Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica in vederea conformarii graduale cu prevederile Directivei privind epurarea apelor uzate urbane


Anunt de participare numarul 51583/08.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bvd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.+40213265555 int.608, In atentia: Adrian CONDRUZ, Email: [email protected], Fax: +40213268730, +40213268709, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: http: //www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica in vederea conformarii graduale cu prevederile Directivei privind epurarea apelor uzate urbane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiective intarirea capacitatii institutionale si crearea conditiilor de aplicare necesare indeplinirii prevederilor Directivei Cadru a Apei, inclusiv pe acelea care asigura conformarea graduala la prevederile Directivei privind epurarea apelor uzate urbane
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74231330-9 - Servicii de consultanta in tratarea apelor reziduale (Rev.1)
74141600-5-Servicii de relatii cu publicul (Rev.1)
74141900-8-Servicii de consultanta privind impactul asupra mediului (Rev.1)
74543000-7-Servicii de perfectionare a personalului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Detaliile tehnice asupra proiectului sunt oferite in Caietul de sarcini.
Rezultatele asteptate sunt: Programe de masuri eficiente privind sistemele de colectare si epurare a apelor uzate;
Solutii concrete privind functionarea si intretinerea sistemele de colectare si epurare a apelor uzate din aglomerarile cu peste 2000 l.e.;
Solutii concrete privind epurarea apelor uzate in localitati cu mai putin de 2000 locuitori echivalenti.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in original: 20000 EURO; Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului de achizitie publica de servicii (in euro, fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PHARE 2006/018-147.03.03 Implementarea si controlul aplicarii aquis-ului de mediu.Conditiile de plata sunt cele descrise in clauzele contractuale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Ofertantii sunt obligati sa prezinte urmatoarele documente: Declaratie de eligibilitate;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;Adresa de la Curtea Districtuala/Instanta Competenta/Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania/sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor;Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor;Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006 modificata si completata;Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)
b) Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)
Formular nr.7 Informatii generale
Bilant contabil pe anii 2005, 2006, 2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) sa fie pozitiva pe ultimii trei ani financiari incheiati (2005, 2006, 2007)b) sa fie mai mare de 1000000 Euro pe ultimii trei ani financiari incheiati (2005, 2006, 2007)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Ofertantul (Prestatorul sau membrii grupului de prestatori impreuna) a finalizat cu succes in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, proiecte in domeniile managementului apelor uzate si asistenta tehnica pentru aplicarea prevederilor Directivei 91/271/CEE
Formular nr. 8 Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Formular nr.9 Detalierea proiectelor incluse in Formularul 8
b) Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa dispuna de personal calificat si cu experienta necesara in domeniul managementului apelor uzate si/saumanagementuluiresurselor de apa
Formular nr.10 Informatii generale despre personalul ofertantului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) maximum 3 proiectela care participarea ofertantului a fost, in mod cumulativ, de minim 500.000 Eurob) cel putin 5 experti specializati in domeniul managementului apelor uzate si/saumanagementuluiresurselor de apa
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
tehnic
70%
Descriere:
2.
financiar
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.06.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2008 12:30
Locul: OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentati imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARE 2006/018-147.03.03Implementarea si controlul aplicarii aquis-ului de mediu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE
Adresa postala: Blvd. Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+40(021)3265555 int.181, Email: [email protected], Fax: +40213268709;+40213268730, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu articolele 272 alin.2 si 280 alin.5 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor OPCP - Departamentul Juridic
Adresa postala: Blvd. Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+4(021)3265555 int.614, Email: [email protected], Fax: +40213268709;+40213268730, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.05.2008 17:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer