Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Apa de masa necarbonatata microbiologic pura,in doze de 19 l , din policarbonat ;Doze de 19 l , din policarbonat , la schimb ;Seturi de pahare


Anunt de participare (utilitati) numarul 40077/28.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr. 13, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0233-207141, In atentia: Titiana Ionita, Email: [email protected], Fax: 0233-207130
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Apa de masa necarbonatata microbiologic pura, in doze de 19 l , din policarbonat ;Doze de 19 l , din policarbonat , la schimb ;Seturi de pahare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Judetele Neamt, Bacau, Botosani, Vrancea, Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Apa de masa necarbonatata microbiologic pura, in doze de 19 l , din policarbonat ;Doze de 19 l , din policarbonat , la schimb ;Seturi de pahare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15981100-9 - Apa minerala plata (Rev.1)
36671150-1-Recipiente izoterme (Rev.1)
36672120-9-Cani de unica folosinta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
8268 doze cu apa plata;349 recipiente la schimb;288 seturi de pahare de unica folosinta;41 dozatoare-cu titlu gratuit
Valoarea estimata fara TVA: intre 54, 330 si 114, 332RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
365 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 2.000 lei; garantia de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii Hidroelectrica.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati cu contract autentificat la notariat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea .Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Certificat de atestare fiscala - eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, original/copie legalizata , valabil la data deschiderii ofertelor.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emiscu maxim30 de zile calendaristiceinainte de data limita de depunerea ofertei original sau copie legalizata;Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului prezentat copie;Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA emis de Ministerul Finantelor Publice ANAF copie;
Nota: Persoanele fizice sau juridice strainevor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, si dupa caz de atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare pentru livrarea produselortradusa in limba romana copie ; Lista principalelor livrari de produse , realizate in ultimii 3 ani. Autorizatii emise de organisme abilitate privind acreditarea ofertantului pentru fabricatia si livrarea produselor ofertate. Se vor prezenta copii dupa autorizatii in vigoarela data depunerii ofertelor astfel:
1.Autorizatie de la Ministerul Sanatatii Publice pentru productia si ambalarea apei de masa necarbonatata;2.Licenta de fabricatie pentru atestarea deptului de a desfasura activitati in domeniul productieie de produse alimentare ;3.Avizul sanitar pentru produsul : apa de masa necarbonatata ;4. Avizul sanitar pentru bidoane din policarbonat si dopuri din polietilena cu garnitura;5.Certificat de conformitate de esantion Nota: Oferta comuna- In cazul asocierii mai multor operatori economici cerintele privind eligibilitatea , inregistrarea si daca sunt solicitate, lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitaea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Daca oferta comuna este declarata castigatoare asocierea va fi legalizata la notariat inainte de semnarea contractului sau acordului cadru.
Informatii privind subcontractantii- se va prezenta o lista cu subcontractantii care vor participa la indeplinirea contractului, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lor. In acest caz se vorprezenta si acordurile de subcontractare .Nota: In situatia in care se subcontracteaza o valoare mai mare de 10% din valoarea totala a contractului , subcontractantii vor completa urmatoarele documente: Declaratie privind eligibilitatea, , Informatii generale siExperienta similara.Se va evidentia ponderea estimata din contractpe care o vor efectuasubcontractantii.Ofertantii vor prezenta dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii la producator , conform SR EN ISO 9001/2000 sauechivalentul acestuia . Se va prezenta in acest sens ocopie dupa certificatul de acreditare .Declaratie privind calitatea de participant la procedura .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
17884
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.12.2007 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.12.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.12.2007 13:00
Locul: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatntii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 , Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.4641, Email: [email protected], Fax: 021-310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Achizitii
Adresa postala: Sucursala HidrocentraleBistrita-Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel.0233-207141, Fax: 0233-207130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.11.2007 17:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer