Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA IN COMUNA SLOBOZIA CIORASTI , JUDETUL VRANCEA


Anunt de participare numarul 61446/14.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SLOBOZIA CIORASTI
Adresa postala: COMUNA SLOBOZIA CIORASTI, JUDETUL VRANCEA, Localitatea: Slobozia Ciorasti, Cod postal: 627315, Romania, Punct(e) de contact: ELENA BATRINU, Tel.0237256942, Email: [email protected], Fax: 0237256942, Adresa internet (URL): Primaria Slobozia Ciorasti, judetul Vrancea, Adresa profilului cumparatorului: Primaria Slobozia Ciorasti, judetul Vrancea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA IN COMUNA SLOBOZIA CIORASTI , JUDETUL VRANCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Com. Slobozia Ciorasti, judetul Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentare cu apa in comuna Slobozia Ciorasti, satele Jiliste , Armeni, Slobozia Ciorasti, judetul Vrancea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Alimentare cu apa in comuna Slobozia Ciorasti, satele Jiliste , Armeni, Slobozia Ciorasti, judetul Vrancea conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 270, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 40.000 lei cu scrisoare de garantie bancara in original cu referire la procedura de licitatie deschisa , inainte de depunerea ofertelor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat prin HG 577/1997, republicata iar plata se va face prin virament in contul din Trezorerie , dupa verificarea situatiilor de lucrari
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din OUG 34/2006, republicata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006: FORMULARUL 12 A
In cazul in care oferta nu este semnata de reprezentantul legal al ofertantului se va atasa imputernicirea semnata de reprezentantul legal, in original- neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, FORMULARUL 12 B.Se vor atasa certificate valabile emise de autoritatile legale competente care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor bugetul general consolidat si bugetul local
Declaratie privind calitatea de participant la procedura : FORMULARUL 12 C.
- Ofertantul sa fie legal inregistrat: se va atasa copie dupa CUI (codul unic de inregistrare)- Ofertantul sa aiba dreptul de a executa lucrari avand codul CAEN4221
Certificat constatator emis de Registrul ComertuluiSe vor atasa copii dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare - ofertantul sa aiba dreptul de a executa lucrari avand codul CAEN 4221Se vor atasa copii dupa documente din care sa rezulte ca ofertantul are dreptul de a executa lucrarile avand codul CAEN 4221
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- rezultatul exercitiului financiar pe anul 2007: sa aiba profit
- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 3.000.000 RON
Se va atasa bilantul (complet, inclusiv contul de profit si pierderi pe anul 2007), vizat de administratia financiara sau ale documente emise de autoritatile legale competente, care sa certifice incadrarea in limitele specificate mai sus si se va completa formularul 12 I.Firmele infiintate in anul 2008 vor prezenta o estimare justificataa profitului, a cifrei de afaceri, a solvabilitatii patrimoniale si a lichiditatii generale pe anul 2008 din care sa rezulte ca se incadreaza in cerintele solicitate, precum si ultima balanta de verificare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 3.000.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare in ultimii 5 ani, care sa fie apreciate de beneficiar ca fiind de buna sau foarte buna calitate, din care cel putin una sa aiba valoarea de minim680.000 RON : FORMULARUL 12 E si se vor atasacertificari de buna executie in original pentru cele mai importante lucrariOfertantul trebuie sa detina mijloacele minimale necesare realizarii contractului, respectiv:
- minim 1 betoniera act. electric- minim 1 buldozer- minim 1 - buldoexcavator
- minim 1-grup termic de sudura
-minim 1 - excavator
Se va completa FORMULARUL 12 J.Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii contractului:
- personal pentru executie
- personal pentru urmarirea si asigurarea calitatii lucrarilor - auditor intern certificat SMC- personal pentru asigurarea securitatii si sanatatii in munca: certificata de catre MMSSF: Se vor atasa:
- CV-urile, semnate, ale persoanelor respective;
- angajamentul de participare al persoanelor nominalizate;
- imputerniciri, autorizatii sau certificate detinute de persoane
Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001:2000.
In cazul firmelor in curs de certificare, acestea trebuie sa prezinte dovada.Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii contractului: se va completa Formularul 12 F
Ofertantul va executa lucrarile in conditii de calitate.se va prezenta programul calitatii propus pentru executarea lucrarii.Informatii privind subcontractantii ***Capacitatea tehnica si profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana. Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle intr-o situatie care determina excluderea din procedura de atribuire: formularul 12 Gsi se va prezenta angajamentul ferm a subcontractantului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor lucrari similare in ultimii 5 ani, care sa fie apreciate de beneficiar ca fiind de buna sau foarte buna calitate, din care cel putin una sa aiba valoarea de minim680.000 RON .Ofertantul trebuie sa detina mijloacele minimale necesare realizarii contractului, respectiv: - minim 1 betoniera act. electric- minim 1 buldozer- minim 1 - buldoexcavator- minim 1-grup termic de sudura-minim 1 - excavator
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 600 RON
Conditii si modalitate de plata: solicitare scrisa in acest sens , in termen de 3 zile de la data solicitarii contracost
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2008 09:30
Locul: Sediul Primariei Slobozia Ciorasti din loc. Slobozia Ciorasti, judetul Vrancea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele care pot asista la deschiderea candidaturilor : comisia de evaluare si reprezentantii autorizati ai operatorilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 021310642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL FOCSANI, Sectia de contencios - administrativ
Adresa postala: B-dul Independentei nr. 19-20, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620015, Romania, Tel.0237232092, Fax: 0237232092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita de depunere a contestatiilor este de 5 zile de la data luarii la cunostinta despre actul contestator al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA SLOBOZIA CIORASTI
Adresa postala: loc. Slobozia Ciorasti, judetul Vrancea, Localitatea: Slobozia Ciorasti, Cod postal: 627315, Romania, Tel.0237256942, Email: [email protected], Fax: 0237256942
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2008 10:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer