Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor proiect ?Retehnologizarea sistemului de termoficare din Municipiul Bacau in vederea conformarii la normele de protectia mediului privind emisiile poluante in aer si cresterea eficientei in alimentarea cu ca


Anunt de participare numarul 138606/06.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BACAU
Adresa postala: STR. MARASESTI NR.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: CORINA NEAGA, Tel. +40 0234581849/ +40 0723683160, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0234588757, Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Centru National de Management pentru Societatea Informationala
Adresa postala: www.e-licitatie.ro (SEAP-Anuntul de participare), Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 0213032997, Email: [email protected], Fax: +40 0213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Centru National de Management pentru Societatea Informationala
Adresa postala: www.e-licitatie.ro (SEAP-Anuntul de participare), Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 0213032997, Email: [email protected], Fax: +40 0213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor proiect ?Retehnologizarea sistemului de termoficare din Municipiul Bacau in vederea conformarii la normele de protectia mediului privind emisiile poluante in aer si cresterea eficientei in alimentarea cu caldura urbana? cod SMIS 16948
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: CET 1 Bacau ? str. Chimiei nr.6CET 2 Bacau ? str. Letea
Depozitul de zgura si cenusa aferentCET 1 Bacau
Retea termoficare municipiul Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are drept scop asigurarea serviciilor de consultanta de supervizare a serviciilor de proiectare si/sau executiei lucrarilor aferente contractelor de lucrari incluse in cadrul proiectului de retehologizare a sistemului de termoficare din Municipiul Bacau, prin asigurarea serviciilor de dirigentie de santier si securitate si sanatate in munca prin personal autorizat corespunzator, pe specialitati.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71317000-3-Servicii de consultanta in protectia contra riscurilor si in controlul riscurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de asistenta tehnica _ inginer pentru supravegherea lucrarilor pe intreaga perioada de desfasurare a lucrarilor de executie, receptie a lucrarilor si a perioadei de garantie aferente obiectivelor de investitii: 1. Ciclu combinat 14 MWt, cazane auxiliare si adaptare schema termomecanica in CET1;2. Retehnologizarea cazanului de apa fierbinte CAF1 din CET2 Bacau;3. Reabilitare retele termice secundare PT 115, 14, 43, 4, 20, 21, 15, 18, 97, 29, PT. 28, 25, CT 4/6 9Mai, CT 3/2 Marasesti, CT Primarie, 19, 63, 11, 35, 62, 17, 9, 22, 27, partial CT 3/5 Aroneanu;4. Retehnologizarea pompelor de transport din CET1 si CET2 Bacau;5. Retehnologizarea gospodariei de pacura si tratare ape uzate in CET2, gospodarie de CLU in CET1 ;6. Statie tratare ape uzate in CET1;7. Inchidere depozit cenusa si zgura
Valoarea estimata fara TVA: 10, 573, 749RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
39 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Operatorul economic va constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 actualizata.In cazul constituirii sub forma de scrisoare de garantie bancara, se va utiliza modelul (Formular 16) din sectiuneaFORMULARE.Valoarea garantiei de participare: 200.000 lei .Valabilitate: = 120 zile de la data limita de depunere a ofertelorIn cazul unei asocieri Garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii.-Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004, actualizata.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare.Dovada constituirii garantiei de participare in oricare din formele prezentate, va demonstra respectarea art. 87 din HG 925/2006 actualizata, autoritatea contractanta avand dreptul de a retine din garantia de participare, suma de 8617, 37 lei cu respectarea prevederilor art. 278^1 lit.c) din OUG 34/2006 actualizata, privind retinerile partiale din garantia de participare de catre autoritatea contractanta, in masura in care CNSC respinge ca nefondata o contestatie a ofertantului.- Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se va constitui: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conf. art. 90, alin(1) saub)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf. art. 90, alin.(3) din HG 925/2006 act.In cadrul proiectului de contract la pct.15.1, se va mentiona varianta dorita de constituire.IMM-urile, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de buna executie, conf.Legii nr. 346/2004-act.Restituirea garantiei de buna executie: in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre prestator a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
50% Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa prioritara 345% Bugetul de stat5% Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 180, 181, 182 si 69ยน din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
Cerinta 1
Eligibilitate: - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.
Modalitatea de indeplinireDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - completare formular 1, sau certificat echivalent.Cerinta 2Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.
Modalitatea de indeplinireDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - completarea formularului 2 cu anexe: -certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , - certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor locale.
Certificatele fiscale vor prezenta situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc._la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare ;
Cerinta 3Calitatea de participant la procedura
Modalitatea de indeplinireCompletare - Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 3
Cerinta 4Neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata.
Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: 1. Romeo Stavarache ? Primar2. Dragos Luchian - Viceprimar3. Mihai Sustac ? Viceprimar4. Ilie Birzu ? Consilier Local5. Vasile Tescaru - Consilier Local6. Daniel-Dragos Stefan ? Consilier Local7. Corneliu-Dan Jitariu ? Consilier Local8. Neculai Nechita ? Consilier Local9. George Bogatu ? Consilier Local10. Cristinel Manolache ? Consilier Local11. Vasile Dragusanu ? Consilier Local12. Costel Bujor ? Consilier Local13. Stefan Stanciu ? Consilier Local14. Irina Daniela Florea ? Consilier Local15. Elena Cosma ? Consilier Local16. Constantin Scripat ? Consilier Local17. Radu Ababei ? Consilier Local18. Maria Enasel ? Consilier Local19. Iulian Stoican ? Consilier Local20. Florin Lazar ? Consilier Local21 Ghiorghe Huluta - Consilier Local22. Isabela Elena Adam ? Consilier Local23. Laurentiu Novac Diaconu ? Consilier Local24. Paul Valerian Timofte - Consilier Local25. Administrator Public - ec. Leonard Stelian Padureanu
26. Director Directia Tehnica - ing.Cristina Buzdugan
27. Director Directia Juridica -jr.Corneliu Gavrilescu28. Director Economic - ec. Clementina Vinerica
29. Sef Serviciul Achizitii - ing.Corina Neaga
30. Sef Serviciul Tehnic Investitii - Romica Chindrus31. Consilier Serviciul Implementare Proiecte -ing.Magda Valcov
32. Consilier Serviciul Juridic - jr.Roxana Georgiana Martuneac33. Consilier Serviciul Implementare Proiecte - ec.Iulian Bulimar34. Consilier Serviciul Tehnic Investitii - ing.Daniela Dutescu35. Consilier Serviciul Achizitii - ing.Violeta Grosuleac
Modalitatea de indeplinire
Completare - Declaratie privind evitarea conflictului de interese prin neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 actualizata ? Formular 4
Cerinta 5
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Modalitatea de indeplinireCompletarea certificatului de participare la procedura cu oferta independenta ? Formular 5
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul / candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata, atunci ofertantul/candidatul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
Documentele vor fi prezentate scanate dupa original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Formularele de mai sus se vor prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati.Tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul 1, Formularul 2 pct.a, c^1 si d, Formularul 3 si Formularul 4.Subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractulu vor prezenta Formularele 3 si 4
Toate documentele solicitate se vor depune in SEAP scanate dupa originale, copii legalizate sau copii lizibile conform cu originalul(dupa caz). Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 183 din OUG 34/2006, actualizata privind forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
Cerinta 1
Forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul de activitate si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
Modalitatea de indeplinire-Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiAcest document trebuie prezentat de toti ofertantii si ofertantii asociati care vor fi implicati in realizarea obiectului contractului. In cazul ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator autoritatea contractanta va solicita prezentarea acestui document la sediu in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri si cifra medie anuala pe ultimii 3 ani. Valoarea medie a cifrei de afaceri a operatorului economic (individual sau asociere de operatori economici), pentru ultimii trei ani sa fie de cel putin 12.000.000 lei.
Valorile vor fi exprimate in lei. Convertirea valorii cifrei de afaceri respectiv a cifrei medie de afaceri exprimate in alte monede se va face la cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei, aferent fiecarui an.
Liderul asociatiei, singur sau impreuna cu asociatii trebuie sa asigure aceasta cifra medie de afaceri. Intreprinderile mici si mijlocii (IMM), au dreptul la o reducere de 50%, a cifrei de afaceri, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004, actualizata.
Cerinta 1 - continuareIn cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM-urilor se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului cifrei de afaceri. Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Operatorului economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii economice si financiare din partea unui tert, trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care sustine, incheiat in forma autentica.
Cerinta 1 - continuareAngajamentul ferm de sustinere financiara, trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare. In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului - fonduri financiare - angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
Declaratie privind Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii.
Cerinta 2.
Declaratie privind experienta similara ca prestator/subcontractant.Cerinta minima obligatorie: Se solicita ca ofertantul sa fi dus la bun sfarsit, in ultimii 3 ani impliniti pana la data term.limita pt.depunerea ofertei, unul/ sau mai multe contracte de serv.supraveghere lucrari, avand o valoare cumulata de minim 8.000.000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei. Convertirea valorii contractelor exprimate in alte monede se va face la cursul mediu comunicat de catre BNR, aferent anului in care a fost incheiat respectivul contr.de achizitie.
Pt.demonstr.experientei similare se vor prezenta: copii cf.cu originalul dupa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate/clientul privat beneficiar, procese verbale la finalizarea serviciilor si dupa documentele constatatoare emise de beneficiarii serviciilor respective.
Nota: prin formula ?servicii duse la bun sfarsit? se intelege:
-servicii receptionate partial;
-servicii receptionate la sfarsitul prestarii
Cerinta 3
Declaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Cerinta 4
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, si care va fi implicat in derularea proiectului cu precizarea specializarilor acestora. Se vor prezenta: - Declaratie privind personalul cheie angajat in contract;
- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor prin prezentarea CV-urilor la care se vor atasa dupa caz copii dupa diplome de studii, atestate conform CV si dovada ca sunt angajati cu contract de munca de catre ofertant sau au contract / angajament de colaborare cu acesta;Documentele prezentate vor avea mentiunea ?conform cu originalul? si semnatura expertului cheie propus.- Declaratie de disponibilitate pe toata perioada prevazuta in graficul de executieSe solicita prezentarea unei echipe alcatuita din minim urmatorii experti:
Cerinta 4 - continuare
1) Expert cheie 1 - Manager/Coordonator de Proiect/Team LeaderCalificari si competente:
-Diploma de licenta in domeniul tehnic
- Curs de specializare pentru Manager de proiect (cod COR 241919) sau echivalent
Experienta profesionala generala: cel putin 5 aniExperienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect privind supervizarea lucrarilor destinate sistemelor centralizate de incalzire.
2)Expert cheie 2 - Inginer asigurarea calitatiiCalificari si competente:
Diploma de licenta in domeniul tehnicExperienta profesionala generala: cel putin 5 aniExperienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect avand atributii privind asigurarea calitatii
Cerinta 4 - continuare
3) Expert cheie 3, 4, 5 ? Inginer rezidentCalificari si competente:
- Diploma de licenta in domeniul tehnicExperienta profesionala generala: minim 5 aniExperienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect supervizarea lucrarilor pentru sistemele centralizate de incalzire
4) Expert cheie 5 ? Inginer de procesCalificari si competente:
Diploma de licenta in domeniul tehnic
Experienta profesionala generala: - Cel putin 5 de aniExperienta profesionala specifica:
- cel putin 1 proiect experienta cu atributii in proiectarea si/sau supervizarea proceselor tehnologice in domeniul energetic
Cerinta 4 - continuare
Alti experti (experti non-cheie) ? Lista expertilor non cheie propusi.Se solicita cate cel putin un expert non-cheie/domeniuca si diriginti de santier pentru contractele de lucrari, autorizati conform Procedurii de autorizare a dirigintilor de santier aprobata prin Ordinul Ministrului Dezvoltarii Regionale si Turismului nr. 1496/2011, cu obigatii privind asigurarea verificarii corecte a lucrarilor pentru urmatoarele domenii: 2.4 Constructii civile, industriale si agricole, categoria de importanta B
5.3 Lucrari hidrotehnice, categoria de importanta B
8.1 Instalatii electrice
8.2 Instalatii sanitare, termoventilatii
8.3 Instalatii gaze naturale
9.1 Retele electrice
9.2 Retele termice si sanitare
9.3 Retele de telecomunicatii
9.4 Retele de gaze naturale
9.5 Retele pentru transportul produselor petroliere
Cerinta 4 - continuare
Coordonator in materie de securitate si sanatate in munca -absolvent al programului de formare a coordonatorilor pentru nivel superior conform prevederilor Ordinului nr. 242/2007 al Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, al art.59 din HG 300/2006 si al Legii nr.319/2006.
Cerinta 5
Lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare cu specificarea din punct de vedere fizic si valoric a serviciilor subcontractate.Daca ofertantul nu subcontacteaza o parte din contract, se va prezenta Declaratia privind subcontractantii cu precizarea ?nu este cazul?.
Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru sistemul de management al calitatii pentru executia lucrarilor, sau in cazul in care nu se detine acest certificat, se vor prezenta orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, avizate de organismele acreditate. In cazul depunerii unei oferte comune/asociatii cerintele privind standardul de management al calitatii trebuie sa fie indeplinite de fiecare membru al asociatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S60-097780 din 27.03.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Axa prioritara 3 - Reducerea poluarii si minimizarea efectelor schimbarilor climatice prin reabilitarea sistemelor de incalzire urbana, vizand atingerea tintelor de eficienta energetica in zonele prioritare identificate
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
In cazul in care pe primul loc vor fi mai multe oferte, avand acelasi pret, departajarea se va face prin solicitarea de clarificari de catre autoritatea contractanta prin intermediul SEAP, catre operatorii economici in vederea incarcarii electronic de catre acestia a unor documente ce contin noi preturi.Nu intentionam sa beneficiem de prev.art.75(2) si 89(2) din OUG 34.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal. In cazul Documentatiei de atribuire, data luarii la conostinta este data publicarii acesteia in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Bacau - Serviciul Achizitii
Adresa postala: str. Marasesti nr.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Tel. +40 0234581849, Fax: +40 0234588757, Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2012 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer