Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare cu energie electrica parc Tetarom III posturi (alimentare si trafo), comuna Jucu, judetul Cluj


Anunt de participare numarul 83754/05.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: 21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Punct(e) de contact: ALIN TISE, Tel.0264503300, In atentia: Alexandru Cretu, Email: [email protected], Fax: 0264503300, Adresa internet (URL): WWW.CJCLUJ.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu energie electrica parc Tetarom III posturi (alimentare si trafo), comuna Jucu, judetul Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Jucu, Parcul Industrial Tetarom 3
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
a) Punctul de alimentare se va construi la limita de sud-vest a parcului industrial in perimetrul destinat serviciilor de exploatare va fi de tip prefabricat, in anvelopa de beton, montat suprateran cu actionare din interior, echipat cu doua semibare 20kV, aparataj motorizat, cupla longitudinala echipata cu intrerupator si prevazuta cu AAR, cu servicii proprii de curent alternativ si curent continuu, cu doua baterii 48V c.c.200 Ah si redresori automati monofazici (trifazici). De asemenea punctul de alimentare va fi echipat si cu doua transformatoare 630 kVA 20/0, 4 kV pentru alimentarea consumatorilor din zona respectiva, avand masura pe fiecare iesire pe JT.b) Posturile de transformare ( 5 buc. ) se vor monta pe buclele de medie tensiune din incinta Parcului Industrial Tetarom III, acestea vor fi instalate la locurile indicate de catre achizitor. Posturile de transformare vor fi echipate cu 2 trafo uscat 1600 KVA 20/0, 4 KV, doua celule intrare MT, doua celule trafo MT, o celula cupla, un tablou JT pentru consumator, doua tablouri JT pentru furnizor. Se vor monta de asemenea sase cutii pentru contori, echipate cu contori Actaris SL7000 si un UPS pentru comanda. Fiecare plecare din tabloul de JT vor fi echipate cu reductori de curent si tensiune.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232220-0 - Lucrari de constructii de posturi de transformare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a) Punctul de alimentare se va construi la limita de sud-vest a parcului industrial in perimetrul destinat serviciilor de exploatare va fi de tip prefabricat, in anvelopa de beton, montat suprateran cu actionare din interior, echipat cu doua semibare 20kV, aparataj motorizat, cupla longitudinala echipata cu intrerupator si prevazuta cu AAR, cu servicii proprii de curent alternativ si curent continuu, cu doua baterii 48V c.c.200 Ah si redresori automati monofazici (trifazici). De asemenea punctul de alimentare va fi echipat si cu doua transformatoare 630 kVA 20/0, 4 kV pentru alimentarea consumatorilor din zona respectiva, avand masura pe fiecare iesire pe JT.b) Posturile de transformare ( 5 buc. ) se vor monta pe buclele de medie tensiune din incinta Parcului Industrial Tetarom III, acestea vor fi instalate la locurile indicate de catre achizitor. Posturile de transformare vor fi echipate cu 2 trafo uscat 1600 KVA 20/0, 4 KV, doua celule intrare MT, doua celule trafo MT, o celula cupla, un tablou JT pentru consumator, doua tablouri JT pentru furnizor. Se vor monta de asemenea sase cutii pentru contori, echipate cu contori Actaris SL7000 si un UPS pentru comanda. Fiecare plecare din tabloul de JT vor fi echipate cu reductori de curent si tensiune.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare-50.000 lei;Garantia de Buna Executie-Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 10% din Suma Contractuala Acceptata, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Cluj
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata ;Certificatul constatator de la Oficiul Registrului Comertului;Certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre stat;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;Certificatul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului;Pentru persoanele juridice straine - se vor depune actele echivalente emise de organele abilitate din tara de origine.;In cazul unei asocieri, ofertantii- vor prezenta acordul de asociere fara a se solicita legalizarea notariala a asocierii si in a carui continut vor fi stipulate de comun acord drepturile si obligatiile pe care asociatii le vor avea in indeplinirea contractului;
In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, autoritatea contractanta isi rezervadreptul de asolicita legalizarea asocierii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind capacitateaeconomico- financiara;informatii generale2.Bilant contabil3.Cifra medie anuala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 20 din Sectiunea III ;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular2.Ofertantii vor depune Bilanturile contabile (balanta de verificare), contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, vizate si inregistrate de organele competente.3.Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principale lucrari in ultimii 5 ani
2.Fisa de experienta similara
3.Recomandare
4.Resurse umane si structura managementului
5.Informatii privind subcontractantii / asociatii
6.Autorizari si Standarde de asigurarea calitatii si Standarde de protectia mediului si securitatii muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul (liderul Asociatiei va trebui sa prezinte un centralizator privind experienta similara2.Se vaprezenta minim 1 Fisa privind experienta similara3.solicitat-Formular B44.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: a) Efectivele medii anuale alesi ale cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii3 ani precum si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrari (conform Formular12 I din Sectiunea III)b) Lista personalului direct responsabil de executia lucrarii, care va fi angajat in cadrul contractului cu descrierea pe scurt a pregatirii profesionala si experienta.Tot personalul direct responsabil trebuie sa-si declare disponibilitatea pentru obiectiv;Pentru persoanele prezentate la punctul b) se vor prezentaCurriculum Vitae.Fiecare Curriculum Vitae va fi insotit de o declaratie semnata, privind disponibilitatea .Este absolut obligatoriu ca in echipa de conducere a lucrarii sa fie numit un responsabil tehnic cu executia (RTE) autorizat ANRE, grad min. 3B si un controlor de calitate (CQ).Se vor prezenta certificatele de atestare pentru RTE si CQ (inclusiv legitimatiile cu valabilitate la zi pentru RTE si CQ).5.Ofertantul liderul asociatiei va completa: Lista cuprinzand asociatii / subcontractantii si specializarea acestora, (Formularul 12G ).In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicitalegalizarea asocierii6. Autorizatie ANRE pentru executarea tipului de lucrari supuse achizitiei;¦ Certificatul ISO 9001:2001 (2000);¦ Certificatul ISO 14001:2005 (2004);¦ Certificatul OHSAS 18001:2008 (2004).Cerinte obligatorii pentru certificate: - prezentarea certificatelor, document original sau copie legalizata notarial;
- toate certificatele trebuie sa fie pentru domeniul Constructii si instalatii energetice- valabile la data depunerii ofertei;
- se accepta certificate echivalente emise de alte state membre UE;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10636/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2009 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii sau imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj,
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, NR.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/434057, Email: [email protected], Fax: 0264/596110, Adresa internet (URL): www.curteadeapelcluj.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Cluj
Adresa postala: b-dul 21 Decembrie 1989 nr. 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Tel.0264-503340, Email: [email protected], Fax: 0264-503340, Adresa internet (URL): www.cjcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2009 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer