Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare corp A si B parter in blocul central pentru realizarea serviciului de internari pediatrie, OG si garderoba pacienti,amenajare spatii vestiare personal in demisol si inchiderea inelului de apa


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
27.737 RON

Castigatorul Licitatiei: EURO CONSULT PROJECT S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 122525/15.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Campulung Muscel
Adresa postala: str. dr. Costea, nr.8, jud. Arges, Localitatea: Campulung, Cod postal: 115100, Romania, Punct(e) de contact: sterian pricope, Tel. +40 248510100, Email: [email protected], Fax: +40 248511860, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Amenajare corp A si B parter in blocul central pentru realizarea serviciului de internari pediatrie, OG si garderoba pacienti, amenajare spatii vestiare personal in demisol si inchiderea inelului de apa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SpitalulMunicipal Campulung, str. Dr. Costea, nr. 8, loc. Campulung -Muscel, jud. Arges, cod 115100
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajare corp A si B parter in blocul central pentru realizarea serviciului de internari pediatrie, OG si garderoba pacienti, amenajare spatii vestiare personal in demisol si inchiderea inelului de apa
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45454000-4 - Lucrari de restructurare (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
27, 736.64RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Noi lucrari / servicii, constituind o repetare a lucrarilor / serviciilor existente si solicitate in conformitate cu conditiile stricte conforme cu cele stabilite in directiva
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1900
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 1900 Denumirea: Amenajare corp A si B parter in blocul central pentru realizarea serviciului de internari pediatrie,
V.1) Data atribuirii contractului 06.02.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
EURO CONSULT PROJECT S.R.L.
Adresa postala: STR.REPUBLICII, NR.49, Localitatea: Campulung, Cod postal: 115100, Romania, Tel. 0248.512.391, Email: [email protected], Fax: 0248.512.391
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 28419.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 27736.64 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Licitatie deschisa, Numar anunt de atribuire 116927/21.10.2011, Valoarea totalaa contractuluifara TVA: 400000 lei
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Curtea deApel Pitesti
Adresa postala: str. Victoriei, nr. 22, jud. Arges, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel. +40 248219374, Email: [email protected], Fax: +40 248223828
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic alSpitalului Municipal Campulung
Adresa postala: str. Dr. Costea, nr.8, jud Arges, Localitatea: Campulung Muscel, Cod postal: 115100, Romania, Tel. +40 248510100, Email: [email protected], Fax: +40 248511860
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2012 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer