Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - APA NECARBONATATA SI PAHARE DE UNICA FOLOSINTA


Anunt de participare (utilitati) numarul 96125/16.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: prin Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges, B-dul Basarabilor nr. 82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Contracte, Tel.0248507289, In atentia: Daniela Hanches, Email: [email protected], Fax: 0248507238, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
APA NECARBONATATA SI PAHARE DE UNICA FOLOSINTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: 15 hidrocentrale de pe Valea Argesului (de la Oiesti la Golesti)
Sediul si Depozitul de materiale al SH C. de Arges
UH Campulung din orasul Campulung Jud. Arges
UH Vidrarudin Sat Capatineni Jud. Arges
CHE Mihailesti, Localitatea Mihailesti, Jud. Giurgiu
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
APA NECARBONATATA SI PAHARE DE UNICA FOLOSINTA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15981100-9 - Apa minerala plata (Rev.2)
39222120-1-Cani de unica folosinta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4900 bidoane de 19 L, compatibile cu dozatoarelemodel G-01A tip Cumpana
Pahare de unica folosina 200 ml: 90.000 buc.
Beneficiarul detine dozatoare si bidoane tip Cumpana
Valoarea estimata fara TVA: 34, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garant.de participare nu se solicita.Garant. de buna executie5% din val. contr.fara TVA;Depunerea in numerar sauCU OP in contul IBAN RO78RNCB0024010067260001 deschis la BCR Curtea de Arges
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratiie privind situatia personala a operatorului economic (neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificari si completari)-prezentare completat in original formularul DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic, conform Anexei nr.10din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire atasata la prezentul anunt de participarePentru persoane juridice romane1. Prezentare Certificat Constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor , in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice romane( daca este cazul)
1. Autorizatie de functionaresau altele echivalente, in original sau copie legalizata,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se va prezenta completat, in original Declaratie privind lista principalelor livraride produsein ultimii 3 ani, conform Anexei nr. 12 din Sectiunea III.
Lista vor cuprinde cel putin2 (doua) contracte care au ca obiect livrarea de produse de genul celor care se solicita in prezenta documentatie.2. Ofertantii vor prezenta dovada certificarii Sistemului de management al calitatii conformISO 9001:2000 in societatea lor sau echivalent, pe domeniu de activitate specific activitatiipentru care se solicita oferta.
3.Ofertantul va face dovada existentei tuturor avizelor si certificatelor emise de un organism acreditat si recunoscut in Romania care va atesta calitatea produsului ofertat in conformitate cu caracteristicile din tabelele 1A, 1B si 2 din Anexa nr. 1 din Legea 458/08.07.2002: raport de incercare, buletin de analiza, aviz sanitar si cerificat de conformitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform punctului IV.1 din Documentatia de atribuire atasata la prezentul anunt de participare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.04.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.04.2010 11:30
Locul: Sediul Sucursalei Hidrocentrale Curtea de Arges, B-dul Basarabilor, nr. 82-84, judetul Arges,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, [email protected], Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti - Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Victoriei, nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248219375, Email: [email protected], Fax: 0248219376
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic SH Curtea de Arges
Adresa postala: B-dul Basarabilor nr. 82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Tel.0248507208, Email: [email protected], Fax: 0248507238
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2010 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer