Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare si acoperire patinoar artificial din comuna Cirta -jud. Harghita


Anunt de participare numarul 8134/30.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CIRTA
Adresa postala: str. Principala, nr. 159, Localitatea: Carta, Cod postal: 537035, Romania, Punct(e) de contact: TIBOR GABOR, Tel.0266378005, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0266378320
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare si acoperire patinoar artificial din comuna Cirta -jud. Harghita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Cirta, pe amplasamentul existent
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea, si executarea lucrarii de acoperire a patinoarului artificial existent in comuna Cirta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212211-8 - Patinoar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Constructii social culturale, conform detaliilor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 18.05.2007 pana la 19.11.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 15000 RON, Garantia de buna executie 5 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din bugetul local si din alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere: se solicita legalizarea asocierii pentru Grupul de operatori economici, numai daca oferta este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii din care sa rezulte neincadrarea in situatiile prevazuta de art. 180 si 181 din OUG. nr. 34/2006. Persoana juridica inregistrata, cu domeniul de activitate corespunzator (Certificat emis de Oficiul Reg. Comertului)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, conform bilanturilor anuale minim 2 milioane Euro. Situatie financiara pozitiva, reflectat prin: Lichiditate generala: minim 100%. Solvabilitate patrimoniala: minim 30%. Capacitate de sustinere financiara a lucrarii pe o perioada de minim 3 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Realizarea in ultimii 5 ani, a cel putini unui contract pentru o lucrare similara ca natura si complexitate de minim 400000 Euro. Declaratie privind asigurarea de dotari tehnice, echipamente si utilaje specifice. Informatii privind personalul angajat si personalul responsabil pentru executarea contractului. Sistemul de asigurare a calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
durata de executie
10%
Descriere:
2.
factori tehnici
20%
Descriere:
3.
pretul ofertei
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 1/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: plata la caseria Institutiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2007 13:00
Locul: sediul Primariei Cirta, str. Principala, nr. 159, jud. Harghita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate desemnati ofifial de la Compartimentul de verificare a achizitiilor publce din cadrul D.G.F.P. Harghita. Reprezentantii inputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Harghita, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal din teritoriu
Adresa postala: str. Gh. Doja, nr. 6, jud. Harghita, Localitatea: Miercure Ciuc, Cod postal: 530132, Romania, Tel.0266371616, Email: [email protected], Fax: 0266310145
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, etaj 4, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile de la primirea comunicarii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Cirta - Compartiment juridic
Adresa postala: str. Principala, nr. 159, jud. Harghita, Localitatea: Cirta, Cod postal: 537035, Romania, Tel.0266378005, Email: [email protected], Fax: 0266378320
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2007 16:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer