Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA IN SISTEM CENTRALIZAT A COMUNEI BISTRET


Anunt de participare numarul 26251/01.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BISTRET (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: com.Bistret, jud. Dolj, Localitatea: Bistret, Cod postal: 207065, Romania, Punct(e) de contact: Luciana Ionescu, Tel.0251355011, Email: [email protected], Fax: 0251355550, Adresa internet (URL): CONSILIUL LOCAL BISTRET/DOLJ/NR.1004
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA IN SISTEM CENTRALIZAT A COMUNEI BISTRET
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA BISTRET- RESEDINTA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SISTEMUL CENTRALIZAT DE ALIMENTARE CU APA ARE URMATOARELE COMPONENTE
-FRONT DE CAPTARE
-GOSPODARIA DE APA
-CONDUCTA PRINCIPALA DE DISTRIBUTIE
RETELE SECUNDARE DE DISTRIBUTIE
CONSTRUCTII ANEXA LA RETEAUA DE APA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45262600-7-Diverse lucrari specializate de constructii (Rev.1)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-AMENAJARE TEREN SI DRUM ACCES GOSPODARIE APA
-AMENAJARE PENTRU PROTECTIA MEDIULUI
-RACORD RETEA ELECTRICA
-CABINE FORAJE, STATIE CLORINARE, STATIE HIDROFOR, IMPREJMUIRE GOSPODARIE APA SIFORAJE, FORAJE CAPTARE, CONDUCTA ADUCTIUNE, CONDUCTA PRINCIPALA DISTRIBUTIE, RETEA DISTRIBUTIE, INSTALATII HIDRAULICE, CISMELE STRADALE, HIDRANTI INCENDIU
-INSTALATII ELECTRICE
-UTILAJE SPECIFICE
-REZERVOARE INMAGAZINARE
DETALIERE CONFORM CAIETULUI DE SRCINI
Valoarea estimata fara TVA: 3, 216, 032RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.10.2007 pana la 30.09.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA PT GARANTIE PARTICIPAREINVALOARE DE 8.000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT 90%BUGETUL LOCAL10%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
EXECUTANT LUCRARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DOVADA INREGISTRARE IN SEP
-DECLARATIE ELIGIBILITATE
-DECLARATIE NEINCADRARE IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.181/OG 34/2006
-CERTIFICAT ATESTARE FISCALA
-DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA
-CERTIFICAT DE INREGISTRARE LA REGISTRUL COMERTULUI, CERTIFICAT FISCAL, CERTIFICAT CONSTATATOR ELIBERAT DE REGISTRUL COMERTULUI SI STATUTUL-INFORMATII PRIVIND ADMINISTRATORII, SALARIATII SI DIRECTORII
-LISTA LUCRARILOR DIN ULTIMII 5 ANI = RECOMANDARI (3)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-BILANT, CONT PROFIT SI PIERDERI SI NOTE EXPLICATIVE LA DATA DE 31.12.2006-INREGISTRAT LA ADMINISTRATIA FINANCIARA
-INFORMATII PRIVIND BONITATEA FINANCIARA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-PROPUNERE TEHNICA
-LISTA PRIVIND DOTAREA CU UTILAJE, INSTALATII, ECHIPAMENTE
-CERTIFICAT CALITATE ISO
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2007 15:00
Locul: SEDIUL CONSILIULUI LOCAL BISTRET
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANT AUTORITATEA NATIONALA DE CHIZITII PUBLICE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
CONTRACTUL ESTE FINANTAT IN BAZA OG 7/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BUCURESTI, BDUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Tel.021-3118095, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA BISTRET
Adresa postala: COMUNA BISTRET, NR.1004, Localitatea: BISTRET, Cod postal: 207065, Tel.0251-355011, Email: [email protected], Fax: 0251-355550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2007 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer