Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asigurarea pazei si securitatii, obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor din cadrul Sediului Administrativ ELCEN, Sediul administrativ SEB, CET Fantanele (jud. Mures) si cele 5 CET-uri din Bucuresti


Anunt de participare (utilitati) numarul 107718/14.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Adresa postala:  Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060021, Romania, Punct(e) de contact:  ANCA IULIANA ORDEAN, Tel. 0214079973, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0213166574, Adresa internet (URL):  www.elcen.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC ELECTROCENTRALE SA ? SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 4, camera 401, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii, Tel. 0212751474, In atentia:  Cristea Aurel, Email:  [email protected], Fax:  0212751472
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC ELECTROCENTRALE SA ? SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 4, camera 401, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii, Tel. 0212751474, In atentia:  Cristea Aurel, Email:  [email protected], Fax:  0212751472
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC ELECTROCENTRALE SA ? SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.227, sector 6, parter, camera 004, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura SEB
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala care desfasoara activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asigurarea pazei si securitatii, obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor din cadrul Sediului Administrativ ELCEN, Sediul administrativ SEB, CET Fantanele (jud. Mures) si cele 5 CET-uri din Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: ELCEN, Sediu SEB, CET Fantanele(jud.Mures) si centralele SEB
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea pazei si securitatii, obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor din cadrul Sediului Administrativ ELCEN, Sediul administrativ SEB, CET Fantanele (jud. Mures) si cele 5 CET-uri din Bucuresti - detalii in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asigurarea pazei si securitatii, obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor din cadrul Sediului Administrativ ELCEN, Sediul administrativ SEB, CET Fantanele (jud. Mures) si cele 5 CET-uri din Bucuresti - detalii in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 264, 150.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - detalii in Anexa B Informatii privind loturile; Garantie de buna executie de 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere - Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori numai daca oferta comuna este declarata castigatoare; Subcontractare - conform art.45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate conform formular 3 din documentatia de atribuiresi/sau cazier judiciar/certificat echivalent.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 conform formular 4 din documentatia de atribuire .Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului.Autorizatie de functionare/altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta formularul 6 privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani ? Se impune o valoare minima de 2.000.000 lei pentru LOT 1 si 55.000 lei pentru LOT 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta formularul 7 privind principalele servicii prestate in ultimii 3ani, insotit de documente semnate de beneficiar care sa ateste realizarea calitativa serviciilor; Se va prezenta formularul 8 cuinformatii despre dotarile specifice: , echipamentul tehnic, mijloacele de transport , etc.Se va prezenta formularul 9 cuinformatii privind numarul mediu anual, pentru ultimii 3 ani, al personalului angajat si cadrelor de conducere.Pentru agentii de paza angrenati in indeplinirea contractului se vor prezenta urmatoarele documente :
- certificat de absolvire a cursurilor de calificare profesionala (pentru 30 de persoane LOT 1 si pentru 2 persoane LOT 2 ) sau dovada ca sunt in curs de scolarizare si dupa caz, atestatele (avizul) in baza carora pot exercita profesia de agent de paza.
- avizul de port arma eliberat de catre organele de Politie pentru agentii de paza (20 de persoane pentru LOT 1)care urmeaza sa execute paza in posturi inarmate si vor fi dotati cu armament.
Se va prezenta formularul 10 privind subcontractantii, acordurile de subcontractare si ponderea pe care o au acestia la indeplinirea contractului.Certificarea sistemului calitatii - detalii in fisa de date a achizitiei.Licenta in domeniul asigurarii pazei eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane, (conform art.20 alin.2 din Legea nr.333/200)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Detalii in fisa de date a achizitiei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S4-004205 din 07.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2010 11:00
Locul: Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 3, camera 315
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 0213191674, Fax:  0313191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic SE Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 3, camera 305, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Tel. 0212751386, Fax:  0212751405
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2010 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer