Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru managementul proiectului" Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in judetul Calarasi"


Anunt de participare (utilitati) numarul 53023/22.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ECOAQUA SA CALARASI
Adresa postala: str. Progresul, bloc BBB, etaj 3, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910001, Romania, Punct(e) de contact: ION LUCA, Tel.+40242312705, +40242313765, +40242313531, In atentia: TOMA MIRCEA-Compartiment UIP, Email: [email protected], Fax: +40242311923, +40242313531, Adresa internet (URL): www.ecoaqua.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru managementul proiectului" Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in judetul Calarasi"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Judetul Calarasi -Municipiul Calarasi, Municipiul Oltenita, orasul Fundulea, orasul Budesti, orasul Lehliu Gara
Judetul Ialomita Municipiul Urziceni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Principalele activitati care trebuie desfasurate sunt urmatoarele: 1.Suport in managementul Proiectului2.Asigurarea conditiilor pentru gestionarea prin sisteme de management moderne si eficiente a retelelor de apa si canalizare;3. Dezvoltarea unui sistem modern de modelare hidraulica a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare4.Dezvoltarea unui management eficient de detectare a pierderilor de apa din retelele de distributie ;5.Managementul apelor uzate industriale;6.Managementul reziduurilor din statiile de epurare;7.Campanie de publicitate si promovare a Proiectului;8.Actualizarea Master Plan-ului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74141800-7 - Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.1)
74141900-8-Servicii de consultanta privind impactul asupra mediului (Rev.1)
74231300-0-Servicii de consultanta in ingineria mediului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de Sarcini.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare/aditionale, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul procedurii de achizitie a prezentului contract.
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 700, 000 si 8, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare, conform fisei de date , in valoare de150 000 lei.- garantie bancara de buna executie - 10 % din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va asigura din urmatoarele surse de finantare: Fondul de Coeziune- reglementat prin prevederile Plan Operational Sectorial de Mediu- aprox.82% si Co-finantare nationala-aprox. 18%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte privind situatia personala: 1. Declaratii privind eligibilitatea, Formular nr. 1;2. Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Formular nr. 2;3. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului;4. Adresa de la Curtea Districtuala/ Instanta Competenta unde isi are sediul compania din care sa rezulte ca operatorul economic nu e in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;5. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde este aplicabil);6. Certificat de atestare fiscala;
7. Certificat pentru plata CAS(pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS);
8. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;Cerinte privind inregistrarea: A. Persoane juridice/fizice romane: 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare/ altele echivalente;2. Certificat de inregistrare;B. Persoane juridice/ fizice straine: Documente care dovedesc forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani financiari in domeniul de activitate aferent obiectului contractului va depasi echivalentul in lei a 2.000.000 euro - Formular nr. 3 ;2. Media profitului operational a ofertantului pe ultimii trei ani financiari trebuie sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cel putindoua contractefinalizate de consultanta cu activitati in infrastructura de apa si apa uzata, a caror valoare reprezinta cel putin echivalentul in lei a 1.000.000 euro sau un contract finalizat de consultanta cu activitati in infrastructura de apa si apa uzata, a carui valoare reprezinta cel putin 670.000 euro - Formular nr. 4 si Formular nr.4.1;2.Operatorul sau membrii grupului de operatori trebuie sa dovedeasca existenta in prezent a personalului calificat si cu experienta in elaborarea proiectelor din domeniul infrastructurii de apa si apa uzata - cel putin 10 angajati permanenti, cu studii superioare si experienta de cel putin cinci ani in domeniile specifice acestui contract - Formular nr. 5 .3.Operatorul economic sau unul dintre membrii grupului de operatori economici asociati, sa dovedeasca faptul ca, este certificat in conformitate cu Standardul pentru Asigurarea Calitatii ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Organizare si metodologie
25%
Descriere:
2.
Calificare Expert principal 1 -Team Leader
25%
Descriere:
3.
Calificare Expert principal 2 -Expert Financiar
5%
Descriere:
4.
Calificare Expert principal 3 -Expert Specialist in Ingineria Mediului
5%
Descriere:
5.
Calificare Expert principal 4-Expert GIS
5%
Descriere:
6.
Calificare Expert principal 5-Expert Achizitii
5%
Descriere:
7.
Pretul ofertat
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CS1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S14-018048 din 22.01.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 650 RON
Conditii si modalitate de plata: Costul documentatiei seachita in numerar la casieria unitatii sau prin OP, in contul RO59RNCB0098007808710001, BCR-Calarasi.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2008 12:00
Locul: SC ECOAQUA SA , Str. Progresul, Bloc BBB, Municipiul Calarasi , Judetul Calarasi-Compartiment UIP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu - Axa 1: " Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata" Proiectul se numeste " Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in jud Calarasi"
VI.3) Alte informatii
Adjudecarea prezentului contract exclude participarea aceluiasi ofertant la licitatia pentru servicii de supervizare pentru aceeasi Autoritate Contractanta
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr 6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40213195180, Email: [email protected], Fax: +40213321240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult zece zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ECOAQUA SA-compartiment juridic
Adresa postala: Str. Progresul, Bloc BBB, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910001, Romania, Tel.+40242312705, +40242313765, +40242313531, Email: [email protected], Fax: +40242311923, +40242313531, Adresa internet (URL): www.ecoaqua.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2008 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer