Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate, Proiectului Tehnic, Detaliilor de Executie si Documentatiei de Atribuire pentru variante de ocolire Stei, Alesd Sud si Nord


Anunt de participare numarul 67140/24.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Agentia ISPA - CNADNR SA, Tel.021.318.66.64, In atentia: Sorin George STOICESCU, Email: [email protected], Fax: 021.318.66.64, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate, Proiectului Tehnic, Detaliilorde Executie si Documentatiei de Atribuire pentru variante de ocolire Stei, Alesd Sud si Nord
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Romania, Bucuresti si judetul Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile solicitate de autoritatea contractanta sunt descrise in Caietul de sarcini (Capitolul II din documentatia de atribuire).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79415200-8 - Servicii de consultanta in proiectare (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vezi informatii cuprinse in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 929, 582.67RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungirea contractului cu respectarea art.122 din OUG 34/2006, cu modif. si comple. ulterioare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 178.000, 00 LeiGarantia de buna executie 10% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat de Uniunea Europeana din Fonduri Structurale FEDR (Fondul European de Dezvoltare Regionala)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere, ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
Declaratie pe proprie raspundere, ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a se vedea punctul 5.1 din fisa de date a achizitiei (Capitolul I din documentatia de atribuire).
In ceea ce priveste capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), se solicita operatorilor economici certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / autorizatie functionare / altele echivalente in cazul persoanelor juridice/fizice romane sau documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in cazul persoanelor juridice/fizice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media rezultatelor financiare ale ofertantului trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007).
Media cifrelorde afaceri anualeale ofertantului trebuie sa fie mai mare de 5.000.000 Leipe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul a finalizat cu succes cel putin 2 Studii de Fezabilitate pentru constructii noi/largiri/reabilitari de drumuri nationale, drumuri expres si/sau autostrazi in ultimii 5 ani, din care un Studiu de Fezabilitate pentru o constructie noua de drum national/drum expres si/sau autostrada cu o lungime de cel putin 15 km;Ofertantul a finalizat cu succes cel putin 2 Proiecte Tehnice pentru constructii noi/largiri/reabilitari de drumuri nationale, drumuri expres si/sau autostrazi in, in ultimii 5 ani, din care un Proiect Tehnic pentru o constructie noua de drum national/drum expres si/sau autostrada cu o lungime de cel putin 15 km;Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul personal cheie: 1. Inginer senior de drumuri/Sef echipa;
2. Inginer senior de poduri.
Cerintele minime privind cei doi experti cheie sunt mentionate la punctul 5.4 - Informatii privind capacitatea profesional din fisa de date a achizitiei (Capitolul I din documentatia de atribuire):
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
1 Propunerea Tehnica
60%
Descriere:
2.
2 Propunerea Financiara
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2008 15:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.12.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2008 10:00
Locul: Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania SA, B-dul Dinicu Golescu, Nr. 38
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor reprezentantii imputerniciti de catreoperatorii economici care au depus oferte pentru proiectul respectiv.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat de Uniunea Europeana din Fonduri Structurale FEDR (Fondul European de Dezvoltare Regionala)
VI.3) Alte informatii
a)Moneda in care trebuie intocmita oferta: Lei . b) Data limita pentru solicitarea clarificarilor: data 28.11.2008, ora 14:00 c)Eventualele contestatii: pot fi depuse la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Cod Postal 030084, Bucuresti, Romania, Certificat de Inregistrare Fiscala (CIF): 20329980, Telefon +40 (021) 310.46.41, Fax: +40 (021) 310.46.42, E-mail: [email protected] d) Documentatia de atribuire va fi disponibila pe site-ul www.e-licitatie.ro, precum si pe site-ul www.andnet.ro, sectiunea Achizitii Publice. e)Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2008 08:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer