Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetul Bihor? finantat prin POS Mediu (2007 ? 2013)


Anunt de participare (utilitati) numarul 115527/18.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Adresa postala:  DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410202, Romania, Punct(e) de contact:  Vivianne Sava, Tel. 0259-436934, Email:  [email protected];[email protected], Fax:  0259432576, Adresa internet (URL):  www.apaoradea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni cu capital integral de stat.
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetul Bihor? finantat prin POS Mediu (2007 ? 2013)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Aria geografica din Judetul Bihor constituita din localitatile si aglomerarile care vor beneficia, direct sau indirect, de investitii in infrastructura de apa si apa uzata prin Proiect
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetul Bihor? finantat prin POS Mediu (2007 ? 2013, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71311000-1-Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71313000-5-Servicii de consultanta in ingineria mediului (Rev.2)
79341100-7-Servicii de consultanta in publicitate (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In Caietul de Sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 12, 878, 730RON
II.2.2) Optiuni
Da
Pentru servicii similare se va aplica procedura de negociere fara publicarea unui anunt.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
44 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 250.000 lei, ( sau 60.000 Euro ), si garantia de buna executie de 10% din valoarea contractului fara TVA, constituite conform Documentatiei de Atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de coeziune + Buget de stat + Buget local + credit contractat de autoritatea contractanta.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatde participare la procedura cu oferta independenta.
Declaratie privind eligibilitatea.
Cazier judiciar pentru administrator si companie.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006.
Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, la zi.
Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local, la zi.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor.
CUI.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri si profitul.Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008 si 2009), trebuie sa fie mai mare sau egala cu3.000.000 Euro.
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009, vor fi vizate si inregistrate de organele competente.
Pentru a fi calificat ofertantul va trebui sa demonstreze ca profitul operational pe fiecare din ultimii 3 ani 2007, 2008, 2009 este pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei - din care sa rezulte experienta similara : a)cel mult 2 ( doua ) contracte de consultanta finalizate cu succes, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 3.000.000 Euro; b)realizarea unui Master Plan la nivel Regional pentru sectorul de apa si apa uzata, care sa cuprinda cel putin 200.000 locuitori. Pentru contractele mentionate se vor atasa documente suport (copii in conformitate cu originalul dupa contracte, recomandari si alte documente care sa ateste finalizarea cu succes a contractelor).
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
Lista cu personalul principalpropus pentru implementarea proiectului, conform caietului de sarcini.
Declaratie privind dotarile specifice, instalatiile, echipamenteletehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.
Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Asigurarea Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu. Standard privind sistemele de management al mediului ISO 14001 sau certificate echivalente. Standard privind managementul securitatii si sanatatii ocupationale OHSAS 18001 sau certificate echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.03.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2011 11:00
Locul: Oradea, str. Duiliu Zamfirescu nr. 3, sala de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputernicitii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleosnr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al aut.contr.considerat nelegal, art.256^2/OUG34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C.COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Adresa postala:  str. Duiliu Zamfirescu nr. 3, Compartiment Achizitii Publice, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410202, Romania, Tel. 0259/436934, int. 137, Email:  [email protected], Fax:  0259/432.576, Adresa internet (URL):  www.apaoradea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2011 17:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer