Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica in domeniul Managementului de Proiect si Supervizarea Lucrarilor de Proiectare si Executie aferente proiectelor pentru imbunatatirea sigurantei feroviare


Anunt de participare (utilitati) numarul 143428/01.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Licitatii si Contracte Proiecte Europene ?Serviciul PDIP, Tel. +40 213192433/+40 213192432, In atentia: Nicolae Vlad, Stefania Dorobantu, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213192433/+40 213192432, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta Tehnica in domeniul Managementului de Proiect si Supervizarea Lucrarilor de Proiectare si Executie aferente proiectelor pentru imbunatatirea sigurantei feroviare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Reteaua feroviara apartinand CNCF CFR SA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta Tehnica in domeniul Managementului de Proiect si Supervizarea Lucrarilor de Proiectare si Executie aferente obiectivelor
?Sistem de detectare a cutiilor de osii supraincalzite si a franelor stranse? (lot 1)
?Modernizarea instalatiilor de centralizare electromecanica pe sectia de circulatie Ilia ? Lugoj? (lot 2)
?Modernizarea instalatiilor de centralizare electromecanica pe sectia de circulatie Siculeni ? Adjud? (lot 3)
?Modernizarea trecerilor la nivel cu calea ferata? (lot 4)
Contractele din cadrul proiectului au ca scop imbunatatirea sigurantei traficului feroviar in Romania si se realizeaza prin:
-Supervizarea implementarii lucrarilor de proiectare si executie;
-Asistenta in calitate de consilier al beneficiarului, in rolul acestuia de angajator al contractelor de lucrari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71310000-4-Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta Tehnica in domeniul Managementului de Proiect si Supervizarea Lucrarilor de Proiectare si Executie aferente obiectivelor
?Sistem de detectare a cutiilor de osii supraincalzite si a franelor stranse? (lot 1)
?Modernizarea instalatiilor de centralizare electromecanica pe sectia de circulatie Ilia ? Lugoj? (lot 2)
?Modernizarea instalatiilor de centralizare electromecanica pe sectia de circulatie Siculeni ? Adjud? (lot 3)
Modernizarea trecerilor la nivel cu calea ferata? (lot 4)
Valoarea estimata fara TVA: 5, 507, 052RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
53 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare, pentru fiecare lot in parte, eliberata in numele ofertantului in cuantum deLot1-18.420 lei, Lot2- 17.920 lei, Lot3- 33.880 lei, Lot 4- 39.080 lei, care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in alta valuta, la cursul mediu leu/alta valuta, afisat de BNR, din data anterioara datei limitei de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. 10 % din valoarea contractului, fara TVA .Garantia de buna executie a contractului se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de 28 zilede la data semnarii contractului de ambele parti. Garantia de buna executie se va restitui la solicitarea scrisa a ofertantului in care se va mentiona modalitatea de restituire. In cazul contractului de servicii, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a serviciilor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
? Contractele sunt finantate in baza cererilor de finantare prin POS-T 2007-2013, aferente fondurilor externe nerambursabile FEDR ( 71.12%) si Buget de stat ( 28.88%)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Eligibilitatea
Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 18o din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Ofertantul/asociatul/tertul sustinator nu trebuie sa se afle in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34 / 2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de lucrari, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv in ultimii 5 ani, sa nu fi fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda si / sau spalare de bani.In acest sens, ofertantul/asociatul/tertul sustinator va depune o Declaratie pe propria raspundere in original.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul A din Sectiunea III.Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator.Cerinta nr. 2Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006
Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006. In acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere. - De asemenea, ofertantul va depunea. Certificatul fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
b. Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Nota:
In cazul in care a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Formularul B1.Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator(tertul doar literele a, c1 si d)- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele locale - se depun in original/copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul, dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat- conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, daca este cazul, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?,
- toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, , daca este cazul -original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3
Neincadrarea la art.69indice1 din OUG nr. 34/2006Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.691 din OUG nr. 34/2006 .Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69lit. a) din OUG nr. 34 / 2006, cu modificarile completarile ulterioare, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. In acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile completarile ulterioare.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Micu George, Dimitrios Sophocleous, Sorin Trandafirescu, Macarie Alexandru Moldovan, Cretu Corneliu, Victor Alexandru, Monica Mihaileanu, Luca Irimes, Iulian Bleotu, Florin Iulian Tomescu, Jana Iacob, Florina Mirica, Ionut Melinte, Georgiana Preda, Mirela Laudat, Mariana Buholt, Gabriel Ritan, Ruxandra Soanca, Carla Melinte, Costel Ghita, Lavinia Bala, Mara Nicolau, Irina Berdila, Vladut Marin, Popa Cristian, Gheorghe Dumitrascu, Gabriela Straut, Groparu Dorin, Marian Ciubotaru, Tirlea Costin, Glodeanu Mihai, Nicolae Vlad, Stefania Roberta Dorobantu, Mirela Toma, Mariana Kiss.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Ofertantul va depune Formularul B2 ?in original. Formularul se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator.Cerinta nr. 4
Participarea la licitatie cu oferta independenta
Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire candidatul care nu depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta , sau il depune, insa nu este conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 emis de ANRMAP
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Formularul B3?in original
Declaratia se depune in original de catre fiecare ofertant / ofertant asociat.Participarea la procedura
Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere, privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator), in care se va mentiona calitatea de participant la procedura, datele de recunoastere ale participantilor si partea/partile din contract pe care urmeaza sa le execute.Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleasi proceduri:
a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormularul 6- in original
Declaratia se depune in original de catre fiecare ofertant / ofertant asociat.Dovada privind calitatea de IMM
Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie, conform prevederilor din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Documente care se depun pentru dovedirea calitatii de IMM a ofertantului:
- in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune:
? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1)-in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2);
? ?Fisa de parteneriat?;
? ?Intreprinderi partenere?
- in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: -? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2);
? ?Intreprinderi legate?;
? ?Fisa privind legatura dintre intreprinderi?Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Modelele formularelor enumerate se regasesc in Sectiunea III- Formulare.In acest sens, ofertantii vor depune documentele in original. Cerinta nr. 1
Obiectul de activitate
Ofertantul va prezenta urmatoarele documente: a) Pentru persoanele juridice/fizice romane
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate autorizat al ofertantului pentru activitati de tipul celor supuse prezentei procedurii de achizitie publica. Informatiile din certificat trebuie sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului se va depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b)Persoane juridice/fizice straine
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului propus a fi clasat pe primul loc, inainte de finalizarea raportului procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate a certificatului constatator in original/copie legalizata.
In cazul asocierii mai multor operatori economici cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (certificat constatator emis de ORC) trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, se depune in original/copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul.
Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident.Informatiile din certificat trebuie sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul ofertei comune (asocieri): Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus.Cerinta nr. 2
Cerinta minima obligatorie referitoare la atestate AFERConform OMT 290/2000 Ofertantul trebuie sa detina: autorizatie de furnizor feroviarsi agrement AFER pentru serviciile licitate.Autorizatiile, agrementele, solicitate mai sus trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.a) Ofertantii care detin autorizatii/agremente AFER aflate in termen valabilitate vor prezenta in oferte copii lizibile ale acestora semnate si stampilate de ofertant ?conform cu originalul?, inclusiv pagina cu vize.
b) Ofertantii straini care nu detin autorizatii/agremente AFER valabile, vor prezenta in oferte copii ale documentelor echivalente eliberate de autoritatile relevante din tarile de origine (copiile vor fi traduse de un traducator autorizat).c) Ofertantii romani si straini care nu detin autorizatii/agremente AFER sau orice alte documente doveditoare, vor depune un angajament ferm ce va stipula ca in cazul in care ofertantul va fi declarat castigator, acesta se obliga sa obtina, fara niciun cost pentru autoritatea contractanta, toate autorizatiile/agrementele AFER.Autoritatea Contractanta (Comisia de evaluare) va solicita ofertantului propus a fi clasat pe primul loc, inainte de finalizarea raportului procedurii de atribuire, prezentarea autorizatiei/agrementului AFER.Semnarea contractului este conditionata de prezentarea documentelor mai sus mentionate, conform OMT 290/2000.In cazul ofertei comune (asocieri): Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus, pentru partea din contract pe care o presteaza, daca aceasta necesita aceasta certificare conform acordului de asociere.
In cazul subcontractarii: se vor depune documentele de mai sus pentru subcontractantii declarati, pentru partea din contract pe care o presteaza, daca aceasta necesita aceasta certificare.
Documentele se depun in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Recomandam consultarea site-ului www.afer.ro.Modalitatea de indeplinire
Autorizatie de furnizor feroviar/agrement pentru pentru serviciile licitate- in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
- Fisa de informatii generale, in original din care sa rezulte media cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)a ofertantului, care trebuie sa fie de minimum: Lot 1 ? 1.842.000 lei (fara TVA)
Lot 2 - 1.792.000 lei (fara TVA)
Lot 3 - 3.388.000 lei (fara TVA)
Lot 4 - 3.908.000 lei (fara TVA)Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 LEI
Anul 2011:1 euro = 4, 2379 LEIAnul 2012:1 euro = 4, 4560 LEIOfertantii care trebuie sa efectueze conversia in alta valuta decat Euro vor utiliza ratele de schimb leu/alta valuta, stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective, in care s-a facut inregistrarea si vor specifica ratele utilizate in oferta depusa.Nota: a) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Angajamentul ferm va fi depus in original.Tertul sustinator va depune Declaratii privind neincadrarea in dispozitiile art.180 si 181 lit a, c1 si d, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In conformitate cu articolul 11^1 alin. 3 din HG 925/2006, in cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare cum ar fi cifra medie de afaceri globala, angajamentul ferm prezentat de ofertant/candidat trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana. trebuie sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.Documentele prezentate din partea tertului, vor trebui sa indeplineasca aceleasi cerinte solicitate la acest punct ofertantilor.
Demonstrarea cerintei se va face fie de ofertant fie de sustinator fara cumularea acestora. Daca sunt mai multi sustinatori demonstrarea cerintei se face de catre un singur sustinator.
Modalitatea de indeplinire
Fisa de informatii generale (Formular G) - formularul se depune in original.
Angajament de sustinere incheiat in forma autentica din partea tertului, intocmit conform art. 11 indice 1 din HG 925/2006, daca este cazul ?in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerin?a nr.1
Experienta similara se va dovedi prin depunerea listei prestarilor de servicii similare in ultimii 3 ani, in original, care va contine valori, cantitate, modul de indeplinire a obligatiilor si beneficiarii.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a prestat servicii similare celor licitate .Prestarile de servicii similare se
confirma prin prezentarea a cel putin unul, maxim 3 (trei) certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar/procese verbale de receptie/recomandari. Cerin?a va fi indeplinitapentru fiecare lot in parte, prin prezentarea a cel putin unul, maxim 3 (trei) certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar/procese verbale de receptie/recomandari a carui/caror valoare individuala/cumulata sa fie de minim: 921.000 lei pentru Lot 1; 896.000 lei pentru Lot 2; 1.694.000 lei pentru Lot 3; 1.954.000 lei pentru Lot 4 ).
Anul 2010:1 euro = 4, 2099 LEI
Anul 2011:1 euro = 4, 2379 LEIAnul 2012:1 euro = 4, 4560 LEIOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb leu/alta valuta stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective, in care s-a facut inregistrarea si vor specifica ratele utilizate in oferta depusa.Contractele la care fac referin?a documentele prezentatetrebuie sa acopere categoriile de servicii solicitate;
a) Din documentele prezentate sa rezulte ca serviciile respective au fost realizate la termen si in conformitate cu cerintele cantitative si calitative;
b) Daca participarea la realizarea contractelor mentionate s-a facut in alta calitate decat cea de contractant unic, atunci se vor specifica numai categoriile de servicii (si cantitatile aferente) prestate efectiv numai de catre ofertant.In conformitate cu articolul 11^1 alin. 4 din HG 925/2006, in cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare cum ar fi experienta similara reflectata prin prezentarea unor liste de produse/servicii/lucrari furnizate/prestate/executate intr-o perioada anterioara, angajamentul ferm prezentat de ofertant/candidat trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
Se va prezenta in original, un angajament de sustinere privind experienta similara incheiat in forma autentica din partea tertului, intocmit conform art. 11 indice 1 din HG 925/2006.
Documentele/contractele/procesele verbale de receptie prezentate din partea tertului, vor trebui sa indeplineasca aceleasi cerinte solicitate mai sus ofertantilor.Demonstrarea experientei similare se face fie de ofertant, fie de sustinator, fara cumularea acestora.
Modalitatea de indeplinire
1 Modalitatea de indeplinire
- Lista prestarilor de servicii in ultimii 3 ani ? Sectiunea III din prezenta documentatie (in original)
- certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar/procese verbale de receptie/recomandari - se depun in original/copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul
- Angajament de sustinere incheiat in forma autentica din partea tertului, intocmit conform art. 11 indice 1 din HG 925/2006, daca este cazul ? in original.
Cerinta nr.2
Cerinta privind personalul
Ofertantul va depune o declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si o lista cu expertii principali implicati in derularea contractului (Formularul 11.c).
Prestatorul trebuie sa asigure un minim de experti cheie, o echipa capabila sa sustina activitatile proiectului asa cum sunt mentionate in caietul de sarcini.Lotul 1Expert DCOSsimanagement de contractStudii: - absolvent de studii superioare semnalizari / telecomunicatiiExperienta specifica: experienta profesionala in calitate de expert, in cel putin un contract de servicii dus la bun sfarsit**care a inclus una din specialitatile semnalizare/ telecomunicati, derulat in conformitate cu prevederile Conditiilor de Contract FIDIC sau similar FIDIC*.* Un contract de supervizare poate fi considerat similar cu unul desfasurat in baza Conditiilor Generale de Contract FIDIC, daca: - Supervizorul verifica: o Calitatea lucrarilor executate, si conformitatea acestora cu proiectul si specificatiile;o Conformitatea cu programul de executie a lucrarilor;o Respectarea obligatiilor contractuale ale Partilor;
- Supervizorul certifica valoarea lucrarilor executate, spre efectuarea platii de catre Beneficiar;
- Supervizorul emite modificari (specificatii tehnice sau altele);
- Supervizorul analizeaza revendicarile Partilor si emite decizii in privinta modului de solutionarea acestora.
** Prin formula ?servicii duse la bun sfarsit?, se inteleg servicii receptionate partial, sau servicii receptionate la sfarsitul prestarii, sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie.Expert analiza proiect si managementul calitatii
? Studii: absolvent de studii superioare semnalizari / telecomunicatii
? Experienta specifica: experienta profesionala in calitate de expert de semnalizari / telecomunicatii in echipa de consultanta/supervizare lucrari feroviare, in cel putin un contract de servicii dus la bun sfarsit**Inspector telecomunicatii
? Studii: absolvent de studii superioare telecomunicatii
? Experienta specifica: experienta profesionala in calitate de expert telecomunicatii in echipa de consultanta/supervizare lucrari feroviare, in cel putin un contract de servicii dus la bun sfarsit**Inspector constructii civile
? posesor al unei atestari valide emise de Inspectoratul de Stat in Constructii in conformitate cu Ordinul nr. 1496 din 13 mai 2011 pentru aprobarea Procedurii de autorizare a dirigintilor de santier, in domeniul constructiilor civile, industriale si agricole COD 2.2, 2.3, 2.4sau certificat echivalent in tara de origine.Expert Securitate si sanatate in munca
? Studii: cursuri de specialitate cu atestat? ? Minim 3 ani de experienta profesionala cu atributii specifice responsabilului SSM ;Expertul va prezenta, in copie, conform cu originalul, certificatul de formare specifica, de coordonator in materie de securitate si sanatate, in termen de valabilitate, in conformitate cu prevederile art.59 din HG 300/2006, privind cerintele minime de securitatesi sanatate pentru santierele temporare sau mobile;
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire
- Lista cu efectivul mediu anual al personalului angajat ?in original
- lista cu expertii principali implicati in derularea contractului (Formularul 11.c). ?in original
- Curriculum Vitae (Formular 11.a) cu semnatura persoanei, in original, din care sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului si indeplinirea cerintelor specificate ?in original
- Copii lizibile ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV;
- Declaratiile de Disponibilitate ale expertilor cheie responsabili pentru indeplinirea contractului (Formularul 11.b) ?in original
- CV-urile detaliate ale managerilor si ale personalului de baza care va fi folosit pentru prestarea serviciului (original)
- Diplome si Atestate profesionale, in copie ?conform cu originalul?
Lotul 2Expert semnalizari feroviaresimanagement de contractStudii: - absolvent de studii superioare semnalizari / telecomunicatiiExperienta specifica: experienta profesionala in calitate de expert, in cel putin un contract de servicii dus la bun sfarsit**care a inclus una din specialitatile semnalizare/ telecomunicati, derulat in conformitate cu prevederile Conditiilor de Contract FIDIC sau similar FIDIC*.
* Un contract de supervizare poate fi considerat similar cu unul desfasurat in baza Conditiilor Generale de Contract FIDIC, daca: - Supervizorul verifica: o Calitatea lucrarilor executate, si conformitatea acestora cu proiectul si specificatiile;o Conformitatea cu programul de executie a lucrarilor;o Respectarea obligatiilor contractuale ale Partilor;
- Supervizorul certifica valoarea lucrarilor executate, spre efectuarea platii de catre Beneficiar;
- Supervizorul emite modificari (specificatii tehnice sau altele);
- Supervizorul analizeaza revendicarile Partilor si emite decizii in privinta modului de solutionarea acestora.
** Prin formula ?servicii duse la bun sfarsit?, se inteleg servicii receptionate partial, sau servicii receptionate la sfarsitul prestarii, sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie.Expert analiza proiect si managementul calitatii
? Studii: absolvent de studii superioare semnalizari / telecomunicatii
? Experienta specifica: experienta profesionala in calitate de expert de semnalizari / telecomunicatii in echipa de consultanta/supervizare lucrari feroviare, in cel putin un contract de servicii dus la bun sfarsit**Inspector semnalizari feroviare? Studii: absolvent de studii superioare semnalizari / telecomunicatii
? Experienta specifica: experienta profesionala in calitate de expert de semnalizari / telecomunicatii in echipa de consultanta/supervizare lucrari feroviare, in cel putin un contract de servicii dus la bun sfarsit**Inspector telecomunicatii
? Studii: absolvent de studii superioare telecomunicatii
? Experienta specifica: experienta profesionala in calitate de expert de telecomunicatii in echipa de consultanta/supervizare lucrari feroviare, in cel putin un contract de servicii dus la bun sfarsit**Inspector linii? posesor al unei atestari valide emise de Inspectoratul de Stat in Constructii in conformitate cu Ordinul nr. 1496 din 13 mai 2011pentru aprobarea Procedurii de autorizare a dirigintilor de santier, in domeniul cailor ferate, metrou , tramvai COD 4 , sau certificat echivalent in tara de origine.Inspector constructii civile
? posesor al unei atestari valide emise de Inspectoratul de Stat in Constructii in conformitate cu Ordinul nr. 1496 din 13 mai 2011 pentru aprobarea Procedurii de autorizare a dirigintilor de santier, in domeniul constructiilor civile, industriale si agricole COD 2.2, 2.3, 2.4sau certificat echivalent in tara de origine.Expert Securitate si Sanatate in Munca? Studii: cursuri de specialitate cu atestat? ? Minim 3 ani de experienta profesionala cu atributii specifice responsabilului SSM ;? Expertul va prezenta, in copie, conform cu originalul, certificatul de formare specifica, de coordonator in materie de securitate si sanatate, in termen de valabilitate, in conformitate cu prevederile art.59 din HG 300/2006, privind cerintele minime de securitatesi sanatate pentru santierele temporare sau mobile;
Modalitatea de indeplinire
continuare cerinta 2
Lotul 3Expert semnalizari feroviaresimanagement de contractStudii: - absolvent de studii superioare semnalizari / telecomunicatiiExperienta specifica: experienta profesionala in calitate de expert, in cel putin un contract de servicii dus la bun sfarsit**care a inclus una din specialitatile semnalizare/ telecomunicati, derulat in conformitate cu prevederile Conditiilor de Contract FIDIC sau similar FIDIC*.
* Un contract de supervizare poate fi considerat similar cu unul desfasurat in baza Conditiilor Generale de Contract FIDIC, daca: - Supervizorul verifica: o Calitatea lucrarilor executate, si conformitatea acestora cu proiectul si specificatiile;o Conformitatea cu programul de executie a lucrarilor;o Respectarea obligatiilor contractuale ale Partilor;
- Supervizorul certifica valoarea lucrarilor executate, spre efectuarea platii de catre Beneficiar;
- Supervizorul emite modificari (specificatii tehnice sau altele);
- Supervizorul analizeaza revendicarile Partilor si emite decizii in privinta modului de solutionarea acestora.
** Prin formula ?servicii duse la bun sfarsit?, se inteleg servicii receptionate partial, sau servicii receptionate la sfarsitul prestarii, sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie.Expert analiza proiect si managementul calitatii
? Studii: absolvent de studii superioare semnalizari / telecomunicatii
? Experienta specifica: experienta profesionala in calitate de expert de semnalizari / telecomunicatii in echipa de consultanta/supervizare lucrari feroviare, in cel putin un contract de servicii dus la bun sfarsit**Inspector semnalizari feroviare -2 persoane
? Studii: absolvent de studii superioare semnalizari / telecomunicatii
? Experienta specifica: experienta profesionala in calitate de expert de semnalizari / telecomunicatii in echipa de consultanta/supervizare lucrari feroviare, in cel putin un contract de servicii dus la bun sfarsit**Inspector telecomunicatii
? Studii: absolvent de studii superioare telecomunicatii
? Experienta specifica: experienta profesionala in calitate de expert telecomunicatii in echipa de consultanta/supervizare lucrari feroviare, in cel putin un contract de servicii dus la bun sfarsit**.Inspector linii? posesor al unei atestari valide emise de Inspectoratul de Stat in Constructii in conformitate cu Ordinul nr. 1496 din 13 mai 2011pentru aprobarea Procedurii de autorizare a dirigintilor de santier, in domeniul cailor ferate, metrou , tramvai COD 4, sau certificat echivalent in tara de origine.Inspector constructii civile
? posesor al unei atestari valide emise de Inspectoratul de Stat in Constructii in conformitate cu Ordinul nr. 1496 din 13 mai 2011 pentru aprobarea Procedurii de autorizare a dirigintilor de santier, in domeniul constructiilor civile, industriale si agricole COD 2.2, 2.3, 2.4sau certificat echivalent in tara de origine.Expert Securitate si Sanatate in Munca? Studii: cursuri de specialitate cu atestat? ? Minim 3 ani de experienta profesionala cu atributii specifice responsabilului SSM ;
? Expertul va prezenta, in copie, conform cu originalul, certificatul de formare specifica, de coordonator in materie de securitate si sanatate, in termen de valabilitate, in conformitate cu prevederile art.59 din HG 300/2006, privind cerintele minime de securitatesi sanatate pentru santierele temporare sau mobile;
Modalitatea de indeplinire
continuare cerinta 2
Lotul 4Expert semnalizari feroviaresimanagement de contractStudii: - absolvent de studii superioare semnalizari / telecomunicatiiExperienta specifica: experienta profesionala in calitate de expert, in cel putin un contract de servicii dus la bun sfarsit**care a inclus una din specialitatile semnalizare/ telecomunicati, derulat in conformitate cu prevederile Conditiilor de Contract FIDIC sau similar FIDIC*.
* Un contract de supervizare poate fi considerat similar cu unul desfasurat in baza Conditiilor Generale de Contract FIDIC, daca: - Supervizorul verifica: o Calitatea lucrarilor executate, si conformitatea acestora cu proiectul si specificatiile;o Conformitatea cu programul de executie a lucrarilor;o Respectarea obligatiilor contractuale ale Partilor;
- Supervizorul certifica valoarea lucrarilor executate, spre efectuarea platii de catre Beneficiar;
- Supervizorul emite modificari (specificatii tehnice sau altele);
- Supervizorul analizeaza revendicarile Partilor si emite decizii in privinta modului de solutionarea acestora.
** Prin formula ?servicii duse la bun sfarsit?, se inteleg servicii receptionate partial, sau servicii receptionate la sfarsitul prestarii, sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie.Expert analiza proiect si managementul calitatii
? Studii: absolvent de studii superioare semnalizari / telecomunicatii
? Experienta specifica: experienta profesionala in calitate de expert de semnalizari / telecomunicatii in echipa de consultanta/supervizare lucrari feroviare, in cel putin un contract de servicii dus la bun sfarsit**Inspector semnalizari feroviare? Studii: absolvent de studii superioare semnalizari / telecomunicatii
? Experienta specifica: experienta profesionala in calitate de expert de semnalizari / telecomunicatii in echipa de consultanta/supervizare lucrari feroviare, in cel putin un contract de servicii dus la bun sfarsit**Inspector linii? posesor al unei atestari valide emise de Inspectoratul de Stat in Constructii in conformitate cu Ordinul nr. 1496 din 13 mai 2011pentru aprobarea Procedurii de autorizare a dirigintilor de santier, in domeniul cailor ferate, metrou , tramvai COD 4, sau certificat echivalent in tara de origine.Expert Securitate si Sanatate in Munca? Studii: cursuri de specialitate cu atestat? ? Minim 3 ani de experienta profesionala cu atributii specifice responsabilului SSM ;
? Expertul va prezenta, in copie, conform cu originalul, certificatul de formare specifica, de coordonator in materie de securitate si sanatate, in termen de valabilitate, in conformitate cu prevederile art.59 din HG 300/2006, privind cerintele minime de securitatesi sanatate pentru santierele temporare sau mobile;
Nota: ? Limba care guverneaza contractul este limba romana. Toate comunicarile scrise intre Prestatorul de Servicii (Consultant) si Autoritatea Contractanta si/sau Managerul de proiect vor fi in limba romana.In cazul in care expertii nu vorbesc fluentlimba romana, acestia vor avea permanent la dispozitie traducatori competenti de limba romana, costurile aferente fiind suportate de ofertant siincluse in tariful expertilor.
? Personalul solicitat anterior reprezinta o cerinta minimala. In cadrul ofertei sale, Consultantul va revizui si rectifica componenta echipei sale (respectand in orice caz cerintele minime enuntate anterior) conform experientei si planului sau de realizare a obiectivelor stabilite prin propunerea tehnica.
Modalitatea de indeplinire
continuare cerinta 2
Pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va depune: 1. Curriculum Vitae (Formular 11.a) cu semnatura persoanei, in original, din care sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului si indeplinirea cerintelor specificate.
2. Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV, conform pozitiei pentru care este propus; Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta o declaratie ca in cazul in care va fi declarat castigator, se va prelungi valabilitatea documentelor pe toata durata de prestare a contractului
3. Declaratiile de Disponibilitate ale expertilor cheie responsabili pentru indeplinirea contractului (Formularul 11.b).Comisia de evaluare va solicita ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator, inainte de finalizarea raportului procedurii de atribuireprezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.
Daca un ofertant participa la mai multe loturi, se va preciza pentru personalul nominalizat pentru care lot este disponibil.
Autoritatea Contractanta (Comisia de evaluare) va solicita ofertantului propus a fi clasat pe primul loc, inainte de finalizarea raportului procedurii de atribuire, prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.
Modalitatea de indeplinire
continuare cerinta 2
Ofertantul va prezenta certificatul de calitate SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent valabil la data limita a depunerii ofertelor.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat, sau echivalent.
Nota: Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului. Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o executa.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire
- CERTIFICAT SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
- Documente doveditoare care sa ateste conformitatea cu standardul specificat, sau echivalent
documentele se vor depune in copie ?conform cu originalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2013 11:30
Locul: sediul CNCF CFR SA, Bd.Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, care vor prezenta BI/CI sau pasaport
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Axa Prioritara 3 POS-T ? Modernizarea sectorului de transport in scopul imbunatatirii protectiei mediului, a sanatatii umane si a sigurantei pasagerilor. Domeniul Major de Interventie 2 ? Imbunatatirea sigurantei traficului pe toate modurile de transport planificat pentru cofinantare din Fondul Europan de Dezvoltare Regionala in cadrul Programului Operational Sectorial pentru Transport 2007-2013.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Transport - POS Transport
VI.3) Alte informatii
1.Corespondenta va fi in limba romana, sub forma de acte oficiale transmise pe una din urmatoarele cai: - prin fax, la nr. 0213192432, intre orele 9-14 , prin incredintare directa, la punctul de contact din anunt, intre orele 9-14.2.Toate documentele depuse de ofertant vor fi in limba romana, sau insotite de traducere autorizatain limba romana.3. Raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen legal in anuntul din SEAP.4. Intreaga documentatie de atribuire se afla postata in cadrul anuntului de participare SEAP (www.e?licitatie.ro)5. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.6. In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contract se vor prezenta Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze. Se va prezenta declaratia privind subcontractantii, partile din contract care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora (se vor prezenta informatii privind proportia/partea in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor -formular D) Acordurile de subcontractare vor fi depuse de ofertantul castigator, in forma originala pana la semnarea contractuluiIn cazul in care nu vor fi parti subcontractate, se va prezenta declaratia cu mentiunea ? nu este cazul?.7. In cazul asocierii, Ofertantul va depune acordul de asociere?in original(se va specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare si liderul de asociere). In cazul declararii ofertantului ca si castigator, Acordurile de asociere vor fi prezentate in forma autentica pana la semnarea contractului8.Clauzelecontractualeobligatoriisunt: obiectul si pretul contractului, documentele contractului, obligatiile prestatorului si ale achizitorului, penalitati si daune interese, garantia de buna executie a contractului. Nu se accepta ajustarea pretului contractului. Nu se acorda avans.9, . calendarul estimativ al procedurii: evaluarea ofertelor -24 zile; stabilirea ofertelor admisibile , ofertelor castigatoare si comunicarea rezultatului procedurii -1 zi
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este in conformitate cu prevederile art._256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF ?CFR? SA - Directia Asistenta Juridica Resurse Umane
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 213151117, Fax: +40 213151117, Adresa internet (URL): http: www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2013 17:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer