Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate, Proiectului Tehnic, Detaliilor de Executie si Documentatiei de Atribuire pentru variantele de ocolire Pascani, Roman, Campulung Moldovenesc si Vatra Dornei


Anunt de participare numarul 78209/26.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Proiecte cu Finantare Externa, Tel.021.318.66.64, In atentia: Alin CIMPEANU- Director General Adjunct, Email: [email protected], Fax: 021.318.66.64, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate, Proiectului Tehnic, Detaliilor de Executie si Documentatiei de Atribuire pentru variantele de ocolire Pascani, Roman, Campulung Moldovenesc si Vatra Dornei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Romania, Judetele Iasi, Neamt si Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile solicitate de autoritatea contractanta sunt descrise in Caietul de sarcini(Capitolul II din documentatia de atribuire).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71313440-1-Servicii de evaluare a impactului asupra mediului pentru constructii (Rev.2)
79415200-8-Servicii de consultanta in proiectare (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vezi informatii cuprinse in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 568, 757RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 150.000, 00 Lei sau 35.306, 37 Euro ; Garantia de buna executie10% din pretul contractului, fara TVA. Garantia de returnare a avansului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR);
- Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. pe proprie raspundere, ca nu se afla in niciuna din sit prev la art.180 din OUG 34/2006 cu modif si compl ulterioare folosind Formularul nr. 1 din Cap III - Formulare din DA;Decl pe proprie raspundere, ca nu se afla in niciuna din sit prev la art.181 din OUG 34/2006 cu modif si compl ulterioare folosind Formularul nr. 2 din Capitolul III - Formulare din DA.Certificate constatoare privind indeplinirea oblig exigibile de plata a se vedea punctul 5.1 din fisa de date a achizitiei.In ceea ce priveste capacit de exercitare a activ. prof.(inreg), se solicita operatorilor economici: certificat de inregistrare (C.U.I)emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in copie legalizata, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, in original, valabil la data deschiderii ofertei in conformitate cu legislatia in vigoare, certificate de atestare profesionala pentru proiectare emise de A.P.D.P. din Romania, si alte organisme similare, valabile pentru anul in curs in copie legalizata - in cazul pers.jur./fizice romane, si documente care dovedesc forma de inreg./atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in cazul pers.juridice/fizice straine valabil la momentul deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media rezultatului exercitiilor financiare nete (profit net/pierdere) ale ofertantului trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008), folosind Formularul nr. 3 din Capitolul III - Formulare din Documentatia de Atribuire.Media cifrelor de afaceri globale ale ofertantului trebuie sa fie mai mare de 4.550.000Lei pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul a finalizat cu succes cel putin 2 Studii de Fezabilitate in domeniul infrastructurii de transport rutier*) (conform definitiei din prezenta Fisa de date a achizitiei), in ultimii 5 ani, din care un Studiu de Fezabilitate pentru un proiect de drum national si/sau drum expres si/sau autostrada, cu o lungime de cel putin 5 km;Ofertantul a finalizat cu succes cel putin 2 Proiecte Tehnice la nivel de detalii de executie in domeniul infrastructurii de transport rutier*) (conform definitiei din prezenta Fisa de date a achizitiei), in ultimii 5 ani, din care un Proiect Tehnic la nivel de detalii de executie pentru un proiect de drum national si/sau drum expres si/sau autostrada, cu o lungime de cel putin 5 km;Note:
*) Infrastructura de transport rutier defineste lucrarile de constructie noua si/sau modernizare si/sau reabilitare si/sau de largire aferente drumurilor nationale si/sau drumurilor expres si/sau autostrazilor;
Prin ultimii 5 ani se intelege perioada cuprinsa intre 30.04.2004 pana la data de depunere a ofertelor;
In cazul derularii acestor contracte in asociere, indicatorii fizici realizati (lungimea drumului, categoriile serviciilor, etc.) ce au revenit ofertantului trebuie sa atinga cel putin nivelurile minime precizate mai sus.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul personal cheie: 1. Inginer Senior de Drumuri / Sef Echipa2. Inginer Senior de PoduriCerintele minime privind cei doi experti cheie sunt mentionate la punctul 5.4.2 Informatiiprivind capacitatea profesionala din fisa de date a achizitiei (Capitolul I din documentatiade atribuire).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunere tehnica
60%
Descriere:
2.
Propunere financiara
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2009 15:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2009 10:00
Locul: Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania SA, B-dul Dinicu Golescu, Nr. 38
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor reprezentantii imputerniciti de catre operatorilor economici care au depus oferte pentru proiectul respectiv.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): - Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR);
- Bugetul de stat
VI.3) Alte informatii
a) Moneda in care trebuie intocmita oferta: Lei . b) Data limita pentru solicitarea clarificarilor: data 03.07.2009, ora 14:00. c)Eventualele contestatii: pot fi depuse la Curtea de apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal- Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr.5, Sector 4, Cod Postal 050091, Bucuresti, Romania, , Telefon +40 (021) 319.51.80, +40(021)319.51.81;+40(021)319.51.83 Fax: +40 (021) 319.51.76, E-mail: [email protected]; [email protected] d) Documentatia de atribuire va fi disponibila pe site-ul www.e-licitatie.ro, precum si pe site-ul www.cnadnr.ro, sectiunea Achizitii Publice. e) Documentele mentionate in Caietul de sarcini- Capitolul II al Documentatiei de Atribuire, pot fi consultate de catre ofertanti la sediul CNADNR pe baza unei programari prealabile. f) Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr.5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40 (021) 319.51.80, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 319.51.76, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspxidInstitutie=2
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2009 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer