Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica din partea Proiectantului pentru contractele de lucrari CL 1 ?i CL6, din cadrul proiectului ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in Jude?ele Sibiu ?i Bra?ov ? finantat prin POS Mediu (2007 ? 2013).


Anunt de participare (utilitati) numarul 135496/12.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA - CANAL S.A. SIBIU
Adresa postala: Sibiu, str.Eschil, nr.6, jud.Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550096, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Banciu, Tel. +40 269222916, In atentia: Mihai Banciu-Director adjunct UIP, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 269223468, Adresa internet (URL): http: //www.apacansb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta Tehnica din partea Proiectantului pentru contractele de lucrari CL 1 ?iCL6, din cadrul proiectului ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in Jude?ele Sibiu ?i Bra?ov ? finantat prin POS Mediu (2007 ? 2013).
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Romania Judetul Sibiu, Municipiul Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI pentru implementarea Proiectului ?Extinderea si Reabilitarea Infrastructurii de apa si apa uzata in judetele Sibiu si Brasov?finantat prin POS Mediu (2007- 2013), respectiv pentru contractele de lucrari CL1- Extinderea si reabilitarea retelelor de alimentare cu apa si canalizare din localitatile Avrig si Marsa si CL6 - - Extinderea si reabilitarea retelelor de alimentare cu apa si canalizare din municipiul Sibiu si comuna Selimbar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI pentru implementarea Proiectului ?Extinderea si Reabilitarea Infrastructurii de apa si apa uzata in judetele Sibiu si Brasov?finantat prin POS Mediu (2007- 2013), respectiv pentru contractele de lucrari CL1- Extinderea si reabilitarea retelelor de alimentare cu apa si canalizare din localitatile Avrig si Marsa si CL6 - - Extinderea si reabilitarea retelelor de alimentare cu apa si canalizare din municipiul Sibiu si comuna Selimbar
Valoarea estimata fara TVA: 1, 126, 157.11RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Val. Gar. de part. (GP): 22523 lei. GP se constit cf art. 86 HG 925/2006 prin inst dat de soc. banc, de o soc. de asig, sau vir. banc. inRO76RNCB0227017921860001 BCR SB. Instr de gar. Tre. sa prev. ca pl. GP va fi necond. sau cond. Dov orig. a constit GP va fi prez. La desch. Ofert. In cazul asoc, GP se constit de oricare dintre asoc.Ofert. IMM cf. L nr. 346/2004 si sol. red. GP cu 50% vor prez. Anexat GP, o decl. pe prop. rasp, cf Anexei din Legea m-tionata, din care sa rez. ca este IMMValab. GP va fi min egala cu valab. a ofertelor.Dacaofertantul prez ca GP o pol. de asig. emisa in cond. legii, tre. sa prez si cond. speciale de asig. a politei si dov. pl primei de asig.AC poate solic. Extind. valab. ofert. Daca ofertantul extin. val. ofertei, valab. GP va fi prel. in mod coresp.GP ale Ofert. Necastig. vor fi elib. dupa semn. Contr. cu Ofert castig cel tarziu cu 3 zile lucr. inainte de exp. val. ofert. GP a ofert. Castig. se restit in cel m-t 3 zile lucr. de la constitGBE. Instr. de gar. va cupr. cond de executare cupr in Formularul 18. Val. GBE este 10 % din val. Contr. fara TVA.GBE se poate constit. Ca un instr. de gar. emis in cond. legii de o soc. Banc. sau o soc. de asig., si devine anexa la contract.Perioada de valabilitate a GBE este min. Egala cu durata contractului.Daca se const. ca scris. de garantie bancara de GBE: trebuie prez. in orig si in traducere legaliz., in rom., contine in clar den. AC pt care s-aconstit. si anume S.C. Apa Canal S.A. Sibiu , sa aiba inscrisa valabilit. Pt. care a fost constit., cont. parafa lizibila a bancii emitente si/sausemn. autoriz.Constit. GBE , va fi cf art.90 din HG 925/2006 si va cuprinde min cerintele din F.13. GBE va fi constit., in max. 15 zile de la semn.contract.Daca GBE este emisa de o soc. de asig., tre. c-tina toate anexele. GBE trebuie sa resp. cerintele din F. 13 Constit GBE este valabnumai pt ofertantul casig, inainte de semnarea contractului de servicii. Restit. GBE se va face in max 14 zile de la semn proc ver.l de rec.finala.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Co-fin. de UE, cf POS Mediu? Axa Prioritara 1 Contr. de Fin. nr. 121152/06.04.2011 intre Min. Mediului ?i S.C. APA CANAL S.A. SB Fondulde Coeziune: aprox. 76.5% Co-fin. nat., loc. si AC :23.5%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
La semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta scrisoare de garantie bancara sau orice alt mijloc de garantare prevazut de legepentru avans in favoarea S.C. Apa Canal S.A. Sibiu in cuantum de 10% din valoarea contractului (Formular 15)
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Reguli generale privind elaborarea ofertelor: a) Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului participant in nume propriu / liderului asocierii. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire(Formularul nr. 20).
Operatorul economic va prezenta imputernicire legala, semnata de catre administrator, sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei (original). Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
b) In cazul unei asocieri, persoana care a semnat oferta, autorizata sa angajeze ofertantul lider, trebuie confirmata prin inaintarea imputernicirilor semnate de toti reprezentantii cu drept de semnatura ai partenerilor.
c) Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, data completarii si va fi mentionat in clar functia si numele intreg al semnatarului .
d) In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat. In cazul in care traducatorul nu este autorizat acestea vor fi legalizate la notar.
e) Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
f) Documentele vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici in cazul unei asocieri.
g) Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se vor prezenta in original.
h) Toate documentele vorindeplini cerintele solicitate.
i) Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
j) In conformitate cu art. 11, alin. 4 si 5dinHG nr. 925/2006amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv valori, cantitati si altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
l) In situatia in care valorileprezentate in documentele ofertantului sunt exprimate in euro pentru conversia in LEI se va utiliza in mod obligatoriu cursul leu /euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv , conform tabelului urmator : ANUL CURS RON / EURO2006 3, 5258
2007 3, 3353
2008 3, 6826
2009 4, 2399
2010 4.2122
2011 4.2391m)Pentru documenteleexprimate in alte monede decat euro, pentru conversie se va folosi rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int) pentru anul in care documentulrespectiv a fostemis / semnat.n)Nu se vor folosi prescurtari in cadrul ofertei.
B. Participarea la sedinta de deschidere a ofertelorPersoana imputernicita de ofertant de a participa la sedinta de deschidere a ofertelor va prezenta Imputernicire de participare la sedinta de deschidereimpreuna cu o copie dupa un document de identitate (Buletin de identitate / Cartea de Identitate/ Pasaport) al persoanei care reprezinta ofertantul.
NOTA: Ofertantii straini vor prezenta documentele traduse in limba romana de un traducator autorizat.Precizari :
In conformitate cu prevederile art. 185 alin. (2) din OUG 34/2006, daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente oficiale care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Ofertantul are dreptul de a subcontracta o parte din contract, fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica.
Ofertantii care se incadreaza in categoria I.M.M care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006) beneficiaza de reducere de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si de garantia pentru participare (pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente care dovedesc ca sunt I.M.M).
In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, atunci se va prezenta o declaratie angajament conform Formularului nr. 17 incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. In acest sens persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala va prezenta documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor.
In cazul in care sustinerea tertului vizeaza fonduri financiare care pot fi puse efectiv la dispozitie ofertantului, atunci angajamentul ferm trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea finalizarii contractului.
In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului de achizitie, angajamentul ferm trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului.
Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care va face parte integranta din contractul de achizitie publica si va asigura dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.
Persoanele juridice straine vor atasa, in copie, insotite de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Nota: Operatorul economic caruia i se va atribui contractul va prezenta la semnarea acestuiaFormularul nr. 22-Fisa de Identificare financiara
Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata pentru conformitate cu originalul.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata ?conform cu originalul? la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate ?conform cu originalul?.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia tehnica si / sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederileart. 11, alin. 4 si 5dinHG nr. 925/2006modificata prinHG 834/2009 pentru demonstrarea capacitatii sale tehnice si / sau profesionale , acesta are obligatia de a prezenta la sedinta de deschidere a ofertelor, in anexa la declaratia pe propria raspundere, in mod obligatoriu datele din contractele de lucrari referitoare la: beneficiarul, obiectul, valoarea, perioada de executie, caracteristici tehnice ale contractului respectiv etc.
La evaluarea capacitatii tehnico-profesionale a ofertantilor se vor lua in considerare si datele subcontractantilorinsa doar pentru partea din contractpe care acestia o vor indeplini. Acest lucru are in vedereresursele materiale si umanepe careacestia le vor disponibiliza pentru indeplinirea partii lor din contract.
Capacitatea tehnica si/sauprofesionala a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a unei/unor terte persoane, atunci se va prezenta un angajament ferm al persoanei respective, conform Formularului nr. 16 , incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 cu completarile si modificarile ulterioare. In acest sens persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala va prezenta documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor.
In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte privind experienta similara, atunci angajamentul ferm trebuire sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati in indeplinirea contractului sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului.
In situatiile prezentate mai sus, sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului.1.Declaratie pe propria raspundere completata de catre operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) in conformitate cu Formularul nr.1.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest document.
Acest formular va fi completat si de tertul sustinator(daca este cazul).2.Declaratie, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea III privind prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 insotita de :
a. Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, care sa ateste ca operatorul economic ofertant nu inregistreaza debite restante la bugetul general consolidat al Romaniei in luna anterioara deschiderii ofertelor , in original, copie legalizata sau copie simpla ?Conform cu originalul?.
b. Certificat impozite si taxe locale, in original copie legalizata sau copie simpla ?Conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul local in luna anterioara deschiderii ofertelor pentru sediul social al companiei sale.In cazul in care operatorul economic este reprezentat de catre persoana imputernicita, se solicita imputernicirea respectivei persoane care semneaza Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic nerezident va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor 2 certificate fiscale, acesta are obligatia sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in tara in care este stabilit. Daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, ofertantul va prezenta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale, cu competente in acest sens.
Declaratia va fi insotita de traducere realizata de un traducator autorizat.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorului economic / asocierii se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.Formularul nr. 2 va fi completat si de tertul sustinator(daca este cazul) cu privire la neincadrarea in situatia art. 181, lit. a), c^1) si d).3.Declaratie art.691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular 4.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt domnul Director General Mircea Niculescu , domnul Director Economic Ioan Gogu, domnul Director Tehnic Maier Vasile, domnul Director UIP Plesciuc Ioan, sef Birou Juridic-domnul Sturz Ioan.
Acest formular va fi completat de ofertant, de ofertantul asociat( daca e cazul), de tertul sustinator (daca e cazul) si de subcontractant(daca e cazul).4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul nr. 3.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul 5.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.Operatorul economic ofertant trebuie sa completeze:
a. Formularul nr. 6 Informatii generale despre ofertant
b. Acordul sau scrisoarea preliminara de asociere ( daca este cazul)
c.Formular 11 Declaratie privind partile din contract ce urm 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, nu mai vechi de 30 de zile dde la data depunerii ofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie globala de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3
ani a ofertantului trebuie sa fie de minim 2.000.000 lei;
- Valorile vor fi exprimate in lei.Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat
de catre Banca Nationala a Romaniei http: //www.bnr.ro , respectiv: 2008:
1euro = 3.6827 lei; 2009:1euro = 4.2373 lei; 2010:1 euro = 4.2099 lei; 2011
1euro = 4.2379 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara se poate dovedi si prin prezentarea unui contract de proiectare mai complex pentru proiecte similare de reabilitare si extindere infrastructura in domeniul apa potabila si apa uzata, implementat in ultimii 3 ani sau in curs de implementarer in care activitatea de asistenta din partea proiectantului sa aiba o valoare dovedita de minim 500.000 lei.
In cazul in care ofertantul a avut calitatea de asociat/sub-contractor acest lucru este acceptabil cu conditia ca valoarea serviciilor prestate in cadrul respectivului contract sa indeplineasca conditiile enuntate mai sus
Lider de Echipa (LE)LE trebuie sa fie prezent in permanenta in Sibiusi in celelalte localitati incluse in contractele de lucrari care fac obiectul prezentului contract din Judetul Sibiu pt discutii cu managementul OR si cu echipa ce gestioneaza proiectul pe timpul intregii desfasurari a contractului.Calificari si aptitudini : Studii superioare tehnice de lunga durata in unul din urmatoarele domenii: constructii hidrotehnice, civile, instalatii in constructii, ingineria mediului, imbunatatiri funciare
Exp. profesionala generala: minim 3 ani de exp. in coordonarea de proiecte in sectorul de apa/apa uzata
Exp. profesionala specifica: Exp. relevanta ca LE sauAdj. LE, in in min 1 contract de asist tehnica din partea proiectantuluide min 500.000 leide nat si complexit similara cu prez contract
Ing. Alimentari cu apaCalificari si aptitudini: St superioare tehnice de lunga dur. in unul din dom: constructii hidrotehnice, civile, instalatii in constructii, ingineria mediului, imbunatatiri funciare
Exp. prof generala: Min 3 ani exp. in proiectarea sistemelor de apa potabila; cunostinte specializate de proiectare in dom apei potabile.Exp. prof specifica: Particip directa in calit de ing. pt alimentari cu apain min 1 contract de proiect. a unor retele de distrib a apei potab.Ing Ret de Canaliz. Ape Uzate MenajereCalificari si aptitudini: St superioare tehnice de lunga durata in unul din dom.: constructii hidrotehnice, civile, instalatii in constructii, ingineria mediului, imbunatatiri funciare
Exp. prof generala : Minim 3 ani exp. in proiect. ret de canaliz
Exp. prof specifica: Particip directa in calit de ing proiectare ret de canaliz in min un contract in proiect unor colectoare pt apa uzata menajera si/sau pluviala cu constructiile aferente.
Informatii privind subcontractantii
Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici sa dovedeasca ca, a implementat in ultimii 3 ani sau este in curs de implementare a unui contract de AsistentaTehnica de natura similara si complexitatea similara celui solicitat.
Nota: sintagma ?natura si complexitate similara? va fi interpretata astfel :
?natura similara? ? servicii cu aceeasi destinatie similara, care sa grupeze codurile CPV, conform prevederilor II.1.6, din prezenta Fisa de Date pentru proiecte de dimensiuni similare celui solicitat.
?complexitate similara?- asistenta tehnica in calitate de proiectant pentru proiecte similare de reabilitare si extindere infrastructura in domeniul apa potabila si apa uzata , contract in valoare de minimum 500.000 lei.In cazul in care ofertantul a avut calitatea de asociat/sub-contractor acest lucru este acceptabil cu conditia ca valoarea serviciilor prestate in cadrul respectivului contract sa indeplineasca conditiile enuntate mai sus
Informatii referitoare la standardele de asigurare a calitatiiOfertantul va face dovada ca are implementat un sistem de management al
calitatii conform standarduluiCertificat SR EN ISO 9001 sau echivalent valabil la data deschiderii
ofertelor. In cazul in care exista asociati, fiecare dintre asociati trebuie sa
detina acest certificat sau echivalentul acestuia.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.Nerespectarea cerintei minime duce la descalificarea ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.07.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2012 10:00
Locul: Sediul SC Apa Canal SA str Eschil Nr.6 Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de Evaluare, Observatori UCVAP, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Co-fin. de UE, cf POS Mediu? Axa Prioritara 1 Contr. de Fin. nr. 121152/06.04.2011 intreMin. Mediului si S.C. APA CANAL S.A. SB Fondul de Coeziune: aprox. 76.5% Co-fin. nat., loc. si AC :23.5%
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta actualizarea pretului contractului. Pretul este ferm in lei, pe toata durata contractului.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea pretului in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.Clarificarile solicitate de ofertanti referitoare la documentatia de atribuire vor fi trimise autoritatii contractante prin fax la numarul +40 269223468 si prin in format electronic editabil (word) la adresa [email protected]
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestarea se va face in in termenele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/20062obligatia notificarii de indata a autoritatii contractante cu o copie a contestatiei si a inscrisurilor doveditoare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Apa Canal S.A.
Adresa postala: str. Eschil nr.6, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550096, Romania, Tel. +40 269218696, Email: [email protected], Fax: +40 269223468, Adresa internet (URL): www.apacansb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2012 08:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer