Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare Cinema Modern ? Centrul Cultural al municipiului Suceava


Anunt de participare numarul 104218/20.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Suceava
Adresa postala:  B-dul 1 Mai, nr. 5A, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720224, Romania, Punct(e) de contact:  Luminita Chiru, Tel. 0230-212696, interior 167, Email:  [email protected], Fax:  0230-520593, Adresa internet (URL):  www.primariasv.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare Cinema Modern ? Centrul Cultural al municipiului Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Cinematograful Modern, municipiul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reamanajarea cinematografului Modern din municipiul Suceava, prin lucrari de consolidare, extindere, supraetajare si modernizare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212320-5 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice (Rev.2)
45262211-3-Instalare de piloti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sala de spectacole = 300 m
demisol: arie utila 157, 5mp; arie desfasurata 224mp;
parter: arie utila 677, 2 mp; arie desfasurata 818mp;
etaj 1: arie utila 351, 55 mp; arie desfasurata 483mp;
etaj 2: arie utila 147, 6mp; arie desfasurata 248mp;
etaj 3: arie utila 554, 75mp; arie desfasurata 641mp;
etaj tehnic acces: arie utila 45, 6mp; arie desfasurata 71mp.
Amenajari rutiere 942mp;
alimentare cu apa 12m
canalizare: 55m;
retea de drenuri: 125 m
rezerva intangibila de incendiu: 1 rezervor
racord retea hidranti exteriori: 2 racorduri
hidranti interiori: 12 bucati;
bransament gaze naturale: 12m.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 518, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 150.000 lei.garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCALBUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formular 12A, formular 12B, certificate de plata a taxelor si impozitelor eliberate de DGFP si Primarie, certificat constatator si de inregistrare ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Date generale despre ofertant si cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 20.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor din ultimii 5 ani, declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat, informatii despre personalului implicat in executia lucrarilor si pregatirea acestuia, inginer specializare constructii civile, RTE-ist pentru lucrari de constructii civile, declaratie privind echipamentele, lista subcontractanti, ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, contract de prestare a serviciilor de depozitare a deseurilor rezultate ca urmare a executiei lucrarilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)Ofertantul va face dovada ca a executat in ultimii 5 ani, in procent de 100%, lucrari in domeniul constructiilor civile in valoare de cel putin 10.000.000 lei fara TVA prin insumarea a cel mult 3 contracte;2)Se solicita cel putin un inginer specializarea constructii civile si cel putin un specialist RTE atestat MLPAT pentru categoria de lucrari constructii civile.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
procesul repetitiv de ofertare se refera la pretul total al ofertei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2010 11:00
Locul: la sediul Primariei municipiului Suceava, B-dul 1 Mai, nr. 5A.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Fisa de date a achizitiei, Formularele si modelul de contract sunt atasate prezentului anunt de participare.Din motive tehnice, documentatia tehnica nu a putut fi atasata prezentului anunt.Documentatia tehnica sa va pune la dispozitia operatorilor economici interesati, in format CD, numai ca urmare a unei solicitari scrise in acest sens.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Suceava-Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala:  str. Stefan Cel Mare, nr 62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230216321, Email:  [email protected], Fax:  0230216321
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Suceava-Serv contencios administrativ, juridic
Adresa postala:  B-dul 1 Mai, nr. 5A, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720224, Romania, Tel. 0230.212696, int. 119, Email:  [email protected], Fax:  0230.520593, Adresa internet (URL):  www.primariasv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2010 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer