Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Autospeciala multifunctionala pentru intretinerea infrastructurii de miscare


Anunt de participare (utilitati) numarul 145930/22.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA AEROPORT CRAIOVA
Adresa postala: strada Calea Bucuresti nr. 325, loc Craiova, jud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200785, Romania, Punct(e) de contact: MIRCEA OVIDIU DUMITRU, Tel. +40 251416860, In atentia: Carmen Mustata, Email: [email protected], Fax: +40 251411112, Adresa internet (URL): www.aeroportcraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Autospeciala multifunctionalapentru intretinerea infrastructurii de miscare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul RA Aeroportul Craiova , Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Utilajul multifunctional impreuna cu echipamentele specifice ce urmeaza a fi achizitionate sunt destinate deszapezirii si degivrarii simultane a platformelor de parcare a aeronavelor si pistelor aeroportuare .
Configuratia utilajului trebuie sa fie urmatoarea : - sasiu purtator (vehicul) cu cabina, motor propriu pentru propulsie si sistem hidraulic pentru antrenarea echipamentelor speciale- echipament combinat plug-perie pentru zapada
- freza de zapada - va fi utilizata alternativ cu echipamentul combinat plug-perie de zapada
- echipament impra?tiere material degivrant lichid cu duze (sprayer)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34960000-4 - Echipament aeroportuar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autospeciala multifunctionala pentru intretinerea infrastructurii de miscare (1 buc.)
Valoarea estimata fara TVA: 810, 484RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de 8104.84 lei .Valabilitatea ofertei ? pentru o perioada de 90de zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor. Se constituie conform HG 925/2006, Art. 86. - (1) prin: 1. Scrisoare de garantie bancara, conf. Formularului 42. O.P. in contul Autoritatii contractante, RO16RNCB0134041656690001, deschis la BCR Craiova sau fila CEC, 3. numerar , la casieria Autoritatii Contractante.4. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. Ofertantultrebuie sa prezinte dovada constituirii garantiei de participare conform art. 86, alin (6), din HG nr. 925. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse. Ofertantii potbeneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr. 346/2004, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, cand : a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioda de valabilitate a ofertei si, oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se returneaza conf. prev. OUG 34/2006. In conformitate cu art. 278ยน OUG nr. 34/2006, modificat prin OUG77/2012, in situatia in care CNSC respinge o contestatie (...), Autoritatea contractanta urmeaza sa retina contestatarului o anumita suma din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului. (...)b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;Pentru garantiile de participare constituite in alta moneda sau pentru calcularea echivalentei de mai sus se va tine cont de cursul de schimboficial al BNR de la data de 01 august 2013.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Dolj
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functii de decizie in cadrul RA Aeroportul Craiova: Nr.
crt.Nume si prenumefunctie
1.Dumitru MirceaDirector General
2.Dascalu LuminitaDirector Economic
3.Predescu AdrianDirector Tehnicmembru Comisie Evaluare
4.Pappa DanPresedinte CA
5.Golumbeanu AlinMembru CA
6.Pirvuletu Silviu MirceaMembru CA
7.Mustata CarmenPresedinte Comisia Evaluare
8.Jianu MirelSef Serviciu Explotare TehnicaMembru al Comisiei de intocmiredoc de atrib
9.Ciocnitu DoruSef Serviciu OpertionalMembru al Comisiei de intocmiredoc de atrib
10.Simcelescu Ana-MariaMembru Comisia Evaluare
11.Chilom DumitruSef BirouInvestitii , AprovizionareMembru Comisia Evaluare
Prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie privind eligibilitatea - Formularul 8- Prezentare declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare / Formularul 16 din Sectiunea Formulare.- Declaratii privind calitatea de participant - Formularul 17 din Sectiunea Formulare.- Prezentare Certificat de participare la licitatie cu o oferta independenta, conf. Ordin 314/2010 - Formularul 22 din Sectiunea Formulare.- Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP teritoriala din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita pentru depunerea ofertei;
- Certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este
prevazut termenul limita pentru depunerea ofertei;Certificatele vor fi prezentate sub forma de original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea *conform cu originalul* Persoane juridice/ fizice Cerinte obligatorii : Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al ofertantului respectiv este cuprinsa Furnizarea de produse similare, care fac obiectul prezentei achizitii.Documente solicitate: - Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, continand datele reale si actualizate la data limita de depunere a ofertelor.
(In cazul in care operatorul economic uzeaza de art.11 (4) din HG 925/2006, certificatele pot fi eliberate si dupa data deschiderii ofertelor intermenul solicitat de autoritatea contractanta.)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care oferta nu este semnata de reprezentantul legal al ofertantului, inscris in documentele de mai sus, se va atasa imputernicirea
semnata de reprezentantul legal, in originalPersoane juridice straineDocumente solicitate : - documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate, traduse in limba romana .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Alte informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: Agrementare AACR - Ofertantul trebuie sa fie atestat de Autoritatea Aeronautica Civila Romana, conf. Ordinului Ministrului Transporturilor si Infrastructurii nr. 479/2010, privind autorizarea aerodromurilor civile.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil
Cerinta obligatorie.
prezentarea bilantului contabil la 31.12.2012 sau bilantul la 30.06.2013 vizat si inregistrat de organele competente .
Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul carora legislatia tarii de origine nu
prevede inregistrarea bilantului, ofertantul va prezenta balanta de verificare contabila, insotita de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor
prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la
alineatul precedent nu sunt relevante.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
Modalitatea de indeplinire
bilantul contabil vizat si inregistrat la DGFP -Copie
Informatii generale
Prezentarea fisei de informatii generale care sa contina media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani respectiv 2012, 2011, 2010.
Cerinta minima: Media Cifreide afaceri pe ultimii trei ani, valoare minima impusa: 1.620.968 lei , sau echivalentul in Euro , cursul mediu al
pietei valutare calculat de BNR din anii respectivi .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular,
iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ .
Modalitatea de indeplinire
Formularul nr.5 din Sectiunea III Formulare
In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si
financiara invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula printr-un angajament ferm, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia fertantului/candidatului resursele financiare invocate.
Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia
care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art 181 lit a, c^1 si d
Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta la art.69^1 din
OUG nr.34/2006.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul nr.19 si 23 din sectiunea Formulare
Nota: Conf. Art 185 (2) din OUG 34/2006, in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate
considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a
situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.
Modalitatea de indeplinire
Alte documente financiar contabile relevante.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele furnizari de produse efectuate in ultimii 3 ani
Cerinta obligatorie:
- declaratie cu principalele furnizari de produse similare in ultimii 3 ani
Lista cu principalele furnizari de produse similare in ultimii 3 ani , continand valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
In cazul unei asocieri, aceste informatii se vor completa de catre Lider si va include produsele furnizate de catre toti membrii asociatiei in ultimii trei ani
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 12 din Sectiunea III Formulare
Informatii privind experienta similara
Cerinta minima:
Ofertantul va face dovada ca amai furnizat produse similare, prin prezentarea unui contract
Pentru demonstrarea experientei similare: se vor prezenta certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa furnizarea a cel putin unui produs similiar.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 9 din Sectiunea III Formulare
Asociere
Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna.
Modalitatea de indeplinire
Se solicita completarea Formularului nr. 13 din Sectiunea III Formulare
Ofertantul producator va depune un certificat care sa ateste asigurarea sistemului calitatii pentru activitatea de productie echipamente aeroportuare (ISO 9001 sau echivalent).Ofertantul furnizor care nu este si producator va depune certificat care sa ateste asigurarea sistemului calitatii pentru activitatea de comert cu echipamente aeroportuare (ISO 9001 sau echivalent)
Modalitatea de indeplinire
certificate emise de organisme independente, original sau copie
In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori economici, fiecare dintre asociati trebuie sa prezinte acest certificat pentru partea de contract pe care o realizeaza
Modalitatea de indeplinire
certificate emise de organisme independente, original sau copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) in cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul ofertei fara TVA;b) pasul de licitare este de 0, 5% din valoarea estimata a achizitiei.c) informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor in cursul licitatiei electronice sunt: ? ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie?.Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (email) inregistrata in sistem ca adresa de contact.d) Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una). Durata rundei de licitatie: 1 zi ( 24 ore). Licitatia electronica se va incheia dupaterminarea rundei de licitare.e) Dupa runda de licitatie electronica, se solicita operatorilor economici sa transmita autoritatii contractante, prin fax la nr. indicat in Sectiunea I, in termen de 24 ore, formularul de oferta financiara cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1786/24.07.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2013 11:00
Locul: Sediul RA AEROPORTUL CRAIOVA, Calea bucuresti , nr. 325 A, Craiova, Judetul Dolj, cod 200785, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observator UCEVAP .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc, cu pret egal este: reofertare in plic inchis la solicitarea autoritatii contractante
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art 256~2 OUG 34/2006, in cel mult 5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RA AEROPORTUL CRAIOVA - BIROUL INVESTITII APROVIZIONARE
Adresa postala: CALEA BUCURESTI 325 A, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200785, Romania, Tel. +40 251416860, Email: [email protected], Fax: +40 251411112, Adresa internet (URL): www.aeroportcraiova.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2013 10:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer