Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare cu apa potabila, satele Padureti, Catane, Ciesti, Mirghia de Jos si Mirghia de Sus


Anunt de participare numarul 16969/31.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LUNCA CORBULUI (PRIMARIA LUNCA CORBULUI JUD. ARGES)
Adresa postala: COMUNA LUNCA CORBULUI, Localitatea: Lunca Corbului, Cod postal: 117453, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA DEACONEASA, Tel.0248/688501, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0248/688960
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa potabila, satele Padureti, Catane, Ciesti, Mirghia de Jos si Mirghia de Sus
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: satele: Padureti, Catane, Ciesti, Mirghia de Jos si Mirghia de Sus, comuna Lunca Corbului, judetul Arges.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de alimnetare cu apa potabila, satele Padureti, catane, Ciesti, mirghia de Jos si Mirghia de Sus
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262220-9 - Forare de puturi de apa (Rev.1)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232152-2-Statie de pompare (Rev.1)
45232153-9-Lucrari de constructii de turnuri de apa (Rev.1)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 242, 013RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma fixa de 25000 lei Ron constituita prin Scrisoare de Garantie Bancara sau cu OP in contul RO 36TREZ 0505006XXX000384 deschis la Trezoreria Costesti, CF 4122400
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
OG nr. 7/2006 - In baza programului de dezvoltare a infrastructurii rurale Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea este necesar sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate - cazier judiciar; declaratie privind eligibilitatea - formular tip; declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 - formular tip; certificat privind plata taxelor si impozitelor la Bugetul de Stat; certificat privind plata taxelor, impozitelor si taxelor locale; certificat constatator emis de Oficiul registrului Comertului; Certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului; munim 3 scrisori de recomandare din partea altor beneficiari.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani; declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul ultimilor 3 ani trebuie sa prexinte profit; cifra de afaceri pe ultimii 3 ani minim 8000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; standarde de asigurare a calitatii: SR EN ISO 9001:2001 pentru managementul calitatii in constructii; SR EN ISO 14001:2005 pentru managementul de mediu in constructii; certificate de atestare OHSAS 18001:2004 pentru managementul sanatatii si securitatii ocupationale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin 3 lucrari de aceeasi complexitate tehnica avand valoarea de minim 800000 lei RON.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
75%
Descriere:
2.
durata de executie
10%
Descriere:
3.
programul calitatii propus pentru executia lucrarii
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 3000 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria autoritatii contractante sau OP in contul RO29TREZ05021360250XXXXX deschis la Trezoreria Costesti, CF 4122400
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2007 12:00
Locul: Primaria Lunca Corbului, comuna Lunca Corbului, judetul Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare formata prin dispozitia primarului si reprezentantii legali sau imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravropoleos, nr. 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Judetului Arges
Adresa postala: Bld.-ul Eroilor nr. 2-6, Str. Victoriei, nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110417, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-In cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator.-Deciziile Consiliului privind solutionarea contestatiei si obligarea la plata amenzii pot fi atacate cu plangere, in termen de 10 zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Lunca Corbului - biroul juridic
Adresa postala: comuna Lunca Corbului, sat Lunca Corbului, judetul Arges, Localitatea: Lunca Corbului, Cod postal: 117435, Romania, Tel.0248688501, Email: [email protected], Fax: 0248688960
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2007 12:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer