Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Autoturisme de teren prin programul de stimulare a innoirii parcului auto national - DSTimis


Anunt de participare numarul 131320/27.10.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala:  B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  70164, Romania, Punct(e) de contact:  Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 229, Email:  [email protected], Fax:  021 316 97 45, Adresa internet (URL):  www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Timis
Adresa postala:  Str.Dr.I. Nemoianu nr.7, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300011, Romania, Tel. 0256-294255, In atentia:  ing.Bercia Valer, Email:  [email protected], Fax:  0256-294265
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Autoturisme de teren prin programul de stimulare a innoirii parcului auto national - DSTimis
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: sediul Directiei Silvice Timis
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoturisme de teren prin programul de stimulare a innoirii parcului auto national
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34113300-5 - Vehicule de teren (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 bucata autoturism de teren
Valoarea estimata fara TVA: 16, 300EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare = 800 leigarantia de buna executie =5% din valoarea obiectului de leasing
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii de finantare ale Regiei Nationale a Padurilor ? Romsilva si din veniturile fondului de mediu conform ordinului nr. 772/2011 emis de Ministerul Mediului si Padurilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formulare:
- Informatii generale
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1
Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul general consolidat
Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale
Prezentare Certificat constatator emis de ORC
Ofertantul/dealarul trebuie sa fie validat de catre Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu. Ofertantul v-a prezenta orice document prin care v-a face dovada ca are dreptul sa furnizeze autoturisme in cadrul Programului de stimularea a innoirii Parcului auto national, respectiv ca este validat de Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta completat formularul: Cifra medie de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin 70000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa formularul Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
Pentru fiecare contract se va completa si prezenta formularul?Fisa de informatii privind experienta similara?, insotit in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul? de contract, proces verbal de receptie (final/partial) sau recomandare sau document constatator.
Se va completa o lista cu unitatile service autorizate RAR din Timisoara si din judetul Timis. Lista va trebui sa cuprinda date de contact si de identificare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa prezinte un contract prin care sa faca dovada ca a furnizat minim: 1 autoturismOfertantul va asigura, in Timisoara/judetul Timis, cel putin o unitate de service autorizata RAR.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
- In situatia in care 2(doua) sau mai multe oferte au acelasi pret cel mai scazut, autoritatea contractanta va solicita ca si clarificare depunerea de noi oferte de pret, iar ofertantii vor posta noua propunere financiara ca raspuns la aceasta clarificare in SEAP.- Justificarea alegerii procedurii : ?N.J. conform notificarii ANRMAP? atasata in lista ?Documentatie si clarificari?
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al RNP
Adresa postala:  Bulevardul Magheru nr.31, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010325, Romania, Tel. 0213171005, Adresa internet (URL):  www.rosilva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.10.2011 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer