Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Autospeciala cu nacela


Anunt de participare numarul 135933/26.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Maria ZABRAC, Tel. +40 212643311, In atentia: Maria ZABRAC, Email: [email protected], Fax: +40 213120984, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Autospeciala cu nacela
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania, Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autospeciala cu nacela?5 buc destinate interventiilor la inaltime in parcarile si nodurile rutiere pentru inlocuirea becurilor sau la diferite interventii pe stalpii de iluminat sau alte activitati la inaltime.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
5 buc. ?Autospeciala cu nacela?conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 196, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se constit. prin viram bancar/instrum de garantare emis in cond. legii de o soc. Banc./de asig. care se prezinta in original, in cuantum si ptr.per. prevazuta in doc.atrib.Se va prezenta in conf.cu modelele din Sect.?Formulare? Form.A/B sau OP in cont.RO67RNCB0082008094080001-BCR Suc.Unirea-lei/RO13RNCB0082008094080003-BCR Suc.Unirea-euro cu conditia confirm.de catre banca, pana la data deschiderii of.Gar.de participare: 23.000lei/5.427, 22euro;curs BNR, aferent 01.01.2011-31.12.2011, 1Euro=4, 2379Lei.Per.de valab.a gar.cel putin egala cu per.de valabil. a of., si anume cel putin 90zile de la data limita stabilita pentru depunerea of.Se va retine in cond. art.2781 din OUG34/2006:4.976, 25lei.Note: Gar.va fi prezentata separat in plic sigilat, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine of. si doc.de calificare, si se ataseaza la coletul sigilat;Of.care nu sunt insotite de gar, in cuantumul, forma si per.de valab.solicitate vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a of.Gar.emisa in alta limba decatromana va fi prez.in original si va fi insotita de traducerea autorizata, in limba romana.Gar.trebuie emisa in numele of. la solicit.unuia dintre asoc., mai multor asoc.sau a tuturor asoc.In cazul unei gar.emise de catre o soc.de asig.se va prezenta dov.platii integrale a politei de asig.In cazul in care Of.este reprez.de o Asoc.de op.ec.este obligatorie completarea in continutul gar.la sectiunea ?ofertant?denumire/numele? a numelui Asoc.cu nominaliz.tuturor mb. Asoc.in conform.cu Acordul de Asoc.Of.IMM care indeplinesc prev.legisl.in vig.(Lg. 346/2004, cu modif.si complet. ulterioare)beneficiaza de reducere de 50% din gar.Of.straini tip IMM pot beneficia de reducere doar in cond. in care vor prezenta doc.edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar op.ec.tip IMM din Romania.Se va completa Form.C.Op.ec.trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de IMM Sunt ofert. IMM acei of. ptr.care toti membrii asoc.detin calitatea de IMM Of declarat castig va trebui sa puna la disp Aut Contract o gar de buna exec a contr in cuantum de 10% din val de contr acceptata, fara TVA, emisa de catre o banca autorizata/ soc de asig(FormD).Se va prez Aut Contract in termen de 15zile de la semnareacontr.Cf art204alin(1ยน) din OUG nr34/2006, in cazul in care aut Contract nu poate incheia contr cu of a carei of a fost stab castig, datorita faptului ca of in cauza se afla intr-o sit de forta majora, atunci aceasta are dreptul: fie sa declare castig of clasata pe locul 2;fie sa anuleze aplicarea proc pentru atrib Contr de achiz Publ.Gar. de buna exec se constit printr-un instrum de gar emis in cond legii de o soc bancara/de asig, care devine anexa la contr.Gar de buna exec se prez in orig.Of tip IMM care indepl prev legislatiei in vigoare si doresc sa dep 50% din val gar de buna exec vor depune doc prin care dovedesc faptul ca se incadreaza in prev Legii nr346/2004.Modul de restit a gar de buna exec: Cf art92, din HG nr925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Of. va prezenta Formularul nr.1 din Sectiunea ?Formulare? a Documentatiei de Atribuire, stampilat si semnat de catre reprezentantul sau legal. Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii. Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr.1 stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1.Formularul nr. 2 din Sectiunea?Formulare? ? a Documentatiei de Atribuire, stampilat si semnat de catre reprezentantul sau legal. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.
Nota 2: Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
Nota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota 4: Se vor aplica prevederile Ordinul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii nr. 261/06.04.2011 privind verificarea informatiilor privind insolventa/falimentul operatorilor economici ofertanti din statele membre ale Uniunii Europene prin accesarea adresei de web https: //e-justice.europa.eu, sectiunea registrele de insolventa in statele membre. Autoritatea Contractanta are dreptul de a exclude un ofertant din procedura de achizitie publica in situatia in care a fost pronuntat falimentul acestuia de catre o instanta judecatoreasca.
Nota 5: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.
Nota 6: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 2 stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator cuprinzand numai punctele a), c), d).ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica. c.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/Tertul sustinator la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul nr. 3, din Sectiunea Formulare - a Documentatiei de Atribuire - Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru fiecare membru al asocierii stampilat si semnat de catre reprezentantul legal.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul nr.4 din SectiuneaFormulare - a Documentatiei de Atribuire).? Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt dna. Director General Daniela Draghia, dl. Ionut Masala - Director General Adjunct Economic, dl. Mircea Epure - Director General Adjunct P.F.B.S., dl. Andrei Filipescu - Director Directia Legislatie, Contencios si Contracte, dl. Emil Rusoiu - Serviciul CFP si Avizare contracte, dl. Cristian Andrei ? Director Directia Intretinere si Siguranta Circulatiei, d-na. Maria Zabrac ? Sef Departament Achizitii cu Finantare de la Buget.? Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitate de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare (furnizare produse/ proiectare/ executie lucrari sau alte asemenea), iar un membru/membrii participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate (principal sau secundar) al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza.ATENTIE! a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Med.cifrei de af.globale a ofertantului pe ultimii 3 ani trebuie sa fie in valoare de minim 2300000 Lei;Note: a).Ptr.transformarea in Lei se va utiliza curs.mediu pentru anul respectiv. Curs.mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro.b).Ptr.alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro, utilizandu-se cursurile medii pt anii respectivi, publicate pe site-ul http: //ec.europa.eu/ budget/ inforeuro. Ptr. transformarea Euro in Lei a se vedea pct a
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind subcontractantii. In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.
Informatii privind asocierea. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
Cerinta nr. 1
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a furnizat in ultimii 3 ani produse similare, prin prezentarea cel putin a unui document/contract/process verbal
de receptie sau a unui numar maxim de 2 documente/contracte/procese-verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare insumata sa fie deminim 1.100.000 lei fara T.V.A..Nota: Pentru contractele realizate in asociere se va lua in calcul doar valoarea care reprezinta participarea ofertantului la contractul respectiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2012 09:50
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2012 11:00
Locul: C.N.A.D.N.R. S.A. -B-dul Dinicu Golescu nr. 38, et.7, cam. 49, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare> Observatori MFP, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor (max.2) si orice persoana autorizata de reprezentantul autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
TERT SUSTINATOR1. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea cerintei, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.111 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica. In acest sens se va prezenta Formularul nr. 6 din Sectiunea- ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire .TERT SUSTINATOR1. Capacitatea tehnica a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art. 111 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si /sau profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica. In acest sens se va prezenta Formularul nr. 11 din Sectiunea- ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire si anexa aferenta acestuia (Anexea 1) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA Licitatii
Adresa postala: Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38 - Departamentul Achizitii cu Finantare de la Buget - Serviciul, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 212643311, Email: [email protected], Fax: +40 23120984, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2012 10:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer