Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor Reabilitarea sitului poluat istoric ? Depozit deseuri periculoase UCT ? Posta Rat (Municipiul Turda)


Anunt de participare numarul 138527/31.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL TURDA(PRIMARIA MUNICIPIULUI TURDA)
Adresa postala: P-TA 1 DECEMBRIE 1918, NR. 28, Localitatea: Turda, Cod postal: 401184, Romania, Punct(e) de contact: FLOARE BUDUSAN, Tel. +40 264313160, Email: [email protected], Fax: +40 264317081, Adresa internet (URL): www.primturda.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor Reabilitarea sitului poluat istoric ? Depozit deseuri periculoaseUCT ? Posta Rat (Municipiul Turda)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Turda, judetul Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de asistenta tehnica pentru supervizarea lucr., conform prevederilor Caietului de Sarcini, in
urmatoarele faze de lucrari:
- in perioada de pregatire a executiei lucr.;
- in perioada executiei lucr.;
- la receptia lucr.;
- in perioada de garantie a lucr.;
- prezenta enumerare nu este limitativa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71521000-6 - Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prezentul contract de servicii are ca scop acordarea de asistenta tehnica pentru supervizarealucrarilorpentruproiectul: REABILITARE SIT POLUAT ISTORIC -DEPOZIT de DESEURI PERICULOASE UCT- POSTA RAT (PRIMARIA TURDA).
Valoarea estimata fara TVA: 575, 641RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare :11.500lei.Valabilitate: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire: - instr. de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc. de atribuire, in cf. cu f. nr. 2- Virament in RO86TREZ2195006XXX000064, confirmat prin extras de cont emis de Trez. Turda , cod fiscal 4378930.Scrisoarea de garantie bancara trebuie :1.prezentata in original si anexata la coletul cu oferta2.sa faca referire la procedura organizata de Autorit Contr.3.sa contina in clar denumirea Autorit. Contract. pt. care s-a constituit, 4. valoarea garantiei corespunzatoare sumei fixe solicitate prin doc. de atribuire si parafa lizibila a bancii, soc. de asigurare emitente si semnatura autorizata.5.sa aiba inscrisa valabilitatea pt. care a fost constituita, corespunzatoare cu cea inscrisa in documentatie, si sa contina riscul contestatiei, in valoare de 4.355, 64 lei. Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie este de10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie-prin scrisoare de garantie din partea unei banci conform Formularului nr.26 sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa la contract.Sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile art. 90(3) H.G.925/2006, conform caruia contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de minim 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European pentru Dezvoltare Regionala (FEDR), bugetul de stat, bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 5
2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completata conform Formularul nr. 6
3.Declaratie privind neincadrarea inart. 181 completare Formular nr. 7
4.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Admin. Finantelor Publice care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele5.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autorit.Publice Locale care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele..
Certificatul se va prezenta pentru toate sediile si punctele de lucru implicate in derularea contratului. 6.Declaratia privind calitatea de participant la procedura - completarea Formularului nr. 4
7.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 completata in conformitate cu Formularul nr. 8.
Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: 1.Tudor Stefanie ? Primar
2.Crisan Radu ?administrator public
3.Popa Paula -secretar
4.Adace Daniela ?director executiv
5.Dardai Emil ?director executiv
6.Dumitru Iosif-arhitect sef
7.Calugar Ginel-sef serviciu8.Budusan Floare ?achizitii publice
9.Berar Marioara ?achizitii publice
Consilieri locali care au aprobat bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Adamosy Margareta Clara, Baginean Elena, Bichis Sorin Viorel, Bugnar Florin, Corpodean Dorel, Costisor Nicolae Vasile, Crisan Rozalia, Csep Leyla, Dobra Mariana, Felezeu Cristian George, Florea Daniela, Irimie Mircea Vicentiu, Iurean Victoria, Matei Cristian Octavian, Micu Ovidiu Dorel, Molnar Emil, Nemes Lucian Bogdan, Panait Radu Nicolae, Ros Nicolae, Tothazan Pavel Eugen, Varo Grigore Lucian Persoane juridice/fizice romaneDomeniul de activitate al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului procedurii, respectiv cod CAEN 7112.
Certificat constatator, in original/ copie legalizata/copie conform cu originalul, emis de ORC, , din care sa rezulte:
datele de identificare operatorului economic ;
C.U.I;
sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
structura actionariatului;
numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
domeniul de activitate principal;
domeniile de activitate secundare;
situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, sau suspendare temporara a activitatii).
Din certificat trebuie sa reiasa ca agentul nu are inscris urmatoarele: falimente, contraventii, amenzi, abuz de incredere, fals si uz de fals, concurenta neloiala, abateri.
Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.
In cazul in care certificatul constatator se depune in copie conforma cu originalul, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Persoane juridice/fizice straine
Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, cu, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit.
Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Inf. privindsit. ec.-fin.
Prez.de inf. gen. pe ultim. 3 ani
Cifra medie de af. globale pe ultimii 3 anisa fie de min. 1.151.000 lei .Prezent.bilant si cont de profit si pierderi pe ultimii 3 ani in copie conf. cu orig. (viz ?i inregistr de org. compet).Nota: Op.ec. nerezid. : in masura in care public. bilant. cont. nu este prev. de legisl. tarii de origine, atunci acesta va prez.alte doc. edif. care sa reflecte o imag.fidela a sit. ec. si fin. a op. ec. Doc. se vor prez. insotite de trad. aut. si leg. in lb.rom. In cazul in care, din mot.justif. coresp. op. ec.nu are posib. de a-si demonstra sit. ec. si fin. prin doc. solicitate de AC, are dreptul de a-si demonstra sit.fin. si ec. prin prez. altor doc. pe care AC le poate consid. edific. in masura in care acestea reflecta o imag. fidela a sit.ec. si fin. a of.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani
Experienta similara
-cel putin un contr.deserv. similar prestat in ultimii 3 anicu o val. mai mare sau egala cu 575.640 lei fara TVA sau max.2 contr. similare prest. a caror val. cumulata sa fie mai mare sau egala cu575.640 lei fara TVA, avand ca ob. . Suprav. teh. a lucr. de invest. in dom. contr.
Se vor prez. Certif./doc. emise sau contras. de catre beneficiar. In cazul in care benef. este un client privat si op. ec. nu are posib. obt. unei certific din partea acestuia, demonstr. Prest. de serv. se realiz. printr-o decl. a op. ec.
Op. ec. Nerezid. vor prez. doc. respective insotite de trad.aut. si leg. a acestora in lb. romana.
Pentru contr. prest.din Form. 11 se vor atasa copii dupa rec. din partea benefic.
Nota: Of.op.ec. care nu si-au indeplinit cond. contr. privind calit., term. de prestare si au prez. doc.false la alte proc. de atrib. a contr. de achiz. pub. vor fi respinsi din cadrul proc.de atrib.a contr.
Decl. privind echip. teh. de care dispune op. ec.Of. trebuie sa dispuna deechip. th.necesare pentru indeplinirea contractului.Atunci cand un grup de op.ec. depune of. comuna, cap. th. se demonstreaza prin luarea in consid. a resurselor tuturor membrilor grup
Decl. privind personalul respons.ptr. indepl. contract
Of. trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de A C ca fiind strict necesare indeplinirii in bune cond. a contract.: o echipa formata din personal cu competente si exp. dovedite, alcatuita din exp.-cheie.
Exp. cheie sunt aceia a caror activitateeste esentiala in atingerea ob. contractului. Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din cele 3 poz. de mai jos. Of. in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse.
Atunci cand un grup de op. ec. depune of. comuna, cap. Prof. se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
Expert principal 1-Coordonator/Team Leader
Calificari si competente:
?Studii univ. teh.absolv. cu dipl. de lic. in dom. teh. Constr. Civ.si ind. sau inst. sau drumuri.
?Atestat ca dirig. de sant.
Se vor prezenta
CV, cu semn. pers.in orig. din care trebuie sa reiasa poz. prop. in cadrul contr. si indepl.cer.preciz. Se va atasa Form. nr. 14
Copii dupa: diplome, adev. Aut. sau certif. detinute de pers. respectiva, nec. doved. cerint. min.Angaj. de part., cu semn.pers. in orig. ptr. fiecare dintre special.ment. in Form. nr. 13, in cazul in care acestia nu sunt angajati permanenti ai of. Se va atasa Form. nr. 15 compl.ptr. fiecare dintre acestiaSe va atasa Decl. de disp. a angaj.actual ca pers.nom.este disp. ptr. proiect.de fata, in cazul in care exp.nu este angaj.perm.al of.in orig.
Ofert. clasat pe primul loc i se va solic.doc. din care sa reiasa cer. min.doved.prin CV
Expert principal 2 -Diriginte de santier
Calif. si comp.:
?Atest. pe dom. de atest. 6 constr. edil. si de gosp. com. sau 7. lucr.de imbun. func. sau 5 Lucr.hidrot. ? 5.3 Lucr.hidr. ? Categ. de imp. B;
?Stud. univ. abs. cu dipl.de lic. in dom. teh. Constr.civ.si ind. sau hidr., sauinst. saudrum.Se vor prezenta
CV, cu semn. pers. in orig., din care treb.sa reiasa poz. prop.in cadr.contr. si indepl. Cer. prec. Se va atasa Form. 14 .
Copii : dipl., adev., autoriz. sau certif. det. de pers.respect. nec. ptr. dov.cer. min.Angaj. de part., cu semn.pers. in orig. ptr. fiecare dintre special.ment. in Form.13, in cazul in care acestia nu sunt angajati permanenti ai of. Se va atasa Form. 15 compl.ptr. fiecare dintre acestiaSe va atasa Decl. de disp. a angaj.actual ca pers.nom.este disp. ptr. proiect.de fata, in cazul in care exp.nu este angaj.perm.al of.in orig.
Ofert. clasat pe primul loc i se va solic.doc. din care sa reiasa cer. min.doved.prin CV
Expert cheie 3: Ing. de proces
Calificari si comp:
Dipl.de licenta in dom. geologic sau prot. Med. sau ing. ch.
?Exp. profesionala gen. : Cel putin 3 de ani de exp. prof.
?Exp. prof. spec.: cel putin 1 proiect ca ing. de proces din care sa reiasa exp. cu subst.peric.
Se vor prezenta
CV, cu semn. pers. in orig., din caresa reiasa poz. prop. in cadr.contr.si indepl. Cer. preciz. Se va atasa Form. 14Copii dupa: dipl. adev., autoriz. sau certif. detin.de pers. respect. nec. ptr. dov. cer. min.Angaj. de part., cu semn.pers. in orig. ptr. fiecare dintre special.ment. in Form. 13, in cazul in care acestia nu sunt angajati permanenti ai of. Se va atasa Form. 15 compl.ptr. fiecare dintre acestiaSe va atasa Decl. de disp. a angaj.actual ca pers.nom.este disp. ptr. proiect.de fata, in cazul in care exp.nu este angaj.perm.al of.in orig.
Ofert. clasat pe primul loc i se va solic.doc. din care sa reiasa cer. min.doved.prin CV
Inf.privind asoc.
In cazul in care of. este depusa de o asoc/consortiu, fiecare as. va trebui sa indepl. Cond. priv.
Sit. pers. a of. si Cap. de exerc. a activ. prof, in conf. cu Contr de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contr. pe care o vor indep. Asoc. si toate cerintelenec. ptr. ev. of. Ac. care nu vor cont. date vor fi consid. incomplete.
Sit. ec-fin.si Cap. Teh.si prof. vor fi ev. ptr. of. asociati in funct. de modul in care vor fi fol. Res. Tehn. si umane de care dispun impreuna, rap. la procentul care le revine din val.contr.actului, conf.contr. de asoc. si D.A
Mentiune:
Daca of. Cast. va fi o asoc/consortiu, AC solic.leg. asoc. Conf.preved. leg., pana la data inch. contr de achiz. publ.
In cazul asoc. se va prezenta:
i)Form. 19ii)Form. 1 (Imput. lider asoc. de a reprez.Asoc. la proced. de atrib.
Se vor atasa toate doc. Solic. la Sit.pers. a ofert., Capac. de exer. a act. Prof. (inregistr.), Inf.priv. cap. Tehn. si Inf. pr
Inf.priv.subcontr.
Lista cuprinz. subcontr si specializ.acestora.
In cazul in care parti din contr. ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplin. de unul sau mai multi subcontr., op. ec.are oblig. de a preciza partea/partile din contr. pe care acesta urmeaza sa le subcontract. si datele de recunoastere ale subcontract. prop.
Se va atasa Form 18 compl. semnat si stampilat de catre of.precum si de fiecare subcontr. in parte al acestuia.
Nota: In cazul in care pentru indepl. Contr. nu este nec.subcontr. op. ec. va face preciz. ?nu este cazul? in cadrul form.de mai sus.
Standarde de asig.a calit.
Op. ec. trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul ISO 9001:2008 sau echivalent, in dom. contract.In cazul in care la o procedura de achiz. publica participa un grup de op. ec. care depun of. comuna, cerinta privind prez. de standarde de asig. a calit.trebuie indepl. de op. ec. in cauza pentru partea/partile pe care le executa si pentru care se solicita aceasta cerinta (fiecare membru al as. trebuie sa detina certf. solicitat).
Certif. trebuie sa fie valabile la data deschiderii of.
Doc. emise in alta lb. decat romana trebuie sa fie insotite de trad. autoriz.in lb romana.Nu se admit op. ec. in curs de certif.
Standarde de protectia med.
Prezentarea unor doc. emise de organisme nat. sau internat. acreditate care confirma certific. sist. de management de mediu al firmelor ofertante la nivelul ISO 14001:2005 sau echivalent, in dom. contractului.
In cazul in care la o procedura de ach. publica participa un grup de op. ec. care depun of. comuna, cerinta privind prezent. de standarde de asig. calitatii trebuie indepl. de op. ec. in cauza pentru partea/partile pe care le executa si pentru care se solicita aceasta cerinta (fiecare membru al asoc. trebuie sa detina certf. solicitat).
Certif. trebuie sa fie valabile la data deschid. ofertelor.
Doc. emise in alta lb. decat romana trebuie sa fie insotite de trad. autoriz. in lb. romana.Nu se admit op. ec. in curs de certif.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11.112 din 01.08.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2012 11:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI TURDA , Sala mica de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai ofertantilor sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Reabilitarea sitului poluat istoric?Depozit deseuri periculoaseUCT ? Posta Rat (Municipiul Turda), Cod SMIS 17153POSMediu 2007-2013, Axa prioritara 2 ? Sector managementul deseurilor / reabilitarea terenurilor poluate istoricDomeniul major de interven?ie 2.2 ? Reabilitarea zonelor poluate istoric
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte con?in acela?i pre? si sunt clasate pe locul I, autoritatea contractanta va solicita ofertan?ilor o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pre?ul cel mai scazut.Durata contractului: 18 luni, pana la finalul implementarii Proiectului, respectiv 10.04.2014
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele se vor calcula conform prevederilor art. 256 indice 2 din O.U.G 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MUNICIPIUL TURDA
Adresa postala: P-ta 1 DECEMBRIE 1918, NR .28, Localitatea: TURDA, Cod postal: 401184, Romania, Tel. +40 264311153, Email: [email protected], Fax: +40 264311153, Adresa internet (URL): www.primturda.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2012 10:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer