Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru managementul proiectului "Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Bistrita-Nasaud"


Anunt de participare (utilitati) numarul 105368/05.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AQUABIS BISTRITA-NASAUD
Adresa postala:  PARCULUI NR.1, Localitatea:  Bistrita, Cod postal:  420035, Romania, Punct(e) de contact:  Baciu Adrian, Tel. 0263214014, In atentia:  Birou UIP, Email:  [email protected], Fax:  0263216608, Adresa internet (URL):  www.aquabis.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional al serviciilor de apa si canalizare
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta tehnica pentru managementul proiectului "Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Bistrita-Nasaud"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Aria geografica din judetul Bistrita-Nasaud, constituita din localitatile si aglomerarile care vor beneficia, direct sau indirect de investitii in infrastructura de apa si apa uzata din proiect
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-Asistenta tehnica acordata operatorului regional pentru a acoperi problemele de management general
-Suport in managementul proiectului acordat UIP-ului
-Realizarea documentatiilor de atribuire si sprijinul acordat pe perioada desfasurarii licitatiilor
-Asistenta tehnica din partea proiectantului acordat operatorului regional pentru contractele de constructie (Fidic Rosu)
-Actualizarea Master Planului privind alimentarea cu apa si evacuarea apelor uzate in jud. Bistrita-Nasaud si pregatirea programului de investitii pentru Faza 2 (2014-2018)
-Implementarea Sistemului GIS pentru localitatile Nasaud si Beclean
-Dezvoltarea unui sistem modern de modelare hidraulica a sistemului de alimentare cu apa si canalizare in localitatile Nasaud si Beclean
-Informarea publicului si publicitatea proiectului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71311000-1-Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71313000-5-Servicii de consultanta in ingineria mediului (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In Caietul de sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului
Valoarea estimata fara TVA: 15, 450, 290RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea de noi servicii similare (conform art. 122 lit. j din OUG 34/2006)
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantia de participare 250.000 lei-garantia de buna executie 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de coeziune (2007-2013) 85%Fonduri bugetare 15%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind calitatea de participant la procedura
-declaratie privind eligibilitatea
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
-cazier judiciar al companiei valabil la data deschiderii ofertelor
-cazier judiciar pentru administratorul/administratorii, asa cum este/sunt mentionat/i in certificatul constatator, care semneaza Declaratia privind eligibilitatea
-certificat de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent, din care sa rezulte ca nu are datorii la bugetul de stat consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor
-certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor
-pentru persoane juridice/fizice romane: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/alte documente echivalente, valabile la data deschiderii ofertelor-pentru persoane juridice/fizice romane: certificat de inregistrare
-pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008, 2009)trebuie sa fie mai mare sau egala cu 23.000.000 lei, respectiv 5.560.928, 43 euro (Formular 4 - Declaratie privind cifra de afaceri si profitul)
-rezultatele exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) sa fie pozitive (documente justificative - copie bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente/raport de audit/raportul cenzorilor sau alte documente echivalente)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara, ultimii 3 ani
a)cel mult 3 contracte de consultanta finalizate apa/apa uzata, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea prezentului contract. Activitatile din cadrul proiectelor vor avea cel putin componentele din Fisa de date a achizitiei)
b) realizarea unui Master Plan la nivel regional, pentru sectorul de apa si apa uzata, c)implementarea unui sistem GIS, care sa fi acoperit reteaua publica de apa si canal, avand o lungime de min 40 km
2.Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatorul personal de specialitate, considerat de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesar indeplinirii in bune conditii a contractului:
-Experti principali: Lider de Echipa (TL), Adjunct Lider de Echipa(DTL), Expert Financiar Responsabil cu Activitatea B ? Suport in managementul proiectului acordat UIP-ului, Expert Ingineria mediului, Expert GIS, Inginer de Proces, Expert in Achizitii, Expert in Relatiile cu Publicul, Expert modelare hidraulica
- Experti secundari: Expert in Controlul Pierderilor de apa, Proiectanti de Constructii civile, Inginer Mecanic, Inginer Electrician
3.Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in domeniul proiectului, in conformitate cu Standardul pentru Asigurarea Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu. Standard privind sistemele de management al mediului ISO 14001 sau certificate echivalente. Standard privind managementul securitatii si sanatatii ocupationale OHSAS 18001 sau certificate echivalente.
4.Declaratie privind dotarile specifice, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii (Formularul nr. 7)
5.Declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea obligatiile referitoare la conditiilor de munca si protectia muncii - (Formularul nr. 8)
6.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea masurilor de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului (Formularul 16)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
MODUL IN CARE OFERTANTULINTELEGE OBIECTIVELE PROIECTULUI SI REZULTATELE ASTEPTATE
20%
Descriere:
3.
METODOLOGIA DE PRESTARE A SERVICIILOR
25%
Descriere:
4.
ORGANIZAREA SI PLANIFICAREA IN TIMP A ACTIVITATILOR, PE DURATA CONTRACTULUI
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S63-094475 din 31.03.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetean Bistrita-Nasaud, str. Piata Petru Rares nr. 1-2, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegatii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri coeziune POS MEDIU AXA 1
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +(40)21 3104641, Email:  [email protected], Fax:  +(40)21 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare, nr. 1, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. +(40)264-431063, Email:  [email protected], Fax:  +(40)0264-593866, Adresa internet (URL):  www.curteadeapelcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC AQUABIS SA - Oficiul Juridic
Adresa postala:  str. Parcului, nr. 1, Localitatea:  Bistrita, Cod postal:  420035, Romania, Tel. +(40)263214014, Email:  [email protected], Fax:  +(40)263216608, Adresa internet (URL):  www.aquabis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2010 09:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer