Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare treceri la nivel cu liniile de tramvai ? executie lucrari


Anunt de participare numarul 131027/23.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala:  B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Punct(e) de contact:  LUCIAN HATEGAN, Tel. 0257281850 int 289, In atentia:  Silvia Carliciuc, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0257281850 int 285, 0257284744, Adresa internet (URL):  www.primariaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala:  B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Punct(e) de contact:  erviciul Reparatii si Intretinere Cai de Comunicatii Terestre, Tel. 0257/281850 int. 283, In atentia:  Carliciuc Silvia, Fax:  0257/255818, Adresa internet (URL):  www.primariaarad.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala:  B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Punct(e) de contact:  erviciul Reparatii si Intretinere Cai de Comunicatii Terestre, Tel. 0257/281850 int. 283, In atentia:  Carliciuc Silvia, Fax:  0257/255818, Adresa internet (URL):  www.primariaarad.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala:  B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Punct(e) de contact:  Palatul Cenad, camera 5 Registratura generala, Tel. 0257/281850 int. 316, In atentia:  Carliciuc Silvia, Fax:  0257/284744, Adresa internet (URL):  www.primariaarad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare treceri la nivel cu liniile de tramvai ? executie lucrari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipiul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor amenajare treceri la nivel cu liniile de tramvai
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234126-5 - Lucrari de constructii de linii de tramvai (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrarilor amenajare treceri la nivel cu liniile de tramvai.
Valoarea estimata: 13.320.461, 00 lei fara TVA, echivalentul a 3.137.400, 43 euro fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 13, 320, 461RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantia de participare este de 195.000 RON;
-garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- bugetul local;
- bugetul national;
- fonduri externe nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din OUG 34/2006;
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
3.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru persoane juridice romane din care sa reiasa faptul ca ofertantii au ca obiect de activitate ?Lucrari de constructii a cailor ferate de suprafata si subterane?, cod CAEN 4212.
4.Copia certificatului de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului sau alte echivalente pentru persoane fizice romane;
5.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs;
6.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare, echivalenta cu cea solicitata pentru persoanele fizice/juridice romane;
7.Fisa de informatii generale ? formular 2B (inclusiv cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani). Cifra de afaceri trebuie sa fie de minim 25.000.000 lei;
8.Declaratia privind participarea la procedura cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale - formularul 2B
2.Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) ? se completeaza in formularul 2B. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 25.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? formular 12E;
2) Fisa de informatii privind experienta similara ? formular B3. Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 5 ani (2007, 2008, 2009, 2010, 2011), au efectuat 1 sau cel mult 3 contracte al caror obiect afostexecutia lucrarilor de construire/reabilitare linii de tramvai in platforma comuna cu carosabilul cu o lungime de minim 2300 m, iar sistemele de prindere folosite au fost de tip SEDRA sau echivalent.3) Copia contractelor de lucrarisimilare solicitate.
4) O recomandare din partea beneficiarului pentru contractele similareprezentate;
5)Informatii privind dotarile specifice - Ofertantii vor prezenta dovada detinerii inproprietate sau prin contracte de inchiriere sau leasing cel putin a urmatoarelorutilaje:
-masina de gaurit sina;
-grup de sudura electric 400 A;
-masina de turnat mastic;
-vinciuri de 8 tone;
-polizor sina de cale ferata;
-un motocompresor mobil;
-o pompa hidraulica de beton;
- un excavator ;
- un repartizator ? finisor mixtura asfaltica;
-o macara pe pneuri de minim 9, 9 tf;
-compactor static;
-masina de trasat benzi;
-un incarcator frontal pe pneuri.
Pentru mixtura asfaltica ofertanti vor prezenta dovada furnizari acesteia, fie ca producator, fie prin prezentarea unui contract de furnizare mixturi asfaltice.6)Declaratie pe proprie raspundere prin care se angajeaza sa cearaacordul beneficiaruluipentru mutarea de pe santier a utilajelor enumerate anterior.
7)Personalul cheie solicitat pentru indeplinirea contractului
8)Certificat ISO 9001, valabil cel putin la data deschiderii ofertelor;
9) Certificat ISO 18001, valabil cel putin la data deschiderii ofertelor;
10) Certificat ISO 14001, valabil cel putin la data deschiderii ofertelor;
11) Lista cu personalul propus pentru indeplinirea contractului.
12) Declaratie privind respectarea conditiilor de munca, mediu si sanatate pentru locul de munca.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Manager de proiect ? un absolvent al Facultatii de Constructii sectia Cai Ferate, Drumuri si Poduri, cu experienta generala de minim 10 ani, care sa fi participat la executia a cel putin unei lucrari similare, ocupand o pozitie similara in cadrul proiectului;2.Expert tehnic 1 - un absolvent al Facultatii de Constructii sectia Cai Ferate, Drumuri si Poduri, cu experienta generala de minim 10 ani, care sa fi participat la executia a cel putin o lucrare de constructii/reabilitare linii de tramvai sau CF;3.Responsabil cu asigurarea calitatii - in domeniul constructiilor de drumuri si cai ferate.4.Minim un responsabil tehnic cu executia, pentru domeniile poduri, cai ferate si drumuri - absolvent al Facultatii de Constructii sectia Cai Ferate, Drumuri si Poduri, cu experienta generala de minim 10 ani, care sa fi participat la executia a cel putin unei lucrari similare ocupand o pozitie similara in cadrul proiectului;Pentru personalul solicitat la pozitiile 1 ? 2: ?Dovada absolvirii se va face cu Diploma de absolvire (copie) sau echivalent;?Dovada experientei generale se va face prin prezentarea unui CV;?Dovada participarii la proiecte similare se va face prin prezentarea unei recomandari din partea beneficiarului lucrarii.Pentru responsabil cu asigurarea calitatii solicitat la pozitia 3: ? Dovada experientei generale se va face prin prezentarea unui CV;?Autorizatia de ?responsabil cu control de calitate? in domeniul constructiilor de drumuri si cai ferate, care sa fie valabila la data deschiderii ofertelor (copie).Pentru responsabilul tehnic solicitat la pozitia 4: ? Dovada absolvirii se va face cu Diploma de absolvire (copie) sau echivalent;? Dovada experientei generale se va face prin prezentarea unui CV;? Dovada indeplinirii calitatii de responsabil tehnic cu executia se va face prin prezentarea unui Certificat de atestare tehnico ? profesional emis de Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului, pentru domeniul ?Drumuri - Poduri?, respectiv pentru domeniul ?Cai ferate?, sau echivalent pentru ofertantii straini.NOTA: Conditiile de la pozitia 3-4 pot fi indeplinite de una sau mai multe persoane
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
factor tehnic
25%
Descriere: durata tot. de inchidere a circul. tramvaielor
3.
factor tehnic
15%
Descriere: durata de garantie acordata lucrarii
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
129
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2011 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2011 11:00
Locul: Serviciul Reparatii si Intretinere Cai de Comunicatii Terestre, camera 13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Programul operational regional 2007-2013 Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 Planuri integrate de dezvoltare urbana ?subdomeniul Poli de dezvoltare urbana?
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 3 SECTOR 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI ARAD SERVICIUL JURIDIC CONTENCIOS
Adresa postala:  B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea:  ARAD, Cod postal:  310130, Romania, Tel. 0257/281850 INT 234, Fax:  0257/284744, Adresa internet (URL):  WWW.PRIMARIAARAD.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 08:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer