Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Baraj Izvorul Muntelui. Retehnologizarea sistemului AMC prin modernizarea AMC-urilor si transmiterea datelor UCCH


Anunt de participare (utilitati) numarul 107475/09.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  Sucursala Hidrocentrale Bistrita-Piatra Neamt Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, jud Neamt, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610125, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Contracte, Tel. 0233207141, In atentia:  Ing. Titiana Gafton, Email:  [email protected], Fax:  0233207130, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala de Producere aenergiei electrice incentrale hidroelectrice
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Baraj Izvorul Muntelui. Retehnologizarea sistemului AMC prin modernizarea AMC-urilor si transmiterea datelor UCCH
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Baraj Izvorul Muntelui este amplasat pe raul Bistrita la km 148.5 de la izvor, 3.2 km amonte de confluenta cu raul Bicaz.Teritorial, amenjarea apartine judetului Neamt, orasul cel mai apropiat fiind Bicaz, iar accesul la baraj se face pe DN 15
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Retehnologizarea sistemului AMC urmeaza a se efectua in galeriile barajului Izvorul Muntelui, in camera de comanda, la putul limnigraf(priza de aductiune) si in zona imediat aval de baraj .Avand in vedere importanta barajului Izvorului Muntelui, vechimea sa (44 ani), precum si necesitatea cresterii gradului de siguranta in exploatare, conform legislatiei in vigoare, se impune modernizarea sistemului de urmarire a comportarii constructiei cu aparatura de masura si cotrol.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38424000-3 - Echipament de masurare si de control (Rev.2)
51210000-7-Servicii de instalare de echipament de masurat (Rev.2)
76431000-3-Servicii de forare de puturi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul va avea ca obiect, servicii de proiectare a detaliilor de executie procurarea/achizitia sistemului AMC, furnizarea, montarea, testarea si punerea in functiune a tuturor echipamentelor/instalatiilor livrate in vederea dotarii si modernizarii sistemului AMC de la baraj Izvorul Muntelui precum si pentru predarea acestuia ?la cheie?.Ofertantul este obligat sa realizeze toate cerintele prevazute in proiectul tehnic astfel incat la receptie, sistemul sa fie 100% functional.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 528, 320RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare =150000 lei.Garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contracului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii ale SC Hidroelectrica SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu contract autentificat la notariat, subcontractanti.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din OUG34/2006; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale (formulare eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident)-sa se specifice perioada de valabilitate, sa se refere explicit pentru ce au fost emise, original/copie legalizata;Certificat constatator emis de ORC cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 sau ca societatea se afla in incapacitate de plata-copie legalizata; Certificat de inregistrare emis de ORC?legalizat;Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA emis de MFP?ANAF-copie;Pentru persoane fizice/juridice straine-Documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare/apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Bilantul contabil pe ultimul an(2009), vizat si inregistrat de organele competente si rapoartele anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale, prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;Se va prezenta bilantul contabil pentru ultimul exercitiu financiar-legalizat, vizat si inregistrat la organele competente, insotit de raportul de audit financiar-contabil;Informatii privind situatia financiara-Cifra mediede afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2008, 2007), in lei fara TVA, si in euro (la cursul din data bilantului anual).Cerinta minima de calificare-realizarea unei cifre medii de afaceri, pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de 15.000.000, 00lei fara TVA.Conversia cifrei de afaceri din Lei in Euro, pentru candidatii romani, se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, care se poate obtine de pe site-ul: http: //www. bnr.ro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contracte similare finalizate in ultimii 5 ani;Prezentarea a minim un contract cu valoare cel putin: 4127600 lei, fara TVA/1000000euro, fara TVA.Prezentarea a cel putin unui contract care sa faca dovada punerii in functiune a minim 3 statii automate de achizitie a datelor de urmarire a comportarii constructiilor hidrotehnice pentru beneficiari-admnistratori de baraje;Prezentarea a cel putin unui contract care sa faca dovada executiei a minim 5 foraje pentru pendule inverse in incinta barajelor-caracteristici tehnice: minim 40 m adancime;minim 150 mm diametru;abaterea de la verticala maxim 0, 1%;Prezentarea a cel putin unui contract finalizat pentru furnizare de echipamente similare, perfectat cu beneficiari-administratori de baraje;Prezentarea a cel putin unui contract finalizat cu care sa fi avut ca obiect urmarirea comportarii constructiilor hidrotehnice;Pentru contractele similare se vor prezenta recomandari/certificari?in original, emise de beneficiari;Prezentarea de procese verbale de receptie si punere in functiune?copie;Lista cu personalul tehnic de specialitate: personal atestat RTE, CQ, lider de proiect, O echipa de cel putin de cel putin 3 experti cu o experienta de minim 5 ani in executarea de foraje speciale, o echipa de cel putin 3 experti cu o vechime de minim 5 ani specializati in Statii Seismice.Declaratie privind utilajele/echipamentele tehnice pentru indeplinirea contractului;Informatii privind subcontractantii;Informatii privind asocierea, Dovada certificarii sistemului de management a calitatii conform SR EN ISO 9001/2000 sau echivalent-Copie conforma cu originalul.Dovada certificarii privind asigurarea protectiei mediului conform Standardelor EMAS/de gestiune ecologica bazate standarde europene/internationale in domeniu, certificate echivalente/probe/dovezi prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului-Copie conforma cu originalul;Dovada certificarii sistemului de management al sanatatii si securitatii in munca SR-EN-OHSAS18001:1999/echivalent-copie conforma cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie tehnica acordata in plus sistemului, fata de perioada minima impusa prin proiectul tehnic /caietele de sarcini
15%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica.Obiectul LE este pretul.Nr.de runde: 1. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta si numarul de participanti inscrisi la licitatie
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9647
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Toate documentele vor fi traduse in lb romana, insotite de originale, semnate si stampilate
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2010 12:00
Locul: Sucursala Hidrocentrale Bistrita-Piatra Neamt, Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, Piatra Neamt, jud Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii candidatilor vor prezenta imputernicirilor si a actelor de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Procedura selectata - LICITATIE RESTRANSA ACCELERATA CU ETAPA FINALA DE LICITATIE ELECTRONICA. Justificarea accelerarii procedurii conform OUG 34/2006, art. 250, alin. 1, lit. b) si cap. II, sectiunea 3 din Ordinul ANRMAP 51/2009, HG 925/2006-Cap. IV, sect a2a. Metodologia privind stabilirea categoriilor de importanta a lucrarilor hidrotehnice - se impune retehnologizarea sistemului AMC; numar minim de candidati -5, maxim 100. Se aplica art. 86 / alin. 2 din OUG 34/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6 , Sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.4641, Email:  [email protected], Fax:  021-310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU-SECTIA COMERCIALA SI CONTENTIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala:  str. Cuza Voda nr. 1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  5600, Romania, Tel. 0234-513.296, Fax:  0234-514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC HIDROELECTRICA SA - Sucursala Hidrocentrale Bistrita - juridic Birou Contracte
Adresa postala:  Str. Lt. Draghiescu nr. 13, jud. Neamt, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610125, Romania, Tel. 0233207141, Email:  [email protected], Fax:  0233207130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2010 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer