Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajarea de parcuri si gradini publice din municipiul Craiova


Anunt de participare numarul 92174/12.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Craiova
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: sabina dumitru, Tel.0251/415907 0722382962, In atentia: Sabina Dumitru, Email: [email protected], Fax: 0251/411561, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajarea de parcuri si gradini publice din municipiul Craiova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Craiova si la sediul prestatorului
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajarea de parcuri si gradini publice din municipiul Craiova: - Lot I -ElaborareExpertiza Tehnica + Documentatie de avizare a lucrarilor de interventie + Analiza cost - beneficiu + Proiect Tehnic + Proiect de autorizare de construire + Detalii de executie pentru obiectivul de investitii Amenajare Parcul Nicolae Romanescu;
- Lot II ElaborareExpertiza Tehnica + Documentatie de avizare a lucrarilor de interventie + Analiza cost - beneficiu + Proiect Tehnic + Proiect de autorizare de construire + Detalii de executie pentru obiectivul de investitii Reamenajare parcuri si gradini publice din municipiul Craiova.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
79314000-8-Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Amenajarea de parcuri si gradini publice din municipiul Craiova: - Lot I -ElaborareExpertiza Tehnica + Documentatie de avizare a lucrarilor de interventie + Analiza cost - beneficiu + Proiect Tehnic + Proiect de autorizare de construire + Detalii de executie pentru obiectivul de investitii Amenajare Parcul Nicolae Romanescu, conform Temei de proiectare, atasata la prezentul anunt de participare;
- Lot II ElaborareExpertiza Tehnica + Documentatie de avizare a lucrarilor de interventie + Analiza cost - beneficiu + Proiect Tehnic + Proiect de autorizare de construire + Detalii de executie pentru obiectivul de investitii Reamenajare parcuri si gradini publice din municipiul Craiova, conform Temei de proiectare, atasata la prezentul anunt de participare.
Valoarea estimata fara TVA: 601, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiei de participare: - LOT I = 4000 lei, LOT II = 1800 lei.Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al Consiliului Local al Municipiului Craiova.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord/contract de asociere. Autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (Anexa nr. 10);
- Certificate constatatoare privind indeplinirea ob. exigibile de plata: 1. Persoanele juridice romane tb. sa prezinte: a) certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale;
b) certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contrib. de asigurari sociale la bugetul general consolidat;2. Persoane juridice straine: - Doc. edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origineprin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor;
- Decl. privind calitatea de participant la procedura(Formular nr. 12C);
- Acord de asociere (Anexa nr. 44);
pt pers. juridice/fizice romane
- Certificat unic de inreg. emis de Oficiul Registrul Ccomertului;
- Certificat constatator emis de ORC in original, sau copie legalizata;Persoane juridice /fizice straine- documente care dovedesc o forma de inregistrare din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident;
- declaratie, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsab. pt. una dintre cele 2 optiuni:
a) ca vor respecta conditiile impuse de art. 32, alin 7, din Legea nr. 273/2006;
b) ca in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania (Formular nr. 24).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008 in copie, vizate si inregistratedeAdministratia Finantelor Publice (pentru Persoane juridice /fizice romane);
sau, pentru Persoane juridice /fizice straine
2) Bilanturile contabile sau extrase de bilanturi, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul pentru exercitiile financiare ale ultimilor doi ani (31.12.2007, 31.12.2008) vizate si inregistrate de organele competente, traduse in limba romana de traducator autorizat;Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar al ultimului an, bilantul si anexele la bilant nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul prescurtat , anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la jumatatea anului, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatiidupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilorreprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.3. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2006-2008): completare Anexa nr. 11 din Sectiunea Formulare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelul minim al cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii trei ani sa fie egal sau mai mare decat: - Pentru LOT I: 800.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 185.972, 99 Euro(1 Euro = 4, 3017 lei la data de 03.11.2009);
- Pentru LOT II: 360.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 83.687, 84 Euro(1 Euro = 4, 3017 lei la data de 03.11.2009).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (Anexa nr. 15). Lista va trebui sa contina cel putin 3 contracte de prestari servicii similare;.
- Declaratie privind echipamentele tehnice (Anexa nr. 13);
- Experienta similara (Formular nr. 21);
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere(Anexa nr. 14);
- Lista cu personalul de conducere precum si persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii (Anexa nr. 17). Oblig. din echipa de lucru trebuie sa faca partearhitect cu drept de semnatura, inginer proiectant retele si instalatii (apa - canal, electrice, gaze, telefonie), inginer drumuri si poduri, inginer/arhitect peisagist. Deasemenea, se va prezenta obligatoriu lista verificatorilor deproiect atestati pe specialitati;
-Informatiiprivind masurile de protectia a mediului. Ofertantul trebuie sa prezinte:
- documente emise deorganisme nationale sau internationaleacreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante;
- declaratie prin care ofertantul va dovedi faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de mediu si protectia mediului;
- Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii ocupationale - Ofertantul va prezenta, o declaratia prin care el va dovedi faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii;
-Informatii privind subcontractantii. Se solicita completarea Anexei nr. 18 lista cu subcontractantii si specializarea acestora;
-Cerinte privind prezentarea de standarde de asigurare a calitatii -Ofertantul va prezenta documente care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii;
- Declaratie pe propria raspundere a proiectantului privind respectarea dreptului de proprietate intelectuala Proiectantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa reiese ca este posesorul dreptului de proprietate intelectuala, sau acordul celui care detine dreptul de proprietate intelectuala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada prestarii de servicii similare (71319000-7 - Servicii de expertiza, 79314000-8- Studiu de fezabilitate, 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice) in ultimii trei ani, cu o valoare egala sau mai mare decat: - Pentru LOT I: 120.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 27.895, 95 Euro, (1 Euro = 4, 3017 lei la data de 03.11.2009).Pentru LOT II: 54.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 12.553, 18Euro, (1Euro = 4, 3017 lei la data de 03.11.2009).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
40
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.01.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2010 11:00
Locul: Primaria municipiului Craiova, str. A.I.Cuza nr. 7, Sala Nicolae Romanescu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre ofertanti in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Amenajarea de parcuri si gradini publice din municipiul Craiova face parte din Planul Integrat de Dezvoltare Urbana care urmeaza sa fie finantat in cadrul Programului Operational Regional, axa prioritara 1 Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor potentiali poli de crestere.
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata electronic la prezentul anunt de participare. Strategia de dezvoltare locala este disponibila pe pagina de internet www.primariacraiova.ro. Planul urbanistic general al Municipiului Craiova este disponibil pe pagina de internet www.primariacraiova.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dolj Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Brestei nr. 12, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200420, Romania, Tel.0251/418.612, Email: [email protected], Fax: 0251/419.851, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Craiova - Directia Juridica, Asistenta de specialitate si Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel.0251/416235, Fax: 0251/411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2009 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer