Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Autospeciale pentru stins incendii etapa I, Autospeciale pentru stins incendii etapa II


Anunt de intentie numarul 25656/25.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA "TRANSILVANIA DE NORD"
Adresa postala: Str. B-dul 21 Decembrie 1989, nr.108, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400124, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE STRAMB, Tel. +40 0722628873/+40 0264548854, Email: [email protected], Fax: +40 0264548854, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatie de interes public
Activitate (activitati)
Altele: derularea proeictelor cu fonduri europene
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Autospeciale pentru stins incendii etapa I
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Cluj - Napoca str. 21 decembrie 1989 nr.069-71 jud. Cluj RO
Cod NUTS: RO113 - Cluj
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 4, 515, 000RON
vehicule noi, neutilizate.6 bucati Autospeciale complexe pentru interventi, descarcerare si acordare asitentei medicale de urgenta.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
34144213-4 - Vehicule de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.08.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Cert constatator de la O.R.C. ;Cert.atestare fiscala privind plata obligatiilor catre stat; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; Fiecare ofertant/candidat la orice forma de procedura de atribuire , va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurentaDeclaratii bancare corespunzatoare (scrisori de bonitate) valabile pe durata derularii contractului (de la semnare minim 200 zile de la deschidere) , ofertantii trebuie sa probeze ca au acces sau dispun de resurse financiare reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza contractul de achizitie publica.valoare minim 4515000.00Ofertantul trebuie sa faca dovada cu unul sau mai multe contracte cumulate si recomandari aferente ca in ultimii 3 ani a furnizat produse similare valoare minim 4515000.00Certificat ISO 9001
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Autospeciale pentru stins incendii etapa II
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Cluj - Napoca str. 21 decembrie 1989 nr.069-71 jud. Cluj RO
Cod NUTS: RO113 - Cluj
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 3, 483, 000RON
vehicule noi, neutilizate. Autospeciale pentru stins incendii din care 6 bucati autospeciale pentru lucru cu apa si spuma de capacitate medie.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
34144213-4 - Vehicule de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 21.11.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Cert constatator de la O.R.C. ;Cert.atestare fiscala privind plata obligatiilor catre stat; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; Fiecare ofertant/candidat la orice forma de procedura de atribuire , va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurentaDeclaratii bancare corespunzatoare (scrisori de bonitate) valabile pe durata derularii contractului (de la semnare minim 200 zile de la deschidere) , ofertantii trebuie sa probeze ca au acces sau dispun de resurse financiare reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza contractul de achizitie publica.valoare minim 3483000 ofertantul trebuie sa faca dovada cu unul sau mai multe contracte cumulate si recomandari aferente ca in ultimii 3 ani a furnizat produse similare valoare minim 3483000Certificat ISO 9001
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 3 ??Imbunatatirea infrastructurii sociale? ? Domeniul major de interventie 3.3-?Imbunatatirea dotarii cu echipamente a bazelor operationale pentru interventii in situatii de urgenta etapa 2 ?
VI.2) Alte informatii
contract finantare 3187/07.06.2012 beneficiar Asoc. dezv. Intercom . Transilvania de Nord. Orgnaism intermediar ADR Nord Vest.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu, .ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2012 16:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer