Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?AUTOMACARA 20 t?


Anunt de participare (utilitati) numarul 113228/22.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr. 13, jud Neamt, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610125, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Contracte, Tel. 0233-207 103, In atentia:  Ing. Titiana GAFTON, Email:  [email protected], Fax:  0233-207130, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?AUTOMACARA 20 t?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Produsul va fi livrat la locatia specificata inCaietulde sarcini din sectiunea B - Piatra Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare AUTOMACARA 20 t - 1 BUC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34142000-4 - Camioane macara si autobasculante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
AUTOMACARA 20 t - 1 BUC.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 593, 492RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 31500 lei. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati cu contract autentificat la notar.Subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006;Declaratia pe propria raspundere privind acceptarea modelului de contract propus de autoritatea contractanta in cadrul documentatiei de atribuire.Ofertantii au obligatia de a face eventualele obiectiuni la contract odata cu oferta, cu mentiunea ca propunerile de modificare a contractului care sunt in mod evident in defavoarea autoritatii contractante pot duce la respingerea ofertei ca neconforma.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei original/copie legalizata;Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila;Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA emis de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF ? xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare din partea producatoruluipentru livrarea produsului si asigurarea mentenantei acestuia pe perioada de garantie si postgarantie, tradusa in limba romana ? copie dupa autorizarea emisa de producator;In situatia in care autorizatia provine de la o alta persoana juridica decat producatorul, trebuie prezentat intreg lantul de autorizari astfel incat sa fie demonstrata legatura dintre producator si ofertant.In situatia in care automacaraua este produsa de o societate comerciala straina, acesta va avea o reprezentanta directa si service autorizat de producator in Romania.Declaratie privindlista principalelor livrari similarede produse in ultimii 3 ani.Se va face dovada livrarii a minim unei automacarale de 20 t; In vederea dovedirii experientei similare ofertantii vor prezentapentru livrarea mentionata in declaratia privind experienta similara, recomandare sau / document constatator din partea beneficiarului pentru livrareaefectuata si finalizata.Informatii privind personalul tehnic de specialitate precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Ofertantul va dispune de cel putin o persoana de specialitate in domeniul automacaralelor cu certificat de calificare macaragiu si autorizare ISCIR macaragiu.
Ofertantii vor prezenta:
-Fise tehnice ale automacaralei ofertate traduse, dupa caz, in limba romana din care sa reiasa corespondenta cu cerintele din Caietul de sarcini.
-Poze/pliante/cataloage cu automacarua.
Subcontractanti
Ofertantii vor prezenta dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii la producator si furnizor (daca nu este direct producator), conform SR EN ISO 9001/2000.
Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile demunca si protectia muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
16304
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.12.2010 12:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2011 12:00
Locul: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra Neamt - Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, jud Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6 , Sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0233- 210247, Email:  [email protected], Fax:  0233- 235655
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU-SECTIA COMERCIALA SI CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala:  str. Cuza Voda, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234-513296, Fax:  0234-514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. HIDROELECTRICA SA ? S.H. ?Bistrita?- Piatra Neamt
Adresa postala:  Str.Lt.Draghiescu nr.13, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610125, Romania, Tel. 0233 207141, Email:  [email protected], Fax:  0233 207130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2010 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer