Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA IN COMUNA FRASINET, JUDETUL CALARASI


Anunt de participare numarul 92221/14.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FRASINET (PRIMARIA FRASINET)
Adresa postala: Comuna Frasinet, judetul Calarasi, Localitatea: Frasinet, Cod postal: 917090, Romania, Punct(e) de contact: STANCU TUDORITA, Tel.0242645908, In atentia: [email protected], Email: [email protected], Fax: 0242645908, Adresa internet (URL): www.primaria-frasinet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA IN COMUNA FRASINET, JUDETUL CALARASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA FRASINET, JUDETUL CALARASI
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ALIMENTARE CU APA IN COMUNA FRASINET
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45252126-7-Lucrari de constructii de statii de tratare a apei potabile (Rev.2)
45255500-4-Lucrari de foraj si de explorare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari pentru conducte de alimentare cu apa, lucrari de constructii de statii de tratatre a apei potabile, lucrari de foraj si de explorare.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 380, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 2% - 67.600 lei; garantie de buna executie 10% din val.contractului.Mod de const.conf. cap.IX.3 din Fisa de date a achizitiei publice, anexata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
O.G. nr.7/2006, bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Pentru operatorii economici care se asociaza in vederea depunerii ofertei, iar oferta este declarata castigatoare, autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii printr-un act notarial.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintaobligatorie: completare formulare conform Formular 12A.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C
Cerintaobligatorie: - Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P.- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local-cazier judiciar
Declaraie privind neincadrarea in situaiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 se completeaza Formularul 12B
Cerintaobligatorie : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata
Certificat Unic de Inregistrare in copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: - bilantulcontabil, anexele si balanta pe anii 2006, 2007, 2008, vizat si inregistrat de organele competente, in copie legalizata; in cazul in care ofertantul este infiintat dupa 2006, se depun bilanturile existente.Cerinta minima : cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani- minim 3.600.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular 12F
Minim doua lucrari similare in valoare totala de 2.700.000 lei, din care una sa fie de cel putin 1.500.000 lei (se vor prezenta copii legalizate de pecontractul de lucrari, procesul verbal de receptie finala si recomandarile din partea beneficiarilor).Recomandarea trebuie sa precizeze celputin urmatoarele aspecte (in copie legalizata):
a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
b) daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate:
- neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;
- receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.Cerinta minima: 1 instalatie sudura teava polietilena; 1 buldoexcavator multifunctional; instalatie de foraj sau contract cu o firma specializata in foraje.Completare Formular 12H
Declaratie pe propria raspundere ca utilajele sunt disponibile la data incheierii contractului si nu sunt angrenate in alte contracte similare
Cerintaobligatorie: inginer constructor specialitate instalatii, constructii civile si industriale; responsabil tehnic cu executia, responsabil cu controlul calitatii, cu atestate in domeniul instalatii si constructii civile; minim 2 sudori atestati ISCIR pentru sudura polietilena (copii certificate dupa atestate, diplome de licenta , autorizatii si CV-uri, incopii legalizate).Completare Formularul 12 I la care se adauga polita de asigurare pentru accidente de munca.
Se va completa Formularul 12G cu subcontractatii si partile din contract subcontractate.
Cerinta obligatorie:
Certificat ISO 9001 pentru tipul de lucrari aferente investitiei , in copie legalizata.
Cerinta obligatorie:
Certificat ISCerinta obligatorie:
Certificat OSHAS 18001, in copie legalizata
Certificat SA 8000, in copie legalizata
CertificatISO/CEI 27001, in copie legalizata
certif.ISO 14001, in copie legalizata
Manualul calitatii, mediului si securitatii in munca in constructii, manualul ocupational.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
termen de executie
25%
Descriere:
3.
planul calitatii si tehnologia propuse pentru executie lucrarilor
35%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.12.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2009 12:00
Locul: Comuna Frasinet, judetul Calarasi, sediul primariei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti, imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Vizita in teren va avea loc in data de 16 decembrie 2009, ora 10, 00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310 4641, Email: [email protected], Fax: 021 / 310 4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
JUDECATORIA LEHLIU-GARA
Adresa postala: Str. Pompierilor, nr.3-4, Localitatea: Lehliu-Gara, Cod postal: 915300, Romania, Tel.0242640823, Fax: 0242640689
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ofertantii nemultimiti pot depune contestatii in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic din cadrul primariei
Adresa postala: Comuna Frasinet, judetul Calarasi, Localitatea: Frasinet, Cod postal: 917090, Romania, Tel.0242645908, Email: [email protected], Fax: 0242645908, Adresa internet (URL): www.primaria-frasinet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.12.2009 15:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer