Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ANALIZE APA, SALUBRIZARE, VIDANJ, ELIMINARE DESEURI MEDICALE, SERVICE RADIOLOGIE, SERVICE APARATURA MEDICALA, SERVICE PC, SERVICE APARATURA MULTI PC, VERIFICAT PRIZE PAMANT, VERIFICAT ISCIR APARATURA, VERIFICAT METROLOGIE, CURSURI PREGATIRE PROFESIONALA,


Anunt de intentie numarul 11273/07.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE FLORESTI - PRAHOVA
Adresa postala: STR GHE GR CANTACUZINO NR.44, Localitatea: Floresti, Cod postal: 107255, Romania, Punct(e) de contact: CHITEA CONSTANTIN, Tel.0244 369215, Email: [email protected], Fax: 0244 369321
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ANALIZE APA, SALUBRIZARE, VIDANJ
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de livrare sau de executare : FLORESTI PRAHOVA
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 8, 700RON
SERVICII DE SALUBRIZARE, VIDANJ, ANALIZE APE ETC
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
90000000-7 - Servicii de evacuare a apelor reziduale si de eliminare a deseurilor, servicii de igienizare si servicii privind mediul (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
SERVICIUL TREBUIE SA FIE CF STANDARDELOR DE CALITATE.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ELIMINARE DESEURI MEDICALE
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de livrare sau de executare : FLORESTI PRAHOVA
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 6, 890RON
SERVICII DE ELIMARE DESEURI MEDICALE
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
90122200-0 - Servicii privind deseurile medicale (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
SERVICIUL TREBUIE SA FIE CF STANDARDELOR DE CALITATE.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
SERVICE RADIOLOGIE
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : FLORESTI PRAHOVA
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 6, 890RON
SERVICE RADIOLOGIE
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
SERVICIUL TREBUIE SA FIE CF STANDARDELOR DE CALITATE.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
SERVICE APARATURA MEDICALA
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : FLORESTI PRAHOVA
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 8, 100RON
SERVICE APARATURA MEDICALA
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50400000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si de precizie (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
SERVICIUL TREBUIE SA FIE CF STANDARDELOR DE CALITATE.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
SERVICE PC
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de livrare sau de executare : FLORESTI PRAHOVA
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 7, 290RON
SERVICE PC
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50300000-8 - Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotica, pentru echipament de telecomunicatii si pentru echipament audiovizual (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
SERVICIUL TREBUIE SA FIE CF STANDARDELOR DE CALITATE.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
SERVICE APARATURA MULTI PC
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de livrare sau de executare : FLORESTI PRAHOVA
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 810RON
SERVICE APARATURA MULTIPC
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50313200-4 - Servicii de intretinere a fotocopiatoarelor (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
SERVICIUL TREBUIE SA FIE CF STANDARDELOR DE CALITATE.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
VERIFICAT PRIZE PAMANT
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : FLORESTI PRAHOVA
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 8, 100RON
VERIFICAT PRIZE DE PAMANT
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50411300-2 - Servicii de reparare si de intretinere a contoarelor de energie electrica (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
SERVICIUL TREBUIE SA FIE CF STANDARDELOR DE CALITATE.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
VERIFICAT ISCIR APARATURA
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : FLORESTI PRAHOVA
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 8, 100RON
VERIFICAT ISCIR APARATURA
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
SERVICIUL TREBUIE SA FIE CF STANDARDELOR DE CALITATE.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
VERIFICAT METROLOGIE
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : FLORESTI PRAHOVA
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 2, 430RON
VERIFICAT METROLOGIE
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50411000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
SERVICIUL TREBUIE SA FIE CF STANDARDELOR DE CALITATE.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
CURSURI PREGATIRE PROFESIONALA
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
24 - Servicii de invatamant
Locul principal de livrare sau de executare : FLORESTI PRAHOVA
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 12, 150RON
CURSURI PREGATIRE PROFESIONALA
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
73120000-9 - Servicii de dezvoltare experimentala (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
SERVICIUL TREBUIE SA FIE CF STANDARDELOR DE CALITATE.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
INCHIRIERE APARATURA MEDICALA
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de livrare sau de executare : FLORESTI PRAHOVA
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 54, 830RON
INCHIRIERE APARATURA MEDICALA
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
70130000-1 - Servicii de inchiriere de bunuri imobiliare proprii (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
SERVICIUL TREBUIE SA FIE CF STANDARDELOR DE CALITATE.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
CONTRACT IGIENA MUNCII
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de livrare sau de executare : FLORESTI PRAHOVA
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 4, 860RON
IGIENA MUNCII
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
85147000-1 - Servicii de medicina muncii (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
SERVICIUL TREBUIE SA FIE CF STANDARDELOR DE CALITATE.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
CONTRACT DOZIMETRIE
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de livrare sau de executare : FLORESTI PRAHOVA
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 320RON
DOZIMETRIE
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
85100000-0 - Servicii de sanatate (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
SERVICIUL TREBUIE SA FIE CF STANDARDELOR DE CALITATE.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
CONTRACT EVALUARE RISC
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de livrare sau de executare : FLORESTI PRAHOVA
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 8, 000RON
EVALUARE RISC
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
85140000-2 - Diverse servicii de sanatate (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
SERVICIUL TREBUIE SA FIE CF STANDARDELOR DE CALITATE.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
SERVICIU TELEFONIE FIXA
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de livrare sau de executare : FLORESTI PRAHOVA
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 12, 150RON
TELEFONIE FIXA
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
64211000-8 - Servicii de telefonie publica (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
CF STANDARDELOR IN VIGOARE
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2008 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer