Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ASCENSOARE ELECTRICE PENTRU PERSOANE, BOLNAVI SI MATERIALA


Anunt de participare numarul 87583/29.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BISTRITA
Adresa postala: STR. ALEEA BASMULUI NR. 2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420082, Romania, Punct(e) de contact: HALAS CATALIN, Tel.0263/218232, Email: [email protected], Fax: 0263/231108, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Judetean de Urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ASCENSOARE ELECTRICE PENTRU PERSOANE, BOLNAVI SI MATERIALA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BISTRITA, STR. GENERAL GRIGORE BALAN NR. 43, BISTRITA
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONARE, MONTAJ SI PUNERE IN FUNCTIUNE ASCENSOARE ELECTRICE PENTRU PERSOANE, BOLNAVI SI MATERIALA INCLUSIV DEMONTAJUL CELOR VECHI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42416100-6 - Ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 504, 201.68RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 29.10.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 10000 LEI, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL, CONSILIUL JUDETEAN BISTRITA-NASAUD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE VALABILA PANA LA SEMNAREA CONTRACTULUI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006, Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul general consolidat si respectiv la bugetul local, Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA emis de Ministerul Finantelor Publice-ANAF, Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2008 vizat de organele de resort, Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de furnizare pe ultimii 3 ani; Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii; Certificat ISO 9001 privind standardele de asigurare a calitatii; fisa tehnica a produsului; Certificate (autorizatii) ISCIR pentru instalatii de ridicat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6815
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2009 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2009 10:00
Locul: BIBLIOTECA SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA BISTRITA, STR. G-RAL GRIGORE BALAN NR. 43
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE REPREZENTANT AL OFERTANTILOR, PE BAZA UNEI IMPUTERNICIRI SCRISE ELIBERATE DE CATRE ACESTIA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR (CNSC)
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: PIATA STEFAN CEL MARE NR.1, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Email: [email protected], Fax: (0264) 592.322
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
DEPUNEREA CONTESTATIILOR LA CNCS IN TERMEN DE MAXIM 5 ZILE DE LA TRANSMITEREA HOTARARII DE ATRIBUIRE cf art. 256/O.U.G. 34
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BISTRITA, COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala: STR. G-RAL GRIGORE BALAN NR. 43, BISTRITA, Localitatea: BISTRITA, Cod postal: 420016, Romania, Tel.0263231404, Fax: 0263231404
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.09.2009 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer