Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aprovizionarea si distribuirea de produse de panificatie in perioada 16.09.2013 - 11.10.2013 din anul scolar 2013-2014 in scolile si gradinitele din Judetul Alba


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
2.018.328 RON

Castigatorul Licitatiei: G T P D S.A.
Anunt de atribuire numarul 140082/17.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Alba
Adresa postala: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Elena Galac Vitan, Tel. +40 258813380/ +04 258811982, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 258813325, Adresa internet (URL): www.cjalba.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Aprovizionarea si distribuirea de produse de panificatie in perioada 16.09.2013 - 11.10.2013 din anul scolar 2013-2014 in scolile si gradinitele din Judetul Alba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: scolile si gradinitele din judetul Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionarea si distribuirea de produse de panificatie pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, in perioada 16.09.2013 - 11.10.2013 din anul scolar 2013-2014, in cadrul programului guvernamental "Laptele si cornul" pentru zonele teritoriale;*Alba Iulia-Zlatna-Teius;*Aiud-Ocna Mures;*Blaj;*Sebes-Cugir;*Abrud-Campeni-Baia de Ariesdin Judetul Alba
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
15821200-1-Biscuiti dulci (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
2, 018, 328RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Situatie de urgenta extrema survenita in urma unor evenimente care nu puteau fi prevazute de autoritatea contractanta, in conformitate cu conditiile stricte stabilite in directiva
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 14351 Denumirea: Aprovizionarea si distribuirea de produse de panificatie in perioada 16.09.2013 -11.10.2013
V.1) Data atribuirii contractului 12.09.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
G T P DS.A.
Adresa postala: STR. 23 AUGUST, NR.170, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210238, Romania, Tel. +40 253227920, Email: [email protected], Fax: +40 253227920
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 61740.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 59682.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Da
Partea din contract care ar putea fi subcontractata
Nu se cunoaste
Contract nr: 14352 Denumirea: Aprovizionarea si distribuirea de produse de panificatie in perioada 16.09.2013 - 11.10.2013
V.1) Data atribuirii contractului 12.09.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
FARKAS TRANS S.R.L.
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr.4, parter, Localitatea: Turda, Cod postal: 401112, Romania, Tel. 0724766886, Email: [email protected], Fax: 0264429126
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 156588.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 151368.40 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2013 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer