Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica prin dirigentie de santier si coordonare in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarilor aferente proiectului "Modernizare Calea Moinesti" cod SMIS 23666


Anunt de participare numarul 137845/01.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BACAU
Adresa postala: STR. MARASESTI NR.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: CORINA NEAGA, Tel. +40 0234581849/ +40 0723683160, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0234588757, Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Centru National de Management pentru Societatea Informationala
Adresa postala: SEAP-Anuntul de participare ? Documentatie si clarificari, Localitatea: Bucuresti ? sector 2, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 0213032997, Email: [email protected], Fax: +40 0213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Centru National de Management pentru Societatea Informationala
Adresa postala: SEAP-Anuntul de participare, Localitatea: Bucuresti ? sector 2, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 0213032997, Email: [email protected], Fax: +40 0213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica prin dirigentie de santier si coordonare in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarilor aferente proiectului "Modernizare Calea Moinesti" cod SMIS 23666
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Calea Moinesti, municipiul Bacau, jud.Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea serviciilor de dirigentie de santier si de coordonare in securitate si sanatate in munca pe toata durata de executie a lucrarilor inclusiv in perioada de garantie a lucrarilor prin personal tehnic de specialitate la prezentul obiectiv de investitii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71317000-3-Servicii de consultanta in protectia contra riscurilor si in controlul riscurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Servicii de dirigentie de santier pentru domeniile: 3.3. Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu ? de interes judetean;6.Constructii edilitare si de gospodarie comunala9.1. Retele electrice;9.2. Retele termice si sanitare;9.3. Retele de telecomunicatii;9.4. Retele de gaze naturale.
2. Servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate
3. Inginer cantitati
Valoarea estimata fara TVA: 1, 437, 206.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare: 28.000 lei.Operatorul economic va constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 actualizata. In cazul constituirii sub forma de scrisoare de garantie bancara, se va utiliza modelul (Formular 2) din sectiunea FORMULARE.Valabilitate: = 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor Dovada constituirii garantiei de participare in oricare din formele prezentate, va demonstra respectarea art. 87 din HG 925/2006 actualizata, autoritatea contractanta retinand suma de 5217 lei din garantia de participare, conform prevederilor art. 278^1 lit.b) din OUG 34/2006 actualizata privind retinerile partiale din garantia de participare de catre autoritatea contractanta in masura in care CNSC respinge ca nefondata o contestatie a ofertantului.Garantia de participare in cazul unei asocieri poate sa fie emisa in numele asocierii astfel: - de catre Liderul Asocierii;
- de catre orice alt membru al asocierii;
- de fiecare membru al asocierii proportional procentual cu valoarea lucrarilor ce vor fi executate cu mentiunea ca acordul celorlalti asociati privind societatea in numele careia se emite garantia sa fie precizat in clar si insusit in Acordul de asociere prezentat la licitatie.-Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004, actualizata. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare.Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata. Garantia de buna executie este in procent de 10% si se va putea constitui: a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, ce devine anexa la contract, conf.art.90, alin(1) saub)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf.art.90, alin.(3) din HG 925/2006 act.Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004, actualizata.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM-urilor se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare.Restit.garantiei de buna executie se va face conf.art.92 alin.(2) din HG 925/2006 act.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-85% Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1-13% Bugetul de stat-2% Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 180, 181, 182 si 69ยน din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
Cerinta 1
Eligibilitate: - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.
Modalitatea de indeplinireDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - completare formular 1, sau certificat echivalent.Cerinta 2Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.
Modalitatea de indeplinireDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - completarea formularului 2 cu anexe: -certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , - certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor locale.
Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc._la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare ;
Cerinta 3Calitatea de participant la procedura
Modalitatea de indeplinireCompletare - Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 3
Cerinta 4Neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata.
Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri, respectiv toate persoanele care aproba / semneaza documente emise in legatura cu sau pentru prezenta procedura, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finalizarii contractelor de achizitii sunt: 1. Romeo Stavarache ? Primar
2. Dragos Luchian - Viceprimar3. Mihai Sustac ? Viceprimar
4. Ilie Birzu ? Consilier Local
5. Vasile Tescaru - Consilier Local
6. Daniel-Dragos Stefan ? Consilier Local
7. Corneliu-Dan Jitariu ? Consilier Local
8. Neculai Nechita ? Consilier Local
9. George Bogatu ? Consilier Local
10. Cristinel Manolache ? Consilier Local
11. Vasile Dragusanu ? Consilier Local
12. Costel Bujor ? Consilier Local
13. Stefan Stanciu ? Consilier Local
14. Irina Daniela Florea ? Consilier Local
15. Elena Cosma ? Consilier Local
16. Constantin Scripat ? Consilier Local
17. Radu Ababei ? Consilier Local
18. Maria Enasel ? Consilier Local
19. Iulian Stoican ? Consilier Local
20. Florin Lazar ? Consilier Local
21 Ghiorghe Huluta - Consilier Local
22. Isabela Elena Adam ? Consilier Local
23. Laurentiu Novac Diaconu ? Consilier Local
24. Paul Valerian Timofte - Consilier Local
25. Leonard Padureanu ? Administrator Public
26. Florin Mateuta ? Director Directia Drumuri Publice27. Corneliu Gavrilescu ? Director Directia Juridica
28. Clementina Vinerica ? Director Directia Economica
29. Corina Neaga ? Sef Serviciul Achizitii
30. Adrian Turcanu ? Consilier Serviciul Drumuri, Retele si Iluminat
31. Ciprian Pistea ? Consilier Serviciul Implementare Proiecte
32. Iuliana Niculescu ? Consiler Serviciul Implementare Poiecte
33. Violeta Grosuleac ? Consilier Serviciul AchizitiiModaliatea de indeplinire
Completare - Declaratie privind evitarea conflictului de interese prin neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 actualizata ? Formular 4
Cerinta 5
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Modalitatea de indeplinireCompletarea certificatului de participare la procedura cu oferta independenta ? Formular 5
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul / candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata, atunci ofertantul/candidatul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
Documentele vor fi prezentate scanate dupa original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Formularele de mai sus se vor prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati.Tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul 1, Formularul 2 pct.a, c^1 si d, Formularul 3 si Formularul 4.Subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractulu vor prezenta Formularul 4
Toate documentele solicitate se vor depune in SEAP scanate dupa originale, copii legalizate sau copii lizibile conform cu originalul(dupa caz). Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 183 din OUG 34/2006, actualizata privind forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
Cerinta 1
Forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul de activitate si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul / candidatul este stabilit.
Modalitatea de indeplinire-Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii
Acest document trebuie prezentat de toti ofertantii si ofertantii asociati care vor fi implicati in realizarea obiectului contractului. In cazul ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator autoritatea contractanta va solicita prezentarea acestui document la sediu in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor.
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
Declaratie privind cifra de afacerianuala si media anuala pe ultimii 3 ani. Valoarea medie a cifrei de afaceri globala a operatorului economic (individual sau asociere de operatori economici), pentru ultimii trei ani sa fie de cel putin 1.400.000 lei. Valorile vor fi exprimate in lei.Liderul asociatiei, singur sau impreuna cu asociatii trebuie sa asigure aceasta cifra medie de afaceri. IMM-urile, au dreptul la o reducere de 50%, a cifrei de afaceri, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind ncadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004, actualizata. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului cifrei de afaceri.
Continuare Cerinta 1
Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Operatorului economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii economice si financiare din partea unui tert, trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care sustine, incheiat in forma autentica.Angajamentul ferm de sustinere financiara, trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.
In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului ? fonduri financiare - angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea cerintei de calificare privind nivelul min.al cifrei de afaceri aceasta trebuie indeplinita in intregime de un singur sustinator.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Se solicita prezentarea: listei serviciilor finalizate sau duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii.
Cerinta 2
Declaratie privind experienta similara ca antreprenor/subcontractant. Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsit, in ultimii trei ani impliniti pana la data termenului limita pentru depunerea ofertei unul sau mai multe contracte de servicii de supraveghere executie lucrari, avand o valoare cumulata de min. 1.400.000 lei.
Pt. demonstr.experientei similare se vor prezenta: copii conform cu originalul dupa parti relevante ale contr., procesele verbale la predarea doc. si dupa doc.constatatoare emise de beneficiarii investitiilor respective.
Valorile vor fi exprimate in lei.Nota: prin formula ?servicii duse la bun sfarsit? se intelege:
- servicii receptionate partial- servicii receptionate la sfarsitul prestarii(sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie)
Cerinta 3
Declaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Cerinta 4
Declaratie referitoare la personalul / organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, respectiv lista cu expertii principali implicati in derularea proiectului, si precizarea specializarilor acestora.Se solicita prezentarea de:
- copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV;
- Declaratie de disponibilitate (Formularul 12) semnata in original de fiecare expert cheie propus in oferta, pentru perioada specificata in Graficul de implementare conform Caietului de Sarcini.
- Dovada ca persoanele responsabile de prestarea serviciilor sunt angajate cu contract de munca de catre ofertant sau au contract / angajament de colaborare cu acesta.
Se solicita prezentarea unei echipe alcatuita din minim urmatorii experti:
Cerinta 4 - continuare
4.1 Inginer rezident - Manager/Coordonator de Proiect/Team LeaderCalificari si competente:
a) Experienta profesionala generala: - min.5 ani in domeniul drumuri-poduri in activit.: supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect/contract;
b) Experienta profesionala specifica: - min.1 proiect, in care sa fi avut o pozitie similara de inginer rezident
4.2 Diriginte de santier cu specialitatea: Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu ? de interes judetean, autorizat conform Procedurii de autorizare a Dirigintilor de santier, aprobata cu Ordinul 1496/13.05.2011 a Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului;
4.3 Diriginte de santier cu specialitatea: Constructii edilitare si de gospodarie comunala, autorizat conform Procedurii de autorizare a Dirigintilor de santier, aprobata cu Ordinul nr. 1496/13.05.2011 a Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului;
Cerinta 4 - continuare
4.4 Diriginte de santier cu specialitatea: Retele electrice, autorizat conform Procedurii de autorizare a Dirigintilor de santier, aprobata cu Ordinul nr.1496/13.05.2011 a Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului;
4.5 Diriginte de santier cu specialitatea: Retele termice si sanitare, autorizat conform Procedurii de autorizare a Dirigintilor de santier, aprobata cu Ordinul nr. 1496/13.05.2011 a MDRT.
4.6 Diriginte de santier cu specialitatea: Retele de telecomunicatii, autorizat conform Procedurii de autorizare a Dirigintilor de santier, aprobata cu Ordinul nr. 1496/13.05.2011 a Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului;
Cerinta 4 - continuare
4.7 Diriginte de santier cu specialitatea: Retele de gaze naturale, autorizat conform Procedurii de autorizare a Dirigintilor de santier, aprobata cu Ordinul nr. 1496/13.05.2011 a Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului;
4.8 Coordonator sanatate si securitate in munca pe durata realizarii lucrarii, autorizat conform Ordinului nr. 242/2007 pentru aprobarea Regulamentului privind formarea specifica de coordonator in materie de securitate si sanatate pe durata elaborarii proiectului si/sau a realizarii lucrarii pentru santierele temporare ori mobile;
4.9 Inginer de cantitati: Experienta profesionala:
- Minim 3 ani in domeniul constructiilor in activitati de, admitere la decontare cantitati de lucrari, supervizare lucrari sau participare pe o pozitie similara intr-un proiect finalizat;
Cerinta 5Declaratie privind subcontractantii si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare cu specificarea din punct de vedere fizic si valoric a serviciilor subcontractate
In cazul in care exista subcontractanti se va prezenta acordul de subcontractare.Daca ofertantul nu subcontacteaza o parte din contract, se va prezenta Declaratia privind subcontractantii cu precizarea ?nu este cazul?.
Certificarea privind implementarea sistemul de management al calitatii pentru prestarea seviciilor, conform standardului ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si observatorii desemnati din partea UCVAP daca este cazul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor, subdomeniul: Poli urbani de crestere, Domeniul de interventie 1.1. Planuri integrate de dezvoltare urbana, Sub domeniul: Poli de Dezvoltare Urbana (cod SMIS 23666)
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care pe primul loc vor fi mai multe oferte, avand acelasi pret, departajarea se va face prin solicitarea de clarificari de catre autoritatea contractanta prin intermediul SEAP, catre operatorii economici in vederea incarcarii electronic de catre acestia a unor documente ce contin noi preturi.Pentru a putea fi deschisa documentatia de atribuire aferenta prezentei proceduri, transmisa cu semnatura electronica pe SEAP, se vor parcurge urmatorii pasi : -se aceseaza pe internet site-ul: www certsign.ro, sectiunea Resurse, se acceseaza ?Cum poti verifica semnatura electronica si marcarea temporara a documentelor?, se descarca fisierul ShellSAFE Verify, tastand ?Download shellSAFE Verify (zip)?, carese copie in calculator. Pentru a deschide documentul, documentatia de atribuire se copie in calculator ? se face click stanga de 2 ori pe document, in stanga jos se face click pe ?view file?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal. In cazul Documentatiei de atribuire, data luarii la conostinta este data publicarii acesteia in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Bacau
Adresa postala: str.Marasesti nr.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Tel. +40 0234581849, Fax: +40 0234588757, Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2012 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer