Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Autoturisme in leasing financiar pe o perioada de 5 ani


Anunt de participare numarul 66532/16.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE IONUT ZLOTA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA BISTRITA
Adresa postala: STR.GENERAL GRIGORE BALAN, NR.21, Localitatea: BISTRITA, Cod postal: 420016, Romania, Punct(e) de contact: Director tehnic, Tel.0731870291, In atentia: Alboi Sandru Vasile, Email: [email protected], Fax: 0263231343, Adresa internet (URL): www.dsbistrita.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA BISTRITA
Adresa postala: STR.GENERAL GRIGORE BALAN, NR.21, Localitatea: BISTRITA, Cod postal: 420016, Romania, Punct(e) de contact: achizitii, Tel.0731870298, In atentia: Rus Adrian, Email: [email protected], Fax: 0263231343
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA BISTRITA
Adresa postala: STR.GENERAL GRIGORE BALAN, NR.21, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420016, Romania, Punct(e) de contact: secretariat, Tel.0263232743, In atentia: Gradinescu Coralia, Email: [email protected], Fax: 0263231343
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Autoturisme in leasing financiar pe o perioada de 5 ani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: sediul Directiei Silvice Bistrita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie un autoturism in leasing financiar pe o perioada de 5 ani si servicii de efectuare a reviziilor tehnice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produse: autoturism - 1 bucata;
Servicii: - de leasing financiar pe 5 ani pentru 1 autoturism;
- de asigurare CASCO pentru 1 autoturism;
- de asigurare RCA/12luni pentru 1 autoturism;
- de efectuare a reviziilor tehnice pentru 1 autoturism pe toata perioada de garantie.
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 6000 lei, cu scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata;Garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii din investitii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractanti, cf.art.44 din OUG.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentare formulare:
-Informatii generale;
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181.
2.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor la data de 18.11.2008.
3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat la data de 18.11.2008.
4.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare formular "Cifra medie de afaceri"
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aiba o cifra de afaceri pe ultimii trei ani de cel putin 300.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentare formulare:
-Lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani;
-Lista unitatilor service;
2. Autorizatie de livrare din partea furnizorului.
3. Cel putin 2 recomandari din partea altor beneficiari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si indeplinit cel putin un contract de furnizare de produse similare, a carui valoare este egala sau mai mare de75.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5709/14.10.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S39-053699 din 26.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se obtine contracost prin solicitare scrisa de la Compartimentul Achizitii. Plata se face numerar la caseria unitatii D.S.Bistrita
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.11.2008 10:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Bistrita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare numiti prin decizie si reprezentantii legali ai ofertantilor sau imputernicitii acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Cluj
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264592322, Email: [email protected], Fax: 0264592322
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Sulotionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Bistrita-Oficiul juridic
Adresa postala: Str.General Grigore Balan, nr.21, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420016, Romania, Tel.0731870299, Email: [email protected], Fax: 0263213343
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2008 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer