Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asigurarea pazei si securitatii, obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor din cadrul Sediului Administrativ ELCEN, Sediul administrativ SEB, CTE Fantanele (jud. Mures ? pana la dezafectarea centralei si ecologizarea perimetrului aferent


Anunt de participare (utilitati) numarul 116492/08.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Adresa postala:  Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060021, Romania, Punct(e) de contact:  ANCA IULIANA ORDEAN, Tel. 0214079973, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0213166574, Adresa internet (URL):  www.elcen.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC ELECTROCENTRALE SA ? SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 4, camera 401, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii, Tel. 0212751474, In atentia:  Cristea Aurel, Email:  [email protected], Fax:  0212751472
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC ELECTROCENTRALE SA ? SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 4, camera 401, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii, Tel. 0212751474, In atentia:  Cristea Aurel, Email:  [email protected], Fax:  0212751472
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC ELECTROCENTRALE SA ? SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.227, sector 6, parter, camera 004, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura SEB
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala care desfasoara activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asigurarea pazei si securitatii, obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor din cadrul Sediului Administrativ ELCEN, Sediul administrativ SEB, CTE Fantanele (jud. Mures ? pana la dezafectarea centralei si ecologizarea perimetrului aferent) si cele 5 CET-uri din Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Sediu ELCEN, Sediu SEB, Centrale, CTE Fantanele
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 11, 444, 999RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia anual contracte subsecvente acordului cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea pazei si securitatii, obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor din cadrul Sediului Administrativ ELCEN, Sediul administrativ SEB, CTE Fantanele (jud. Mures ? pana la dezafectarea centralei si ecologizarea perimetrului aferent) si cele 5 CET-uri din Bucuresti - detalii in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asigurarea pazei si securitatii, obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor din cadrul Sediului Administrativ ELCEN, Sediul administrativ SEB, CTE Fantanele (jud. Mures ? pana la dezafectarea centralei si ecologizarea perimetrului aferent) si cele 5 CET-uri din Bucuresti - detalii in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 11, 444, 999RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 228800 lei; Garantie de buna executie de 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere - Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori numai daca oferta comuna este declarata castigatoare; Subcontractare - conform art.45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate conform formular 4 din documentatia de atribuiresi/sau cazier judiciar/certificat echivalent.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 conform formular 5 din documentatia de atribuire .Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului.Autorizatie de functionare/altele echivalente.Formular 7 - certificat de participare la licitatie, cu oferta independenta. Formular 8 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69.1 din OG34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta formularul 6 privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani ? Se impune o valoare minima de 5900000 lei.Se va prezenta certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat. Ofertantii care nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul general consolidat vor fi exclusi din procedura de achizitie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 9 privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, insotit de documente semnate de beneficiar care sa ateste realizarea calitativa serviciilor, detalii in fisa de date.Formularul 10 cuinformatii despre dotarile specifice.Se va prezenta formularul 11 cuinformatii privind numarul mediu anual, pentru ultimii 3 ani, al personalului angajat si cadrelor de conducere.Pentru agentii de paza angrenati in indeplinirea contractului se vor prezenta urmatoarele documente :
- Atestate pentru exercitarea profesiei de agent de paza si ordine (pentru 147 de persoane) eliberate de IGP - MAI
- avizul de port arma eliberat de catre organele de Politie pentru agentii de paza (pentru 28 de persoane)care urmeaza sa execute paza in posturi inarmate si vor fi dotati cu armament.
Pentru cele 5 persoane care ocupa indeplinesc functia de sef de obiectiv (punct de lucru) se vor prezenta in copie legalizata avizele eliberate de inspectoratele politiei in a caror raza teritoriala isi are sediul societatea de paza.Se va prezenta o polita de asigurare de raspundere civila a societatii de paza in valoare de 400.000 lei valabila pana la 31.12.2011 insotita de angajamentul privind prelungirea valabilitatii politei pe toata durata de derulare a primului contract subsecvent.Se vor prezenta insemnele distinctive ale societatii de paza inregistrate la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (licenta pentru echipamentul de paza si protectie inscriptionat cu denumirea si sigla societatii)
Operatorul economic va face dovadaca detine dispecerate pe raza municipiului Bucuresti si judetelor Ilfov si Mures si va prezenta avizele emise de IGP si IPJ pentru aceste dispecerate.Se va prezenta formularul 12 privind subcontractantii, acordurile de subcontractare si ponderea pe care o auacestia la indeplinirea contractului.Certificarea sistemului integrat calitate-mediu-sanatate si securitate - detalii in fisa de date.Licenta in domeniul asigurarii pazei eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara
2.
Capacitatea de interventie rapida prin echipaje mobile in cazul evenimentelor deosebite (E)
9.75%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Timpul de raspuns la evenimente deosebite(R)
7.25%
Descriere: Componenta tehnica
4.
Supraveghere si interventie prin folosirea cainilor de paza (C)
3.75%
Descriere: Componenta tehnica
5.
Capacitatea de supraveghere si interventie prin mijloace suplimentare (S)
2.75%
Descriere: Componenta tehnica
6.
Pregatirea fizica a personalului (Pf)
1.5%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1; Durata unei runde: 1 zi; Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta financiara si numarul participantilor; Alte detalii in fisa de date a achizitie
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2011 11:00
Locul: Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 3, camera 315
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Desi prezenta achizitie se incadreaza in prevederile art.16, alin.1 din ordonanta, autoritatea contractanta alege ca pentru atribuirea acordului cadru sa aplice prevederile OG 34/2006 in scopul respectarii principiilor prevazute la art.2 din acelasi act normativ.Datorita specificului serviciilor care fac obiectul achizitiei, a deciziei CNSC nr.581/C8/422 din 10.02.2011 care a confirmat imposibilitatea incheierii contractului in absenta altor factori de evaluare decat pretul autoritatea contractanta a ales ca si criteriu de atribuire ?oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic".Factorii de evaluare utilizati in conformitate cu prevederile art.199 al.(2) din OG 34/2006 sunt elemente SEMNIFICATIVE ce contureaza nivelul calitativ al prestatiei si difera de criteriile de calificare care sunt elemente RELEVANTEalese de autoritatea contractanta (cu respectarea ar.15 din HG 925/2006) in baza DREPTULUI prevazut la art.188 si 176 din OG 34/2006. Crt.6 ?Pregatire fizica a personalului?(si nu numai) este un element ?semnificativ? dar nu ?relevant?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic SE Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 3, camera 305, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Tel. 0212751386, Fax:  0212751405
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2011 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer