Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA A LOCALITATILOR: VIRFURILE, VIDRA, MAGULICEA, LAZURI SI AVRAM IANCU, JUDETUL ARAD


Anunt de participare numarul 87168/24.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VIRFURILE (PRIMARIA COMUNEI VIRFURILE)
Adresa postala: STRADA PRIMARIEI NR.286, Localitatea: Varfurile, Cod postal: 317390, Romania, Punct(e) de contact: IOAN ROT, Tel.0257/318501, Email: [email protected];[email protected], [email protected], Fax: 0257/318506, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA A LOCALITATILOR: VIRFURILE, VIDRA, MAGULICEA, LAZURI SI AVRAM IANCU, JUDETUL ARAD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: COMUNA VIRFURILE
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentare cu apa a localitatilor: Vidra, Magulicea, Lazuri si Avram Iancu, judetul Arad si extindere retea in satul Virfurile.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de achizitie publica de lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare, in cuantum de 40000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local (HG 577/1997)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc forma de inregistrare, certificate fiscale care sa dovedeasca ca si-a indeplinit plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugete, declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, fisa de informatii generale, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte ca domeniul de activitate autorizat al ofertantului corespunde obiectului prezentei proceduri.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant contabil
- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 8000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani
- ofertantul va prezenta un contract similar de o valoare minima de 3500000 lei si recomandari
- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
- se solicita ca responsabilul tehnic RTC si RTE sa fie atestati in domeniul de activitate al prezentei proceduri
- declaratie pe proprie raspundere privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari
- se solicita ca operatorul economic sa detina aparate de sudura si personal calificat pentru executarea lucrarilor de sudura care sa acopere gama de la DN 90 mm - 200 mm
- informatii privind respectarea conditiilor de munca, protectia muncii, securitatea in munca si masurile de protectia mediului pe care le poate aplica in timpul indeplinirii contractului
- certificate de conformitate cu standardele ISO 9001/2001, ISO 14001/2005 si OHSAS 18001/2007, sau echivalente ale acestora, emise pentru obiectul de activitate cod CAEN 4221 Rev.2(4521-4524-4525 Rev.1)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2009 11:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei comunei Virfurile, judetul Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati si cate un reprezentant al ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Str. Tepes Voda, nr.2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256494650, Fax: 0256498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Primariei Virfurile
Adresa postala: Loc.Virfurile, str.Primariei, nr.286, judetul Arad, Localitatea: Virfurile, Cod postal: 317390, Romania, Tel.0257318501, Email: [email protected], Fax: 0257318506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.09.2009 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer