Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica privind consultanta avand ca obiect managementul in gestionarea si implementarea ?Sistemului de management integrat al deseurilor in judetul TULCEA? finantat prin POS Mediu, publicitatea acestuia cat si intarirea capacitatii institutiona


Anunt de participare numarul 145244/30.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala: Str. Pacii 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Ilona Cubanita, Tel. +40 0240502235, Email: [email protected], Fax: +40 0240516538, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica privind consultanta avand ca obiect managementul in gestionarea si implementarea ?Sistemului de management integrat al deseurilor in judetul TULCEA? finantat prin POS Mediu, publicitatea acestuia cat si intarirea capacitatii institutionale in gestionarea acestuia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Tulcea si localitatile Isaccea, Macin, Sulina, Mihai Bravu, Crisan, Maliuc, NufaruJudetul Tulcea
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general al acestui contract este de a asigura executia cu succes a lucrarilor si implementarea cu succes a proiectului, asigurand in acelasi timp respectarea standardelor din legislatia nationala si europeana privind executia lucrarilor si protectia mediului.Prezentul contract are ca scop acordarea de catre Prestator de sprijin managerial Unitatii de Implementare a Proiectului (UIP) pentru implementarea efectiva a Proiectului, organizarea si realizarea comunicarii, informarii si publicitatii Proiectului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
90700000-4-Servicii privind mediul (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectivul general al acestui contract este de a asigura executia cu succes a lucrarilor si implementarea cu succes a proiectului, asigurand in acelasi timp respectarea standardelor din legislatia nationala si europeana privind executia lucrarilor si protectia mediului.Prezentul contract are ca scop acordarea de catre Prestator de sprijin managerial Unitatii de Implementare a Proiectului (UIP) pentru implementarea efectiva a Proiectului, organizarea si realizarea comunicarii, informarii si publicitatii Proiectului.Obiectivele specifice sunt urmatoarele: ? Acordarea de sprijin calificat si eficient UIP in managementul Proiectului pentru implementarea cu succes a Proiectului, in conformitate cu prevederile Contractului de Finantare;? Acordarea de asistenta tehnica in lansarea si desfasurarea procedurilor de achizitie publica pentru contractarea serviciilor de colectare a deseurilor si de operare a investitiilor propuse in cadrul Proiectului? Intarirea capacitatii institutionale si administrative a Beneficiarului;? Asigurarea unei bune vizibilitati a proiectului Sistem de management integrat a deseurilor in judetul Tulcea, finantat prin POS Mediu, obtinerea unui bun nivel de constientizare a publicului cu privire la rigorile si avantajele acestui sistem? Promovarea sprijinului UE pentru realizarea Proiectului.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 069, 433RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 90.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat lei, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. -Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul Autoritatii contractante, comunicat la cererea ofertantului; In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art. 278^1 alin. (1), lit. c) din OUG 34/2006. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. (Model orientativ Formular nr. 1) Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011; In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Model orientativ Formular nr.2)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEDR?83, 5 %, Buget de Stat 15, 5 %, Bugete locale 1%, POS Mediu Axa prioritara 2??Dezvoltarea sistemelor de management integrat al deseurilor si reabilitarea siturilor istorice contaminate?, DMI 1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Documente de confirmare: -Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4.1 );
-Cazier judiciar al operatorului economic valabil la data limita de depunere a ofertelor;
-Cazier judiciar al administratorului/directorului general valabil la data limita de depunere a ofertelor.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Documente de confirmare: -Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4.2 );
-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile catre Bugetul general consolidat sau echivalent;
-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile catre bugetul local sau echivalent.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 ).4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 ).Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de catre subcontractant si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Teodorescu Horia - Presedinte al Consiliului Judetean TulceaSiscu George - Vicepresedinte al Consiliului Judetean TulceaStrat Vasile - Vicepresedinte al Consiliului Judetean TulceaPuscau Gabriel Florin - Administrator publicCaraman Sirma - Director executiv al Directiei Economice Buget Finante si AdministrativNicu Mihai - Director executiv la Directiei Investitii, Fonduri Externe si Managementul ProiectelorMihai Marius Cristi - Sef serviciu la Serviciul contencios si asistenta juridica
Olariu Mariana - Manager de proiect
Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate principal/ secundar relevant pentru obiectul prezentei achizitii. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
Pentru persoanele juridice straine: Documente de confirmare: -Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic;
-prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie vaabile pentru anul calendaristic in cursInainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, Certificatul constatator emis de ONRC, original sau copie legalizata.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I.Cifra de afaceri-Declaratie privind cifra de afaceri( Completare Formular nr.7) Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa cel putin egala cu suma de 9.000.000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documente relevante: -bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente sau orice alte documente echivalente. -Declaratie privind cifra de afaceri (Completare Formular nr.7 Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. Nota: In cazul unei asocieri, formularele si documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii. In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara Ofertantul trebuie sa fi prestat in ultimii 3 ani minim 1 maxim 3 contracte in cadrul caruia sa fi desfasurat activitati similare cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a prestat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei: - minim 1 (unul) maxim 3 contracte de asistenta tehnica in gestionarea si implementarea proiectelor, prestate in ultimii 3 ani care sa fi inclus cel putin urmatoarele activitati: a)Intocmirea de manuale de proceduri si training oferit Beneficiarului pentru implementarea proiectului; b)Intocmirea de documentatii de atribuire. c)servicii privind realizarea comunicarii, informarii si publicitatii, care sa fi inclus activitati, precum elaborarea si implementarea de strategii sau planuri de promovare pentru autoritati publice.
Declaratie privind dotarile specifice pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea contractului, astfel incat sa permita prestarea serviciilor la un nivel de calitate ridicat si in timp optim.
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului. Este obligatoriu ca din echipa de proiect sa faca parte cel putin: -Experti principali: Expert principal 1: Lider de Echipa (Team Leader) Cerinte minime: -Calificari si competente: o Studii universitare de licenta; oCertificare profesionala /diploma de Manager de Proiect conform COR 241919 sau studii postuniversitare in management de proiect; -Experienta profesionala generala: oMinim 5 ani de experienta profesionala generala. -Experienta profesionala specifica: oExperienta in cel putin 1 proiect in care a detinut functia de Lider de echipa / Lider de echipa adjunct / Coordonator / Manager de proiect sau echivalent. oExperienta in cel putin 1 contract (prestat) care a inclus servicii de asistenta tehnica de management in gestionarea si implementarea proiectului si servicii de publicitate a proiectului Expert principal 2: Expert Financiar -Calificari si competente: oStudii universitare de licenta in domeniul economic / financiar -Experienta profesionala specifica: oExperienta in managementul financiar al proiectelor si programelor de minim 3 ani. Expert principal 3: Expert de mediu -Calificari si competente: oStudii universitare tehnice de licenta in domeniul biodiversitatii, biologiei, ingineriei mediului sau ecologiei -Experienta profesionala generala: oMinim 5 ani de experienta profesionala generala. -Experienta profesionala specifica: oDovada implicarii ca expert/specialist/ responsabil de mediu/deseuri in cel putin 1 (unu) contract cu obiect similar. Expert principal 4: Expert achizitii publice -Calificari si competente: oStudii universitare de licenta; oCertificare profesionala in Achizitii Publice -Experienta profesionala generala: oMinim 5 ani de experienta profesionala generala; -Experienta profesionala specifica: *cel putin 3 ani experienta profesionala in domeniul achizitiilor publice. Expert principal 5: Expert publicitate si comunicare -Calificari si competente: oStudii superioare de licenta sau studii postuniversitare in domeniul relatii publice, comunicare sau similar -Experienta profesionala generala: oMinim 5 ani de experienta profesionala generala; -Experienta profesionala specifica: *cel putin 3 ani experienta profesionala in domeniul relatiilor publice si comunicarii. Expert principal 6: Expert institutional -Calificari si competente: oStudii universitare de licenta in domeniul juridic -Experienta profesionala generala: oMinim 5 ani de experienta profesionala generala; -Experienta profesionala specifica: o Experientain cel putin un proiect prestat in domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice cu atributii in domeniul institutional
In cazul in care oferta include subcontractanti, acestia trebuie declarati conform prevederilor art. 45 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu ISO 9001 sau echivalent
Standard privind sistemele de management al mediului Implementarea Standardului de Management al mediului in conformitate cu ISO 14000 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: -Lista principalelor prestari servicii din ultimii 3 ani, (Completare Formular nr.8); -Experienta similara ca prestator (Completare Formular nr. 8A) -Parti relevante ale contractului/ contractelor declarate sau certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar sau recomandari din partea beneficiarului /clientului respectiv in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii.Se va completa Formularul nr. 14. In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii.Informatii privind Personal propus pentru indeplinirea contractului conform ? Formularul nr. 15.Pentru fiecare expert principal si secundar propus ofertantul va prezenta : -Curriculum vitae (Formularul 16) maxim 4 pagini in original; -Copii cu mentiunea ?conform cu originalul? ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute mentionate in CV; -declaratie de disponibilitate in original conform Formularul nr. 16A ? Sectiunea Formulare. Ofertantii vor prezenta lista comuna (in cazul asocierii) cu expertii principali pentru implementarea contractului, cu nominalizarea expresa a pozitiei pe care o ocupa fiecare in cadrul contractului. O persoana nu poate ocupa mai mult de un post in echipa ofertantului! Autoritatea contractanta va solicita operatorului economic clasat pe primul loc prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare care sa ateste experienta generala si experienta specifica a personalului solicitat mai sus se vor prezenta ca documente-suport oricare din urmatoarele: fisa de post, contractul de munca, recomandarea sau orice alte documente similareSe va completa Formularul nr. 13 si anexa la Formularul 13), cu denumirea subcontractantilor, specializarea acestora si specificarea lucrarilor care urmeaza a le executa subcontractantul / subcontractantii;Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, cerinta privind Standardul de management al calitatii trebuie sa fie indeplinita de catre fiecare membru pentru partea de contract pe care o realizeaza.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management al mediului pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, cerinta privind Standardul de management al mediului trebuie sa fie indeplinita de catre fiecare membru pentru partea de contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S073-121994 din 13.04.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2013 13:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Tulcea, strada Pacii nr. 20, camera 405
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara 2 ? ?Dezvoltarea sistemelor de management integrat al deseurilor si reabilitarea siturilor istorice contaminate?, Domeniul Major de Interventie 1 ? ?Dezvoltarea sistemelor integrate de management al deseurilor si extinderea infrastructurii de management al deseurilor?
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
Se recomanda ofertantilor sa inspecteze locatia proiectului si imprejurimile pentru a evalua, pe propria raspundere, cheltuliala si riscul, datele necesare pentru a pregati oferta.Potentialii ofertanti care intentioneaza sa participe la vizitarea amplasamentelor vor anunta autoritatea contractanta asupra acestui lucru cu cel putin 24 ore inaintea datei stabilite. Participantii la vizita amplasamentelor isi vor asigura mijloacele de transport in vederea efectuarii vizitei. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de traducere autorizata a acestora in limba romana.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. Conform art. 11, alin. (.9) din HG 925/2006 modificata si completata cu HG 834/2009, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma indeplinirea cerintelor de calificare solicitate prin prezenta documentatie. Declaratia va fi insotita de o anexa in care sunt mentionate modul concret de indeplinire a cerintelor solicitate. In afara situatiei de mai sus, nu este permisa completarea ulterioara a documentelor de calificare. Lipsa, neprezentarea documentelor in forma si conditiile solicitate prin fisa de date sau neconformitatea unuia dintre documentele pentru demonstrarea cerintelor minime de calificare duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila in conformitate cu art. 36 alin.1 lit.b din H.G. nr. 925/2006. Nu este permisa completarea ulterioara a documentelor de calificare si ale ofertei.In cazul in care oferta este depusa in oricare din urmatoarele forme: - oferta individuala; - oferta individuala + sustinere; - oferta individuala +subcontractare; - oferta comuna (asociere); - oferta comuna + sustinere; - oferta comuna + subcontractare, prezentarea documentelor pentrudemonstrarea situatiei personale, a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, a situatiei economice si financiare si a capacitatii tehnice si profesionale se va face conform Anexei nr. 2 din Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui A.N.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si selectie.In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret si sunt clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul va fi conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006.Se vor prezenta: -Informatii despre asociere (Formular nr. 3A), -Acordul de asociere (Formular nr. 3A), in original.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana dupa acestea.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea financiara, tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formularelor nr. 8B si/sau 7A al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.Contractul de servicii va intra in vigoare numai semnarea contractului de finantare cu Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice ? AM POS pentru proiectul SMID.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Tulcea-Serviciu contencios si asistenta juridica
Adresa postala: strada Pacii nr. 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Tel. +40 240502210, Fax: +40 240513071, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2013 13:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer