Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Ascensor de persoane si materiale pentru CHE Vidraru"


Anunt de participare (utilitati) numarul 31907/11.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Marin Zlate, Tel.0248507282, Email: [email protected], Fax: 0248507238
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SUCURSALA HIDROCENTRALE CURTEA DE ARGES
Adresa postala: B-dul Basarabilor, nr.82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Marin Zlate, Tel.0248507282, Email: [email protected], Fax: 0248507238
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SUCURSALA HIDROCENTRALE CURTEA DE ARGES
Adresa postala: B-dul Basarabilor, nr.82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Marin Zlate, Tel.0248507282, Email: [email protected], Fax: 0248507238
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SUCURSALA HIDROCENTRALE CURTEA DE ARGES
Adresa postala: B-dul Basarabilor, nr.82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Marin Zlate, Tel.0248507282, Email: [email protected], Fax: 0248507238
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Ascensor de persoane si materiale pentru CHE Vidraru"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CHE Vidraru , Comuna Aref, Judetul Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuirea ascensoarelor vechi de la CHE Vidraru cu altele noi, de ultima generatie . Oferta va contine :1. Demontare ascensoare vechi 2 buc
2. Livrare ascensoare noi 2 buc.
3. Montare ascensoare noi- 2 buc.
4. Punere in functiune ascensoare noi 2 buc.
5. Autorizare ISCIR 2 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29221610-3 - Ascensoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Demontare ascensoare vechi 2 buc
2. Livrare ascensoare noi 2 buc.
3. Montare ascensoare noi- 2 buc.
4. Punere in functiune ascensoare noi 2 buc.
5. Autorizare ISCIR 2 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 527, 283RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 10000 lei. Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, Plata cu OP in 30 zile de la data punerii in functiune a ascensoarelor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizare conform OUG 34/2006, art.44
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maximum 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor ,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Valoarea minimaimpusa pentru cifra medie anuala de afaceri, pe ultimi 3(trei) ani :200.000 euro., Solvabilitate patrimoniala > 30%, Lichiditate generala > 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, responsabiltehnic cu executia , conform Prescriptiei Tehnice ISCIR R6/2002.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Consum de energie al motoarelor de antrenare
10%
Descriere:
3.
Termen de livrare, demontare, montare, PIF si autorizare
10%
Descriere:
4.
Grad de protectie al panourilor de comanda
5%
Descriere:
5.
Viteza de deplasare cabina
5%
Descriere:
6.
Garantia oferita produselor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9204AG
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria sucursalei sau prin OP in contul RO78RNCB0024010067260001, deschis la BCR Curtea de Arges
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2007 11:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2007 12:00
Locul: Sediul SH Curtea de Arges, B-dul Basarabilor, nr.82, Curtea de Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala: Strada Victoriei, nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 017001, Romania, Tel.0248219376, Email: [email protected], Fax: 0248219376
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din SH Curtea de Arges
Adresa postala: B-dul Basarabilor, nr.82, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Tel.0248507282, Email: [email protected], Fax: 0248507238
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2007 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer