Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru managementul proiectului in cadrul Proiectului de investitii - Extindere si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Arges


Anunt de participare (utilitati) numarul 132431/29.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CANAL 2000 S.A. PITESTI
Adresa postala: B-DUL I.C.BRATIANU, NR.24, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110016, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI VIOREL BURCUS, Tel. +40 248625050, Email: [email protected], Fax: +40 248223540, Adresa internet (URL): www.apa-canal2000.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala in subordinea Consiliului Local Pitesti
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta tehnica pentru managementul proiectuluiin cadrulProiectului de investitii - Extindere si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Arges
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Pitesti, jud. Arges.
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general al contractului de asistenta tehnica pentru managementul proiectului este asigurarea unei implementari corespunzatoare a contractelor de lucrari din cadrul proiectului de investitii finantat prin POS Mediu, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
71311300-4-Servicii de consultanta in infrastructura (Rev.2)
71313000-5-Servicii de consultanta in ingineria mediului (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71800000-6-Servicii de consultanta pentru alimentarea cu apa si servicii de consultanta in materie de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectivul general al contractului de asistenta tehnica pentru managementul proiectului este asigurarea unei implementari corespunzatoare a contractelor de lucrari din cadrul proiectului de investitii finantat prin POS Mediu, conform caietului de sarcini pentru urmatoarele contracte de lucrari:
1. Reabilitarea, captare noua si statii de tratare in judetul Arges
2. Extinderea tratarii namolului in Statia de Epurare Pitesti
3. Reabilitarea si extinderea statiilor de epurare din judetul Arges
4. Reabilitarea si extinderea conductelor de aductiune, retelei de distributie si retelei de canalizare in aglomerarea Pitesti, localitatile Pitesti partial si Maracineni
5. Reabilitarea si extinderea conductelor de aductiune, retelei de distributie si retelei de canalizare in aglomerarea Pitesti, localitatea Stefanesti partial
6. Reabilitarea si extinderea conductelor de aductiune, retelei de distributie si retelei de canalizare in aglomerarea Pitesti, localitatile Albota si Mosoaia
7. Reabilitarea si extinderea conductelor de aductiune, retelei de distributie si retelei de canalizare in aglomerarea Pitesti, localitatea Bradu
8. Reabilitarea si extinderea conductelor de aductiune, retelei de distributie si retelei de canalizare in aglomerarea Pitesti, localitatile Merisani si Bascov
9. Reabilitarea si extinderea conductelor de aductiune, retelei de distributie si retelei de canalizare in aglomerarea Costesti-Buzoesti
10. Reabilitarea si extinderea conductelor de aductiune, retelei de distributie si retelei de canalizare in aglomerarea Topoloveni.
Valoarea estimata fara TVA: 20, 586, 317.18RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare sau OP pentru suma 411.716, 96 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat, buget local, credit operator regional si fonduri structurale nerambursabile - Fondul de Coeziune, POS Mediu Axa 1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operator economic sau asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. priv. eligibilitatea;
Cazier judiciar si fiscal pt. op. ec..;
Decl. priv.neincadrarea in prev. art. 181 din OUG nr. 34/2006;
Certif. privind obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat;
Certif. privind obligatiile de plata catre bugetul local;
Certif. de participare cu oferta independenta conform Ord. pres.ANRMAP nr. 314/2010;
Decl. pe propria rasp. privind neincadrarea in prev. art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006.Certif. const. emis de ORC.
Prezentarea atestatuluieliberat conform Ordinului Min. Mediului nr. 1671/2007 pentru fundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor si a autorizatiei de gospodarire a apelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2008, 2009 si 2010;
Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010). Media cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 41.172.634 lei. Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la (dispune de) o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin 5.146.579 lei care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract pentru o perioada de minim 12 luni de la data semnarii contractului de achizitie cu autoritatea contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contr. indepl. in ultimii 3 ani.
Dovada prest. in ultimii 3 ani (36 de luni) in cadrul unuia sau mai multor contr. similare, serv. de nat. si complexit.celor prev.in cadrul caietului de sarcini, respectiv:
a)Serv. de asist. tehn. cu o val. egala sau mai mare decat 7607885 lei pt. implem. unor contr. de lucrari in dom. infrastr. de apa si apa uzata care sa fi inclus sist.de apa si sist. de canaliz. pt. localitati/aglomerari urbane.
b)Realiz. unor serv. de proiectare pt. sist. de alim. cu apa si sist. de canaliz. pt. localitati/aglomerari urbane cu o val. egala sau mai mare decat 11070657 lei.
c)Realiz. de infrastr. software si hardware pt. o platf. GIS care sa fi continut procesare si afisare in aplic. GIS a inf. de localizare, comp.de tip portal informational si BD georef. GIS;
d)Realiz. unei campanii de promov. care sa aiba ca rezultat constientizarea exist. unui pr. in perceptia publicului, obt. sprijinului din partea stake-holderilorsi cresterea vizibilitatii proiectului in zona unde se realiz. invest.
Decl. ref. la utilajele, instal., echipam. tehn. de care dispune op. ec. pt. indepl.coresp. a contr;
Dovada acces la echip. pt. indepl. contr.respectiv
-Calculator tip laptop;
-Facil. imprimare si multiplicare documente format A0, A1, A2, A3 si A4 (minim un echipament);
-Facil. de comunic. (voce/date;
-Software proiectare licentiat;
-Mimim 2 autovehicule;
-Statie totala si term. GPS pt. masuratori topografice;
-Lab. geotehnic de gradul II acreditat;
-Echipam. pt. recoltare probe geotehnice.
Decl. pe propria rasp. din care sa rez. ca dotarile sunt disp. pe per. de derulare a contr.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.02.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.02.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.02.2012 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, reprezentantii UCVAP - dupa caz.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Buget de stat, buget local, credit operator regional si fonduri structurale nerambursabile - Fondul de Coeziune, Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ? ?Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata? - Proiectul Regional ?Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Arges?.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Cont. capacitate.tehn.Lista contr.in desf. (daca exista).Candid. trebuie sa faca dovada ca are la dispozitie urmatoarea echipa de proiect: -Manager de proiect-Lider de echipa adjunct pt. coordonare proiectare-Exp. financiar-Exp. in Ingineria mediului-Ing. de proces pt. sisteme de canalizare (epurare si pompare)-Ing. de proces pt. sisteme de alimentare cu apa (captare, tratare, inmagazinare)-Ing. struct. constr. hidrotehnice-Ing. hidrogeolog-Ing. constr. proiectant de cond. si retele pt. sist. de canaliz.-Ing. constr. proiectant de cond. si retele pt. sist. de alim. cu apa-Ing. mecanic-Ing. electrician/automatizari-Ing. specialist in proiectare CFDP-Ing. topograf-Ing. geotehnician-Exp. GIS-Exp. baze de date-Exp. publicitate-Specialist institutionalListei cuprinzand subcontr. cu specializ. Acestora-Form.9Certif. ISO 9001 sau echiv.Certif. ISO 14001 sau echiv.Criterii de limitare a nr. de candid: Aut contr va selecta in vederea partic la etapa a II-a a proced de atrib primii 5 candid clasati in ordinea punct obtinut, conf urmat.metod.: PC = Pani experienta + P numarul de proiecte finalizatePC ? pct. candid.;Pani experienta - suma capacit. profes. a echipei de exp.i a candid., respectiv suma nr. de ani de exp. prof. suplim.i plafonului de 3 aniP numarul de proiecte finalizate - suma nr. de proiecte in dom. apa - canal realiz. de echipa de exp. a candid., suplim. cerintei min. de calif.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.Termen solic. a clarif. - 23.01.2012.Termen rasp. la solic. a clarif. - 26.01.2012.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: Str. Stravropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256² din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contracte Achizitii Publice
Adresa postala: I.C. BRATIANU 24A, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110004, Romania, Tel. +40 248222445, Email: [email protected], Fax: +40 248222445, Adresa internet (URL): www.apacanal2000.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2011 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer