Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta juridica in implementarea proiectului Starea socio-economica si evolutia zonei de frontiera Romania-Bulgaria intre anii 2009-2015


Anunt de participare numarul 91199/20.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Fundatia pentru Democratie Cultura si Libertate, filiala Calarasi
Adresa postala: Str. Progresului, Cladirea BBB, etaj 3, jud. Calarasi , Localitatea: Calarasi, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910079, Romania, Punct(e) de contact: FDCL, filiala Calarasi, Tel.+40 (0) 242 311 161, In atentia: Viorel Ghita, Email: [email protected], Fax: +40 (0) 242 318 940, Adresa internet (URL): Str. Progresului, Cladirea BBB, etaj 3, jud. Calarasi , Localitatea: Calarasi, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
Altele: Promovarea culturii si a valorilor culturale romanesti si universale, identificarea, initierea, proiectarea, sustinerea si derularea unor proiecte si programe cu impact social si cultural care sa contribuie la afirmarea valorilor culturale si democratice.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta juridica in implementarea proiectului Starea socio-economica si evolutia zonei de frontiera Romania-Bulgaria intre anii 2009-2015
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
21 - Servicii juridice
Locul principal de prestare: La sediul Autoritatii contractante
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Redactarea documentatiei de atribuire a contractelor de achizitie publica pe care autoritatea contractanta intentioneaza sa le incheie in vederea implementarii proiectului, organizarea procedurilor de atribuire a contractelor de achizitie publica, asistarea autoritatii contractante pe parcursul implementarii respectivelor contracte de achizitie publica si acordarea de asistenta juridica autoritatii contractante pe toata durata implementarii proiectului precum si pe o perioada de 5 ani dupa finalizarea acestuia, inclusiv prin evaluarea din punct de vedere legal a raportarilor prezentate de catre autoritatea contractanta Autoritatii de Management responsabile cu verificarea implementarii proiectului si participarea la reuniunile pe care autoritatea contractanta le va avea cu partenerii sai in implementarea proiectului. Documentele catre autoritatea contractanta vor fi redactate in limbile romana, bulgara sau engleza in functie de specificul acestora.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79100000-5 - Servicii juridice (Rev.2)
79110000-8-Servicii de consultanta si de reprezentare juridica (Rev.2)
79111000-5-Servicii de consultanta juridica (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor tehnice din documentatia descriptiva.
Valoarea estimata fara TVA: 176, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
72 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie in valoare de 2% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fondul European pentru Dezvoltare Regionala - Bugetul de Stat al Romaniei - Bugetul de Stat al Bulgariei - Bugetul propriu al autoritatii contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa privind informatii generale despre candidat Formular V.1.1
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006 Formular V.1.3
Declaratie privind eligibilitatea Formular V.1.2
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular V.1.4
Certificat de atestare fiscala emis de organul fiscal competent
Certificat de atestare fiscala emis de directia de impozite si taxe locale
Candidatii de nationalitate straina vor prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca nu figureaza ca debitor la organele fiscale competente din tara de origine; vor fi enumerate aceste organe fiscale si vor fi prezentate datele de contact (adresa completa, numere de telefon si fax, adresa de e-mail, adresa de internet etc.);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Dovada, in copie certificata, a asigurarii riscului profesional; (Documentul prin care se face dovada indepliniri acestei cerinte minime este Polita de asigurare profesionala)
-declaratie privind cifra de afaceri globala din ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- riscul asigurat este de cel putin 3.000.000 EUR, reprezentand valoarea estimativa a contractelor de achizitie la a caror atribuire si implementare candidatul va asista autoritatea contractanta;
- candidatul a realizat in anii 2006, 2007 si 2008 o cifra medie de afaceri de cel putin 350.000 euro (transformarea leu-euro se va realiza la cursul mediu al euro pentru fiecare an, conform datelor furnizate de Banca Nationala a Romaniei - www.bnr.ro)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Contracte incheiate anterior care sa demonstreze indeplinirea cerintelor solicitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- un contract de asistenta juridica incheiat in ultimii 3 ani in domeniul achizitiilor publice organizate potrivit prevederilor legislatiei romanestifie cu o autoritate contractanta fie cu un ofertant, in care sa fi fost efectiv facturate clientului onorarii de minimum 50.000 EUR (exclusiv TVA). In vederea dovedirii indeplinirii acestei cerinte, autoritatea contractanta va putea solicita, in cazul in care va considera necesar, furnizarea de documente din care sa reiasa facturarea efectiva, in temeiul unui contract de asistenta juridica avand drept scop asistarea intr-o procedura de achizitie publica, a sumei minime de 50.000 EUR (exclusiv TVA) (de ex: prezentarea unor copii certificate a facturilor emise clientului inregistrate in contabilitate etc.).;
- un contract de asistenta juridica incheiat in ultimii 3 ani avand drept obiect asistarea fie a unei autoritati contractante, fie a unui ofertant intr-o procedura de atribuire a unui contract de achizitie publica de bunuri, lucrari sau servicii, organizate potrivit prevederilor legislatiei romanesti, in valoare de 3.000.000 EUR, reprezentand valoarea estimativa a contractelor de achizitie la a caror atribuire si implementare candidatul va asista autoritatea contractanta. In vederea dovedirii indeplinirii acestei cerinte, autoritatea contractanta va putea solicita, in cazul in care va considera necesar, furnizarea de documemente (in copie certificata) din care sa reiasa (i) existenta si valoarea estimata a procedurii de achizitie publica (de ex: anuntul de participare publicat in SEAP etc.), (ii) participarea clientului asistat la procedura respectiva (de ex: cumpararea/intrarea in posesia documentatiei de atribuire, anuntul de atribuire/ decizia de respingere/anulare a ofertei/candidaturii depuse etc.) si (iii) asistarea de catre prestatorul de servicii juridice a clientului respectiv (de ex: contractul de asistenta juridica, scrisoare de confirmare din partea clientului, facturi emise etc.).;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Avocati inscrisi intr-un Barou de avocati, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 20
-cifra medie de afaceri: pt fiecare 350.000 Euro-1 pct -contr de asist jur: pt fiecare 50.000 euro-1 pct -nr de av def: pt fiecare an ca si av. def.-5 pct/av.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2009 12:00
Locul: Str. Progresului, Cladirea BBB, etaj 3, Localitatea: Calarasi, Jud. Calarasi; Cod postal: 910079
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici. Pot participa si membrii delegati ai Unitatii de Control si Verificare a Achizitiilor Publice.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania Bulgaria 2007-2013.
VI.3) Alte informatii
Intreaga documentatie de atribuire se poate obtine de pe SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea: Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 21 310464, Email: [email protected], Fax: +40 21 310464, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40 21 3195180, Email: [email protected], Fax: +40 21 3328246, Adresa internet (URL): www.justitia-romana.org/Bucuresti/Curtea-Apel-Bucuresti-Parchetul.html
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Fundatia pentru Democratie, Cultura si Libertate, Filiala Calarasi
Adresa postala: str. Progresului, Cladirea BBB, etaj 3, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910079, Romania, Tel.+40 242 311161, Email: [email protected], Fax: +40 242 318940
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2009 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer