Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Auditul proiectului ?Reabilitarea si extinderea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Tulcea?


Anunt de participare (utilitati) numarul 108425/29.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Aquaserv S.A.
Adresa postala:  Str. Rezervorului nr.2, Localitatea:  Tulcea, Cod postal:  820131, Romania, Punct(e) de contact:  ION BISERICA, Tel. 0240524310, Email:  [email protected], Fax:  0240524310, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Auditul proiectului ?Reabilitarea si extinderea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Tulcea?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Municipiul Tulcea, judetul Tulcea
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Auditarea proiectului ?Reabilitarea si extinderea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Tulcea? finantat prin POS Mediu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 535, 591RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- scrisoare de garantie de participare ? 5.500 lei; -scrisoare de garantie de buna executie ? 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va asigura din urmatoarele surse de finantare: Fondul de Coeziune ? reglementat prin prevederile Plan Operational Sectorial de Mediu ? aprox 80, 2% si co-finantare nationala ? aprox 19, 8%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere/subcontractare legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind calitatea de participant-Declaratie de eligibilitate
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006
-Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, in original sau in copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
-Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original sau copie legalizata, valabila la data deschiderii ofertelor).
Cerinte privind inregistrarea
A. Persoane juridice/fizice romane- Certificat unic de inregistrare, copie xerox- Certificatul constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial emis cu maxim 30 de zile inaintede data deschiderii, original sau copie legalizata- Cazier judiciar pentru administratorul mentionat in certificatul constatator si, dupa caz, pentru persoana imputernicita sa semneze oferta- Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar pentru ofertant, eliberat de Camera auditorilor Financiari din Romania (CAFR)- Carnet de membru CAFR vizat, cu mentiunea ?Activ? pentru anul 2010, pentru ofertant
B. Persoane juridice/fizice straine- documentele care dovedesc inregistrarea din tara de proveniente prezentate in copie autentificata dupa original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii trei ani 2007, 2008, 2009 cu viza DGFP
Media profitului din exploatare al ofertantului pe ultimii 3 ani financiari trebuie sa fie pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara - Ofertantul trebuie sa dovedeasca indeplinirea si finalizarea, in ultimii 5 ani pana la data sedintei de deschidere a ofertelor, din cel mult 3 contracte, a urmatoarelor conditii cumulate: -au avut ca obiect auditarea de proiecte cu finantare din fonduri ale Uniunii Europene;
-prin proiectele auditate s-a finantat reabilitarea sau realizarea de infrastructura de utilitati, cel putin unul dintre acestea finantand, intre altele, si infrastructura de mediu;
-valoarea totala a proiectelor auditate este de minim 84 milioane lei.
2. Se vor prezenta recomandari din partea beneficiarilor/ clientilor pentru toate proiectele prezentate la punctul 1. Pentru calificare este necesar ca toate recomandarile sa acorde calificativul bun sau foarte bun.
3.Pentru personal:
a) Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera auditorilor Financiari din Romania (CAFR)
b) Carnet de membru CAFR vizat, cu mentiunea ?Activ? pentru anul 2010
c) Declaratie pe propria raspundere a auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala a CAFR sau institutia similara din tara de origine.
Pentru calificare este necesar ca echipa propusa sa fie formata din cel putin 3 membri care sa indeplineasca, fiecare, cerintele de la punctele a)-c) si anume:
- este atestat ca auditor financiar
- este membru activ al CAFR
-nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala a CAFR sau institutia similara din tara de origine
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
- Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera auditorilor Financiari din Romania (CAFR)-Carnet de membru CAFR vizat, cu mentiunea ?Activ? pentru anul 2010
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CS3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2010 12:00
Locul: SC Aquaserv Sa Tulcea, str. Rezervorului, nr.2, Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ): Programul Operational Sectorial de Mediu - Axa 1: " Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata" Proiectul se numeste "Reabilitarea si extinderea sistemelor de apa si apa uzata in jud Tulcea"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  str. Traian nr. 23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. +40241/616.003; 0241/606.591, Email:  [email protected], Fax:  +40241/616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Aquaserv SA Tulcea
Adresa postala:  Str. Rezervorului, Nr. 2, Localitatea:  Tulcea, Cod postal:  820131, Romania, Tel. 0240/524.310, Email:  [email protected], Fax:  0240/524.310, Adresa internet (URL):  www.aquaservtulcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2010 12:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer