Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asigurarea de raspundere civila a adiministratorilor si directorilor executivi ai SC Hidroelectrica SA


Anunt de participare (utilitati) numarul 132092/15.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. 0213032584, In atentia: Laurean Cetatean, Email: [email protected], Fax: 0213032545, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asigurarea de raspundere civila a adiministratorilor si directorilor executivi ai SC Hidroelectrica SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul SC hidroelectrica SA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste achizitionarea de servicii de asigurare de raspundere civila a administratorilor si directorilor executivi ai SC Hidroelectrica SA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66516000-0 - Servicii de asigurare de raspundere civila (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 476, 619RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 4800 lei si garantie de buna executie a contractului 5% din valoarea contractului care urmeaza sa fie incheiat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii de finantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG. Nr. 34/2006, cu modificarile si completarile in vigoare, se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat prin prezentarea formularului tip, eliberat, de Agentia Nationalade Administrare Fiscala din Ministerul Finantelor Publice, autoritatea competenta din Romania saudocumentul echivalent emis de autoritati competente din tara de origine sau din tara in care ofertantul este stabilit ;c) se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor catre bugetele locale , prin prezentarea de documente emise de autoritatea administrativa locala .In cazul in care este inregistrat cu datorii privind plata taxelor si impozitelor operatorul economic va fi exclus din procedura.
Nota: Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat sau bugetul local pentru scadentele din luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Declaratia privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Certificat de participare cu ofertaindependenta; Certificat constatator, emis de ONRC cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti, daca exista.
Informatii generale, declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.Valoarea cifrei de afaceri a operatorului economic pe ultimii trei ani , respectiv pentru2008, 2009, 2010, sa fie mai mare sau cel putin egala cu: 470.000, 00 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind lista contractelor de servicii similare prestate, in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Suma valorilor, in Lei, a contractelor serviciilor mai sus mentionate, trebuie sa fie cel putin egala cu: 470.000, 00 Lei.
Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente/procese verbale de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar
b)Declaratie privind efectivele medii anuale al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
c) Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, aplicabil numai pentru contractede servicii similare. Se va prezentaminim o recomandare (una) din partea altor operatori economici dintre cei amintiti la punctul III.2.3. a), care sa ateste seriozitatea ofertantului in indeplinirea obligatiilor contractuale.
Documente emise de organisme acreditate, pe care sa fie mentionat termenul de valabilitate si care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, conformSREN ISO 9001/2008, (copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul), sau certificate echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
punctaj-cereri de despagubire din partea actionarilor
12%
Descriere:
3.
punctaj-acoperire pentru practici privind angajatii
12%
Descriere:
4.
punctaj -costuri de urgenta
6%
Descriere:
5.
punctaj - costuri de aparare in legatura cu poluarea
9%
Descriere:
6.
punctaj - acoperire teritoriala
3%
Descriere:
7.
punctaj- acoperire retroactiva
12%
Descriere:
8.
punctaj - alte riscuri si cheltuieli, acoperiri suplimentare
6%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.01.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.01.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.01.2012 11:00
Locul: Sediul SC Hidroelectrica SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Surse proprii de finatare.Pentru a putea vizualiza documentele atasate prezentului anunt, care sunt in format . p7s (semnatura electronica obligatorie solicitata de ANRMAP) se poate descarca in mod gratuit de la adresa http: //www.certsign.ro/certsign/produse/siguranta-documentelor/shellsafe-verify programul Shelllsafe - verify. Tel contact/asistenta tehnica CERTSIGN :0311011870
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 3, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030064, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC Hidroelectrica SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu, nr. 3, sector 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: ., Romania, Tel. 0213032500, Fax: 0213032564, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2011 09:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer