Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor in cadrul Proiectului " Extinderea si Reabilitarea Infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Maramures"


Anunt de participare (utilitati) numarul 129773/07.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
VITAL S.A.BAIA MARE
Adresa postala:  Baia Mare str.Gheorghe Sincai nr 21, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430311, Romania, Punct(e) de contact:  IOAN TRIF, Tel. 0262215150, Email:  [email protected], Fax:  0262215153, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator Regional
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor in cadrul Proiectului " Extinderea si Reabilitarea Infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Maramures"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare: Aria geografica din Judetul Maramures constituita din localitatile si aglomerarile care vor beneficia, direct sau indirect, de investitii in infrastructura de apa si apa uzata prin Proiect
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta Tehnica pentru Supervizarea lucrarilor in cadrul Proiectului ?Extinderea si Reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetul Maramures? finantat prin POS Mediu (2007 ? 2013), conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In Caietul de Sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 11, 338, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 150.000 lei, si garantia de buna executie de 10% din valoarea contractului fara TVA, constituite conform Documentatiei de Atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de coeziune+Buget de stat+buget local+credit contractat de autoritatea contractanta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG nr. 34/2006Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, la data de 30.06.2011.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local, la data de 30.06.2011Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in valabil la data deschiderii ofertelor.Certificat de inregistrare (CUI).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie financiara (privind cifra de afaceri din domeniul de activitate aferent obiectului contractului).Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani 2008, 2009, 2010 din domeniul de activitate aferent obiectului contractului in valoare cel putin egala sau mai mare de 15.000.000 lei(sau echivalent euro).Acces la lichiditati , linii de credit sau alte mijloace financiare suficiente pentru a asigura fluxul de numerar necesar pentru derularea contractului pe o perioada de 6(sase)luni in valoare de minim 1.400.000 lei(sau echivalentul acestei sume intr-o alta valuta)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei - din care sa rezulte experienta similara : a)cel putin ( un ) contract similar prestat in domeniul infrastructurii de apa si apa uzataa carui valoare sa fie cel putin egala cu 2.600.000 Euro;. Pentru contractul mentionat se vor prezenta certificate/documente care sa confirme prestarea serviciilor.Lista cu personalul principal (experti cheie)propus pentru implementarea proiectului insotita de CV-uri:
-Expert principal 1 Lider de echipa
-Expert principal 2 Inginer de proces Statie de tratare apa potabila
-Expert principal 3 Inginer de proces Statie de epurare ape uzate
-Expert principal 4 Inginer rezident pentru contracte de lucrari similare
-Expert principal 5 Inginer rezident pentru contracte de lucrari similareDeclaratie privind subcontractantii(daca este cazul)Informatii privind asocierea(daca este cazul)Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Asigurarea Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu. Standard privind sistemele de management al mediului ISO 14001 sau certificate echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2011 10:00
Locul: Locul: Sediul SC VITAL SA BAIA MARE str. Gheorghe Sincai nr.21 - Sala Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: daReprezentantii legali sau imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa prioritara 1 - Extindere si modernizare sisteme de apa si apa uzata.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
ALTI EXPERTI: Diriginte de santier CL 01-Ext. si reabilit. Statiilor de tratare apa potabila aglom.Baia Mare si Cavnic, Diriginte de santier CL 02-Ext. si reabilit. Statiilor de tratare apa potabila aglom.Borsa, Targu Lapus, Viseu de Sus, Sighetu.M, Diriginte de santier CL 03-Reabilit. Statiilor de epurare aglom.Baia Mare , Diriginte de santier CL 04-Reabilit. Statiilor de epurare aglom.Sighetu M. , Diriginte de santier CL 05-Reabilit. Statiilor de epurare aglom.Seini si Cavnic si reabilit. canal colector aglom. Targu Lapus , Diriginte de santier CL 06- Constr. Statiilor de epurare aglom.Borsa si Viseu de Sus , Diriginte de santier CL 07- Extind.si Reabilit.retelede apa si canal aglom.Baia Mare -Est, Diriginte de santier CL 08- Extind.si Reabilit.retele de apa si canal aglom.Baia Mare- Vest, Diriginte de santier CL 09- Extind.si Reabilit.retelede apa si canal aglom.Baia Mare -loc.Baia Sprie, Firiza, Bozanta Mare, Cavnic, Diriginte de santier CL 10- Extind.si Reabilit.retele de apa si canal aglom.Sighetu M., Diriginte de santier CL 11- Extind.si Reabilit.retele de apa si canal aglom.Borsa si Viseu de Sus, Diriginte de santier CL 12- Extind.si Reabilit.retelede apa si canal aglom.Seini, Sabisa, Targu Lapus, Inginer Proiectant, Inginer Cantitati, Inginer Constructii Civile, Inginer Mecanic, Inginer electric, Inginer Automatist, Specialist financiar, Verificator de proiecte- 2 persoane(1-in domeniul constructiilor, 1- in domeniul instalatiilor), in conformitate cu art. 6.1.2 din caietul de sarcini.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. .0040 / 21 / 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  0040 / 21 / 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel CLUJ
Adresa postala:  P-ta Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0040 / 264 / 504 300, 504 301, 504 302, 504 303, Email:  [email protected], Fax:  0040 / 264/ 504 313, Adresa internet (URL):  www.curteadeapelcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al aut.contr.considerat nelegal, art.256^2/OUG34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridic Comunicare - SC VITAL SA BAIA MARE
Adresa postala:  Str. Gheorghe Sincai nr.21, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430311, Romania, Tel. 0040/262 215 150, Email:  [email protected], Fax:  0040/262 215 153, Adresa internet (URL):  www.vitalmm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2011 09:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer