si contractul de societate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani, Scrisoare de bonitate bancara, Bonitatea finaciara, Identificarea finaciara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12 F
Formularul 12H
formularul 12I
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2007 00:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2000 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunerea la caserie a costului documentatiei sa prin fila CEC avalizata de banca
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2007 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2007 14:00
Locul: Sediul Consiliului Local Silivasu de Cimpie, comuna Silivasu de Cimpie, str. Principala , nr.80
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoana responsabila cu atribuirea contractelor de achizitie publica la nivelul comunei Silivasu de CimpieExpert in domeniuPersoana din cadrul comp. financiar-contabil al primariei
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin program SAPARD, Masura 2.1-Dezvoltarea si imbunatatirea infrastructurii rurale
VI.3) Alte informatii
Submasura , , Alimentare cu apa potabila in sistem centralizat in zonele rurale, , in baza contractului de finantare C 2.121560600202/08.09.2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 1, Cluj-Napoca, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-596110, Email: [email protected], Fax: 0264-593866, Adresa internet (URL): -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Silivasu de Cimpie
Adresa postala: str. Principala, nr.80, com.Silivasu de Cimpie, Localitatea: Silivasu de Cimpie, Cod postal: 427270, Romania, Tel.0263-356091, Email: [email protected], Fax: 0263-356011, Adresa internet (URL): www.primariibn.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2007 11:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer