Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Autovehicule pentru transport marfuri - DSTimis


Anunt de participare numarul 134255/24.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Timis
Adresa postala: Str.Dr.I. Nemoianu nr.7, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300011, Romania, Tel. +40 256294255, In atentia: ing.Dragu Marian, Email: [email protected], Fax: +40 256294265
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Autovehicule pentru transport marfuri - DSTimis
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: sediul Directiei Silvice Timis
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autovehicule pentru transport marfuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34130000-7 - Autovehicule pentru transportul de marfuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc. autosasiu + platforma + macara + remorca
valoare estimata in lei = 999281 lei la curs BNR din data de 02.02.2012, 1euro=4, 3447 lei
Valoarea estimata fara TVA: 230, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 10000 lei, Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. sau- ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.conturi: (cont RO69RZBR0000060007701145 ? Raiffeisen Bank Timisoara cont RO94BRDE360SV29158003600 ? BRD Timisoara)Daca garantia de participare a fost constituita prin instrument de garantare emis in conditiile legii, atunci ofertantul va avea obligatia sa o depuna atat pe SEAP, cat si in original la sediul Directiei Silvice Timis pana la data deschiderii ofertelor. Daca CNSC respinge contestatie de pusa de catre ofertant, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma echivalenta cu prevederile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006.Daca garantia de participare a fost constituita prin ordin de plata, atunci ofertantul va avea obligatia sa o depuna doar in SEAP.Garantia de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, care, pentru procedurile desfasurate prin mijloace electronice coincide cu data si ora limita de depunere a ofertelor.In cazul in care garantia de participare nu este prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in conditiile prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa la sedinta de deschidere. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul de achizitie a obiectelor de leasing, constituita conform art. 90 din 925/2006, daca garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive se vor respecta prevederile HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii ale RNP-Romislva
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Se va completa formularul: Informatii generale2.Se va completa formularul: Declaratie privind eligibilitatea.
3.Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.4.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pentru persoanele juridice romane.
5.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pentru persoanele juridice romane.
6.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.7.Se va completa formularul: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
8.Se va completa formularul: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
9.Prezentare formular Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006Persoanele cu functie de deizie in cadrul DS Timis: ing. Palconi Ioan, Ing. Oprea Ioan, ec. Tamas Mihaiela. Se va atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maximum 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Pentru persoanele fizice/juridice straine:
Se vor atasa copii legalizate dupa original si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Se vor atasa copii legalizate dupa original si traducere certificata in limba romana, dupa documentele de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul etc., dupa caz), cu toate modificarile intervenite (actele aferente modificarilor) pana la data deschiderii ofertelor.
Se vor atasa copii legalizate dupa original si traducere certificata in limba romana dupa documentele relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, faptul ca ofertantul (asociatii), au ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilorsolicitate prin prezenta documentatie de atribuire si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la insolventa sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 900.000 lei.Se va declara cifra de afaceri pe anii 2008, 2009 si 2010 atat in lei cat si in euro. Se va lua in calcul cursul BNR mediu pentrufiecare an. Acelasi curs se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.
Se va prezenta completat formularul: Cifra medie de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare operator economic din cadrul asocierii va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare). Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala pot fi indeplinite prin cumul de catre membrii asociatiei respective.
- ofertantul trebuie sa prezinte contracte prin care sa faca dovada ca a furnizat minim 1 bucata autosasiu, 1 bucata platforma, 1 bucata macara si 1 bucata remorca
- se va completa formularul Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani- pentru fiecare contract (privind indeplinirea furnizarii a 1 buc autosasiu; 1 bucplatforma; 1 bucmacara; 1 bucremorca) se va completa si prezenta formularul?Fisa de informatii privind experienta similara?, insotit in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul? de contract, proces verbal de receptie (final/partial) sau recomandare sau document constatator
- ofertantul va asigura, in Timisoara/judetul Timis, cel putin o unitate de service autorizata RAR.
- se va completa o lista cu unitatile service autorizate RAR din Timisoara si din judetul Timis. Lista va trebui sa cuprinda date de contact si de identificare
- informatii privind subcontractantii
- se va completa formularul: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care 2(doua) sau mai multe oferte au acelasi pret cel mai scazut, autoritatea contractanta va solicita ca si clarificare depunerea de noi oferte de pret, iar ofertantii vor posta noua propunere financiara ca raspuns la aceasta clarificare in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatorde un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al RNP
Adresa postala: Bulevardul Magheru nr.31, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Tel. +40 213171005
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2012 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer