Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru sprijin in managementul proiectului si campanii de constientizare publica in cadrul Proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Hunedoara?


Anunt de participare numarul 142609/21.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN HUNEDOARA
Adresa postala: Deva, str. 1Decembrie 1918, nr.28, jud.Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330005, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL ROTAR, Tel. +40 254/213383, Email: [email protected], Fax: +40 254/230030, Adresa internet (URL): www.cjhunedoara.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru sprijin in managementul proiectului si campanii de constientizare publica in cadrul Proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Hunedoara?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: judetul Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consiliul Judetean Hunedoara implementeaza cu finantare POS Mediu Axa prioritara 2, Domeniul Major de Interventie 1 ?Dezvoltarea sistemelor integrate de management al deseurilor si extinderea infrastructurii de management al deseurilor? proiectul Sistem de management integrat al deseurilorin judetul Hunedoara. In Caietul de Sarcini sunt prezentate activitatile ce urmeaza a fi prestate in cadrul realizarii contractului de asistenta tehnica in managementul proiectului si campanii de constientizare publica in cadrul proiectului ? Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Hunedoara?.
In cadrul prezentului contract prestatorul trebuie sa duca la bun sfarsit urmatoarele activitati: ?Asistenta tehnica in managementul proiectului, cresterea capacitatii institutionale a UIP/Beneficiar; suport in derularea achizitiilor publice;
?Asigurarea masurilor de informare, publicitate si constietizare cu privire la proiect
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79341400-0-Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
90700000-4-Servicii privind mediul (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Asistenta tehnica in managementul proiectului, cresterea capacitatii institutionale a UIP/Beneficiar; suport in derularea achizitiilor publice;
?Asigurarea masurilor de informare, publicitate si constietizare cu privire la proiect
Valoarea estimata fara TVA: 2, 964, 843RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
29 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 59296 lei; perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabil a ofertei; modalit de constituire conform prev art. 86 alin.(1) din H.G.R. nr. 925/2006. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. In cazul situatiilor prevazute la art.278^1 din OUG nr.34/2006 autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 6744.84 lei. Restituirea garantiei de participare se va face cf prevederilor legale.Cont CJHd: RO56TREZ3665006xxx000123 deschis la Trezoreria municipiului Deva, CF 4374474 Cuantumul garant de buna exec :10 % din pretul contractului fara TVA. Modalitatea de constit in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3) din HGR nr.925/2006. Totodata, se vor avea in vedere prevederile HGR nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR), bugetul de stat, bugetul local83, 5 % FEDR prin POS Mediu Axa prioritara 215, 5 % buget de stat1% buget local + 100 % chelt neelig
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1- Prezentare Declaratie privind neinc in prev art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (conform Formular nr.1.)
- Declaratia se va prezenta de fiecare asociat si tert sustinator .
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.
Cerinta nr.2
-Prezentare Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 (conform Formular nr. 2)
- Declaratia se va prezenta de fiecare asociat- Fiecare tert sustinator va prezenta Declaratia pe proprie raspundere din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art.181 lit.a), c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006.
Incadrarea in una sau mai multe dintre sit prev la art. 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.
Cerinta nr.3
- Prezentare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Pres ANRMAP nr.314/2010 (Formular nr. 3)
Cerinta nr.4
- Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formular nr. 4) . Declaratia se va prezenta de fiecare asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator.
Avand in vedere Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.170/2012, persoanele cu functii de decizie in cadrul CJ Hunedoara sunt: Mircea Ioan Molot- Presedinte, Tiberiu Ioan Balint-Vicepresedinte, Ioan Rus- Vicepresedinte, Dan Stoian- Administrator public, Dana Dan- Secretar al judetului, Daniela Salasan- Director executiv, Goanta Lia- Sef serviciu, Gabriela Bindea-Sef serviciu, Mariana Birsoan-Sef serviciu, Consilieri judeteni: Babau Valeriu, Barea Vasile, Cazan Agripina Elena, Botici Ovidiu Laurentiu, Coltescu Marin, Costa Cosmin Cristian, Cristescu Costica, David Adrian Nicolae, Damian Dana, Dobrei Lidia, Gligor Dorin Oliviu, Gaita Doru, Henti Iulian Cosmin, Hirghidusi Ion, Lazar Danil, Morar Nicolae Simion, Oprisa Ioan Florin, Mutiu Florin, Petrui Ioan Dorin, Plescan Dorina, Prip Ioan, Rudeanu Mihail Nicolae, Stanescu Vetuta, Stoica Raul, Staier Ioan Dumitru, Toma Florian, Turdean Radu Eugen, Tolas Liliana, Ivanus Nicolae, Zvinca Adrian; comisia de evaluare: Munteanu Marius- Sef serviciu, Jurca Ana-consilier achizitii, Berceanu Gabriel- consilier juridic, Zudor Estera- consilier tehnic, Mates Cecilia- consilier achizitii.
Cerinta nr.5
Prezentare certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la ce local, din care sa reiasa ca ofertatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certficatele solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au platit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarilor de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Cerinta nr.6
-Prezentare Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 5). Declaratia se va prezenta de fiecare asociat, subcontractant. Cerinta nr.1
Prezentare Certificat constatator eliberat de ONRC, in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea AC, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul ete stabilit, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea AC, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 Cifra de afaceri
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu 5920000 lei.
Se vor prezenta:
- Fisa de informatii generale
- Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari ori societati specializate sau alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta situatia economica si financiara a ofertantului.
Daca exista operatori economici care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru 2012 pana la data depunerii ofertelor, se vor lua in considerare alte documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri.
In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei lui economice si financiare. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul nr.6- Fisa de informatii generalePentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului va prezenta documentele solicitate; situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 Experienta similara
Ofertantul va face dovada ca, in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a prestat si dus la bun sfarsit servicii similare ca natura si complexitate cu cele ce fac obiectul prezentului contract (respectiv sa contina servicii de asistenta tehnica in managementul proiectului, supervizare lucrari si campanii de constientizare pentru proiecte de infrastructura de mediu), in valoare de minim 2964843 lei fara TVA, din maxim 3 contracte.
Se vor prezenta:
- Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati- Fisa de exprienta similara pentru contractele ce se doresc a fi prezentate drept experienta similara, insotit de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, pentru confirmarea prestarilor de servicii, care vor contine date referitoare la: beneficiarul contractului, tipul serviciilor/ activitatilor prestate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului.
Cerinta nr.2
Informatii referitoare la echipamentele tehnice si soft-urile de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.
Se va prezenta Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul ec. pt.indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.
Cerinta nr.3
Informatii referitoare la studiile, preg profes si calif pers de conducere, precum si ale pers respons pentru indeplin contr de serv.
Se va prezenta Lista cu personalul de spec propus.Ofert trb sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal de spec nec pt indepl contract:
3.1. Lider de echipa?Studii universitare?Certif profesional/ diploma de Manager de Proiect cf COR 241919 sau echiv; sau studii postuniv in managem de proiect sau echiv.
?Min 5 ani de exper prof generala?Experienta in cel putin 1 proiect in care a detinut fctia de Sef de ech/Lider de ech/ Lider adj de ech/Manager de proiect sau echiv in sect infr de mediu.
3.2. Asistent lider de echipa?Studii universitare?Minim 5 ani de exper prof generala
?Experienta in cel putin 1 proiect finalizat in infrastr de mediu in care a detinut fctia de lider de ech/asist lider de ech/ manager de proiect sau echiv.
3.3. Expert institutional
?Studii universitare?Minim 5 ani de exper prof generala?Experienta in cel putin 1 proiect finalizat in domeniulinfrastr de mediu in care a detinut fctia de expert institut.
3.4. Expert managementul deseurilor
?Studii superioare in unul din dom: ing chimica, ing mediului, ecologie, biologie, stiinta mediului, geografie.
?Exper gener de min 5 ani;
?Participarea ca expert in cel putin un proiect similar, in care a participat la elab doc de atrib si la intocm studiilor de oportunitate pentru delegarea serv de salubrizare (operare depozit deseuri si/sau colectare deseuri);
3.5. Expert de mediu
?Studii universitare . Specializare in ing mediului, stiinta mediului, ecologie sau similar.?Minim 5 ani de experienta profesionala generala?Partic ca expert de mediu in cel putin un proiect similar
3.6. Expert achizitii publice
?Studii universitare in domeniul financiar/ juridic/tehnic.?Certificare profesionala in Achiz Publice.
?Min 5 ani de experienta profesionala generala?Min 3 ani de experinta profesionala in dom achiz publice
?Exper in cel putin 1 proiect finalizat in dom manag de mediu in care a detinut fctia de expert in achiz publice cu atrib spec privind elaborarea doc de atrib pentru delegarea serviciilor de salubrizare (operare depozit deseuri si/sau colectare deseuri);
3.7. Expert financiar
?Studii universitare in domeniul economic/ financiar.?Min 5 ani de experienta profesionala generalaExper in cel putin 1 proiect in infrastr de mediu dus la bun sfarsit in cal de expert financiar.
3.8. Expert relatii publice si comunicare
?Studii superioare in domeniul relatii publice, comunicare sau similar.?Min 5 ani de experienta profesonala generalaExper dovedita in cal de expert in relatii publice/comunic in realizarea si implement a min o campanie de constientiz/inform in domeniul infrastr de mediu.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile mentionate.
Pentru fiecare expert propus se vor prezenta CV-uri semnate in original si datate , declaratii de disponibilitate semnate in original, precum si urmatoarele documente suport care sa ateste pregatirea si experienta profesionala prezentate in CV:
(a) copii conform cu originalul dupa diplome, adeverinte, autorizatii sau certificate detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime;
(b) documente care sa ateste experienta mentionata inCV (se solicita ofertantului clasat pe primul loc).
Cerinta nr.4
Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani-completare Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Cerinta nr.5
Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze. Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor.
Se va prezenta Lista cu subcontractantii si specializarea acestora, acordurile de subcontractare; se vor prezenta datele de identificare ale subcontractantilor.
Capacitatea economica si financiara, respectiv capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c^1) si d), respectiv art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta nr.1
Ofertantul va prezenta Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii.
Cerinta nr.2
Ofertantul va prezenta Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul nr.7- Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Formularul nr.8- Fisa de experienta similara.Operatorii nerezidenti vor prezenta documentele solicitate insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul in care contractul a fost incheiat. In cazul unei asocieri, cerinta minima se demonstreaza prin luarea in considerare a tuturor resurselor asocierii.Prin formularea ?servicii duse la bun sfarsit? se intelege: - servicii receptionate partial- servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie).Formular nr. 9- Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul ec.pt.indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Formular nr.10- Lista cu personalul de specialitate propusFormular nr.11- CV-ul personalului de specialitateFormular nr.12- Declaratie de disponibilitateFormular nr. 13- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Formular nr.14- Declaratie privind partea din contract pe care op. ec. are intentia sa o subcontracteze se vor prezenta datele de identificare ale subcontractantilor.Formular nr.15- Acord subcontractareFormular nr.25- Declaratie angajament de sustinere economica si financiara, incheiat in forma autenticaFormular nr.26- Declaratie angajament de sustinere tehnica si profesionala, incheiat in forma autenticaFormular nr.1 -Declaratie privind neinc in prev art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Formular nr.2- Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.181 lit.a), c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006Formular nr.4 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent pentru obiectul de activitate relevant in raport cu partea din contract pe care urmeaza sa o execute.Certificatul va fi in termen de valabilitate la data limita a depunerii ofertelor si se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul ISO 14001 sau echivalent pentru obiectul de activitate relevant in raport cu partea din contract pe care urmeaza sa o execute.Certificatul va fi in termen de valabilitate la data limita a depunerii ofertelor se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Nr. minute de pulicitate media prop suplim fata de nr min prevazut in CS pt categ publicitate TV si radio
20%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Nr.de riscuri relevante identif suplim fata de CS insotite de strategii de reducere/eliminare a acestora
20%
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S204-335765 din 23.10.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2013 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2013 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilorReprezentantii MFP-UCVAP, daca este cazul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS Mediu Axa Prioritara 2, Domeniul major de interventie 1 ?Dezvoltarea sistemelor integrate de management al deseurilor si extinderea infrastructurii de management al deseurilor?.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, dupa aplicarea algoritmului de calcul, doua sau mai multe oferte obtin un punctaj egal si cel mai mare totodata, autoritatea contractanta va atribui contractul ofertantului care a prezentat pretul cel mai scazut. In cazul in care si preturile prezentate sunt egale, autoritatea contractanta va departaja ofertele in functie de punctajele obtinute in urma aplicarii algoritmilor de calcul aferenti factorilor de evaluare tehnici, in ordinea: Pm, Pr. Daca egalitatea persista, AC va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la cap.III 2, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. (Formular nr.24)Solicitarile de clarificari se vor transmite la nr. de fax: +40 254/226200.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulteriare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul administrare drumuri si achizitii publice
Adresa postala: str.1 Decembrie 1918, nr.28, Localitatea: Deva, Cod postal: 330025, Romania, Tel. +40 254226200, Email: [email protected], Fax: +40 254226200
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2013 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer