Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Apa minerala carbogazoasa pentru statiile CF


Anunt de participare (utilitati) numarul 144833/09.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN POPESCU, Tel. +40 0213192428, Email: [email protected], Fax: +40 0213192428, Adresa internet (URL): www.cfrcalatori.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SNTFC CFR Calatori SA - STFC Bucuresti
Adresa postala: str Piata Garii de Nord, nr. 1-3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010858, Romania, Tel. +40 731990201, In atentia: Sef birou PA, Email: [email protected], Fax: +40 344819344
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SNTFC CFR Calatori SA - STFC Bucuresti
Adresa postala: str Piata Garii de Nord, nr. 1-3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010858, Romania, Tel. +40 731990201, In atentia: Sef birou PA, Email: [email protected], Fax: +40 344819344
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Apa minerala carbogazoasa pentru statiile CF
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: -St Buc Grivita-Str Calea Grivitei, nr. 353, sect 1, Bucuresti
-St Buc Basarab-Str Calea Giulesti, nr. 6K, sect 1, Bucuresti
-St Ploiesti Sud-Str Piata 1 Decembrie 1918, nr. 7, Ploiesti, Prahova
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Apa minerala carbogazoasa pentru statiile CF
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15981200-0 - Apa minerala carbogazoasa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
15258 PET-uri de 2 litri apa minerala carbogazoasa (conf anexei 2 la caietul de sarcini)
Valoarea estimata fara TVA: 22, 887RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 457 lei, valabila 60 de zile de la termenul limita depunerii ofertelor, conform modelului din sectiunea formulare. In cazul constituirii garantiei de participare in valuta, echivalenta leu/alta valuta se va calcula la cursul BNR, cu 6 zile inainte de termenul limita al depunerii ofertelor.Garantia va fi constituita prin: -numerar la casieria STFC Bucuresti;
-OP in contul RO81 BPOS 7040 8013 993 RON01, deschis la BancPost - Filiala Palat CFR-este obligatorie mentionarea nr. procedurii pentru care se constituie;
-scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante;
-orice alt instrument de garantare.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine din garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei.c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art 278*1) din OUG 34/2006.Restituirea garantiei in baza cererii depuse conform formular M a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: 5%, fara TVA din valoarea de atribuire a contractului.b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: - scrisoare de garantie (Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare);
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
- retineri succesive conform prevederilor legale in vigoare, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34/2006, cu modidicarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. Va fi depusa de operatorii economici ofertanti/asociati/terti sustinatori;
2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. Va fi depusa de operatorii economici ofertanti/asociati/terti sustinatori. Tertii sustinatori vor depune aceasta declaratie numai pentru lit a), c1) si d).
3.Declaratie pe proprie raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), conform model formular B1 din sectiunea formulare, din care sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care este termenul limita de depunere a ofertelor;
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/2010, inconformitate cu Formularul K din Sectiunea Formulare;
5.Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art 691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 9 din Sectiunea Formulare.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
Dumitru Laurentiu Cornel - Director STFC Bucuresti; Pancu Marioara- Contabil Sef; Cerchez Ioan - Sef Serviciu Juridic; Irimia Dragos - Sef Serviciu Tehnic; Anca Damian - Sef Birou Patrimoniu Achizitii; Florea Marioara - Contabil specialist; Craciun Ioan - Inspector specialitate; Dogaru Catalin - Inginer.
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant si/sau tert sustinator).
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare din prezenta Fisa de date a Achizitiei, ofertantul are dreptul de a prezenta initial, in conformitate cu prevederile HG 925/2006, art 11 alin 5, o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal sau dupa caz, de catre alta persoana autorizata sa-l reprezinte, prin care sa confirme ca indeplineste criteriile de calificare, astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.
In cazul in care ofertantul uzeaza de dreptul de a depune initial declaratia pe proprie raspundere prin care confirma indeplinirea cerintelor de calificare, acesta are obligatia de a completa si prezenta Formularul 10. Pentru persoane fizice/juridice romane:
Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta insotit de traducerea autorizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 30.06.2012. Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 30.06.2012. In cazul in care ofertantul este operator economic ce nu are obligatia de a depune bilant contabil la jumatatea anului financiar, acesta va depune la procedura bilantul contabil la 31.12.2011.
Modalitatea de indeplinire
-
Informatii generale privind cifra medie de afaceri globala, pe ultimii 3 ani
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune, in original, model formular B2 din sectiunea Formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarii de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Modalitatea de indeplinire
Va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, conform model formular C2 si anexa din sectiunea formulare. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarii de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are eventual, intentia sa o subcontracteze.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune, in original, conform formulare G1 si G2 din sectiunea formulare.
Mostra (un pet de 2, 0 litri) a produsului ofertat
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul trebuie sa prezinte o mostra (un pet de 2, 0 litri) a produsului ofertat pentru verificarea conformitatii impuse in caietul de sarcini.
Certificate care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
Se va depune in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Buletin de analiza microbiologica emis de un organism abilitat care sa ateste ca produsul este microbiologic pur.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
STFCBUC9/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2013 10:00
Locul: Sediul STFC Bucuresti, str.Piata Garii de Nord, nr.1-3, etaj 1, cam.18, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Orice oferta valabila pentru o perioada mai mica decat cea precizata in prezenta fisa de date a achizitiei va fi respinsa ca neconforma.Note: a.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei prelungirea acestei perioade;b.Ofertantul are obligatia de a comunica autoritatii contractante daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei.c.Ofertantul care nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei se considera ca si-a retras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare.Limba de redactare a ofertei - Romana - toate certificatele si documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. In cazul in care exista oferte ce prezinta pret egal clasate pe primul loc, se va solicita reofertare in plic inchis transmisa pe adresa autoritatii contractante specificata in prezenta documentatie.Precizam ca valoarea estimata pentru STFC Bucuresti la codul CPV 15981200-0 este de 22887 lei fara TVA, iar valoarea estimata totala pentru SNTFC CFR Calatori SA la acelasi cod CPV este de 910000 lei fara TVA. Mentionam ca STFC Bucuresti este o sucursala a SNTFC CFR Calatori SA.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art 252*2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
STFC Bucuresti - Serviciul Juridic
Adresa postala: str Piata Garii de Nord, nr. 1-3 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010858, Romania, Tel. +40 213114276, Fax: +40 213114276
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2013 16:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer