Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru managementul proiectului ,proiectare si supervizarea lucrarilor


Anunt de participare (utilitati) numarul 106274/19.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDRO PRAHOVA S.A.
Adresa postala:  Ploiesti, B-dul Republicii nr.2-4, et.6, camera 611, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Punct(e) de contact:  DUMITRU PANTEA, Tel. 0244529474, Email:  [email protected], Fax:  0244529340, Adresa internet (URL):  www.hidroprahova.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru managementul proiectului , proiectare si supervizarea lucrarilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Romania ? judetul Prahova ? localitatile: Sinaia, Azuga, Busteni, Breaza, Comarnic, Cam-pina, Banesti, Baicoi, Plopeni, Valenii de Munte, Teisani, Urlati, Mizil,
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii ? In Caietul de sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si obiectivelor minimale necesare realizarii contractului : Asistenta Tehnica pentru ?Reabilitarea si modernizarea sistemelor de apa si canalizare in judetul Prahova? (Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului, Proiectare si Supervizarea Lucrarilor)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71248000-8 - Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71311000-1-Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestari servicii ? In Caietul de sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului:
Asistenta Tehnica pentru Reabilitarea si modernizarea sistemelor de apa sicanalizarein judetul Prahova? ? Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului, Proiectare si Supervizarea Lucrarilor
Valoarea estimata fara TVA: 39, 060, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea isi rezerva dreptul de a aplica prevederile art. 252, lit. k si j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 700.000Lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 2% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene: 79, 57 %, Co-finantare nationala: 20, 43 %Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 - ?Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere semnat intre parti. Se va prezenta la semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pt. evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
-Declaratii privind calitatea de participant la procedura-Declaratii privind eligibilitatea
-Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181/OUG34/2006
-Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul
-Cazierul judiciar al companiei-Certificat de atestare fiscala
-Certificat pentru plata CAS valabil la data deschiderii ofertelor
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale valabil la data deschiderii ofertelor
-Orice document similar emis in tara de origine trebuie insotit de traducerea legalizata in limba romana. Pentru fiecare documente de calificare emis de Autoritatile din tara de origine trebuie realizata corespondenta cu documentul similar din Romania cerut pentru persoanele juridice romane. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Urmatoarele criterii de selectie vor fi aplicate ofertantilor: Media cifrei de afaceri a ofertantului (sau a membrilor grupului de ofertanti impreuna ? in cazul asocierii) pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008 si 2009), in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluiMedia profitului operational a ofertantului (sau a grupului de ofertanti impreuna ? in cazul asocierii) pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008 si 2009)Ofertantii vor prezenta Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de organele competente.
Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2009 bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2009, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea si Declaratie privind cifra de afaceri si profitul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara:
Ofertantul trebuie sa demnstreze ca pune la dispozitia autoritatii contractante o echipa de experti, cu urmatorii experti principali
Expert principal 1 ? LIDER DE ECHIPA ;
Expert principal 2 ? LIDER ADJUNCT DE ECHIPA ? Managementul Proiectului;
Expert principal 3 ? LIDER ADJUNCT DE ECHIPA ? Supervizarea Lucrarilor;
Expert principal 4 ? LIDER ADJUNCT DE ECHIPA ? Proiectare;
Expert principal 5 ? SPECIALIST FINANCIAR
Expert principal 6 ? SPECIALIST INGINERIE DE MEDIU;
Expert principal 7 ? SPECIALIST MODELARE HIDRAULICA;
Expert principal 8 ? SPECIALIST GIS;
Expert principal 9 ? SPECIALIST ACHIZITII;Expert principal 10 ? SPECIALIST INSTITUTIONAL;
Expert principal 11 ? SPECIALIST PUBLICITATE SI COMUNICARE;
Expert principal 12 ? INGINER DE PROCES Statii tratare apa potabila;
Expert principal 13 ? INGINER DE PROCES Statii de epurare ape uzate ;
Experti principali 14-19 ? INGINERI REZIDENTI;
Expert principal 20 ? INGINER MECANIC & ELECTRIC;
Expert principal 21 - INGINER INSTALATII SAU INGINERIA SANITARA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI;
Expert principal 22 - INGINER CONSTRUCTII CIVILE;
Expert principal 23 - INGINER AUTOMATIST.
Ofertantii vor prezenta:
-Capacitatea tehnica a expertilor cheie trebuie sa indeplineasca cerintele minime mentionate in Fisa de Date a Achizitiei
-Lista principalelor prestari de servicii in ultimii3ani
-Referinte autorizate emise de catre beneficiarii contractelor
-Lista cu expertii principali propusi pentru implementarea proiectului, insotita de CV-urile acestora, copii ale diplomelor de studii si documente care sa probeze experienta
Standarde de asigurarea calitatii: ISO9001 si ISO18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj Tehnic
70%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2010 13:00
Locul: S.C. HIDRO PRAHOVA S.A. , B-dul Republicii, nr.2-4, ploiesti , Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte pentru proiectul respectiv, alte persoane nominalizate de catre Autoritatea Contractanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 - ?Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata atasat anuntului, in SEAP (www.e-licitatie.ro)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40-0213104641, Email:  [email protected], Fax:  +40-0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala:  str. Emil Zola nr.4, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Tel. +40-0244522445, Fax:  +40-0244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante conform art.256^2, al.1, lit. a) din OUG. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. HIDRO PRAHOVA S.A.
Adresa postala:  B-dul Republicii nr. 2-4, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Tel. +40 -0244529474, Email:  [email protected], Fax:  +40 -0244529430, Adresa internet (URL):  www.hidroprahova.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2010 09:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer