Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Baraj Pascani.Echipament hidromecanic


Anunt de participare (utilitati) numarul 101261/03.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr. 13, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610125, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Contracte, Tel. 0233-207141, In atentia:  Titiana Gafton, Email:  [email protected], Fax:  0233-207130, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Baraj Pascani.Echipament hidromecanic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Amenajarea Hidroenergetica Pascani-Centrala Hidroelectrica Pascani, jud. Iasi, Romania
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul va avea ca obiect proiectarea, achizitionarea/fabricarea , instalarea si punerea in functiune a Echipametului hidromecanic de la Baraj Pascani , siva cuprinde:
- servicii de proiectare;
- fabricare/achizitionare furnitura, testare, ambalare;
- transport si furnizare unitati tehnice;
- montarea, efectuarea deprobesipunerea in functiune a tuturor furnituriilivrate ;
- instruirea si scolarizarea personalului de exploatare;
- service in timpul perioadei de garantie;
Ofertantul este obligat sa realizeze toate cerintele prevazute in caietul de sarciniastfel incat la receptia finalaunitateatehnica sa fie 100% functionala.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43328100-9 - Echipament hidraulic (Rev.2)
45255400-3-Lucrari de montaj (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul va avea ca obiect proiectarea, achizitionarea/fabricarea , instalarea si punerea in functiune a Echipametului hidromecanic de la Baraj Pascani , siva cuprinde:
- servicii de proiectare;
- fabricare/achizitionare furnitura, testare, ambalare;
- transport si furnizare unitati tehnice;
- montarea, efectuarea deprobesipunerea in functiune a tuturor furnituriilivrate ;
- instruirea si scolarizarea personalului de exploatare;
- service in timpul perioadei de garantie;
Ofertantul este obligat sa realizeze toate cerintele prevazute in caietul de sarciniastfel incat la receptia finalaunitateatehnica sa fie 100% functionala.
Cantitatile detaliate sunt cuprinse in sectiunea B a documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: intre 30, 000, 000 si 36, 391, 815.73RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare solicitata in cuantum de 700.000, 00 lei;Garantia de buna executie ;5% (in lei fara TVA) din valoarea contractului in lei fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale SC Hidroelectrica SA.(finantare proprie)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati cu contract autentificat la notariat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
-Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, prezentate in original sau copie legalizata , valabile la data deschiderii ofertelor;Certificat constatator emis de ORC , valabil, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 , prezentat in original sau copie legalizata ;Certificat de inregistrare emis de ORC?prezentat in copie legalizata ;
Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA emis de MFP?ANAF? copie conforma cu originalul;
Pentru persoane fizice / juridice straine:
-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Fisa de informatii generale ? Se va completa formularul nr. 6 din Sectiunea C;b) Bilantul contabil pe ultimul an (2009), vizat si inregistrat de organele competente (Ministerul Finantelor Publice) si rapoartele anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale, prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;
Precizari:
? Operatorul economic are obligativitatea prezentarii bilantului contabil pentru ultimul exercitiu financiar - legalizat, vizat si inregistrat la organele competente, insotit de raportul de audit financiar-contabil.
c)Informatii privind situatia financiara: - Cifra mediede afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2008, 2007) , in lei fara TVA, siin euro (la cursuldin data bilantului anual).- Cerinta minima de calificare - realizarea unei cifre medii de afaceri , pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de70.000.000, 00lei fara TVA.
Informatiile privind cifra de afaceri, se vor completain formularul nr.7 din Sectiunea C.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratieprivindpricipalele livrari similare, din ultimii 3 ani-Ofertantii vor prezenta minim un contract finalizat, a caruivaloareafizicasa fie cel putin egala cu cea supusa prezentei proceduri, acesta sa fi continut proiectare-fabricare/achizitionare-montare si punere in functiune, de echipamente hidromecanice de inchidere cu actionarea hidraulicaa caror dimensiuni minimesa fie: nivelulde retentie mai mare sau egal cu 14m si deschiderea in lumina mai mare sau egala cu 16m.Se va prezenta un document contatator/scrisoare de recomandare din care sa reiasa obiectul contractului, durata de executie, informatii privind neconformitati-accidente tehnice.b) Informatii privind personalul angajat: se vor nominaliza persoanele responsabile de executarea contractului.Se va face dovada asigurarii de personal in domeniile: minim 2 persoane atestate care sa execute documentatia tehnica(mecanic si electric)si minim 2 persoane autorizate ca verificator de proiecte (mecanic si electric); minim 2 persoane atestate pe parte mecanica si minim 2 persoane atestate pe parte electrica in vederea executariimontajului echipamentelor; minim 1 persoanaatestata CQ, minim 1 persoana nominalizata ca responsabil de contract, minim 1 persoanaatestata ca Inginer-sudor-International/European-(IWE/EWE);c)Declaratie privindutilajele, echipamentele de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului ; d)Informatii privind subcontractantii - se va prezenta o lista cu subcontractantii, ;e) In cazul unei asocieriseva prezenta in cadrul ofertei un acord de Asociere; f) Ofertantii vor prezenta dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii -SR EN ISO 9001/2000 sauechivalentul acestuia-copie;g)Ofertantiivor face dovada certificarii privind asigurarea unui nivelcorespunzatoral protectiei mediului conform Standardelor: EMAS/ de gestiune ecologica, sau alte dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului-copie;g)Ofertantii vor prezenta dovada certificarii sistemului de management al sanatatii si securitatii in munca, SRENOHSAS18001:1999 sauechivalentul acestuia-copie;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie tehnica acordata unitatii tehnicein plus fata de minimul de 2 ani impus prin caietul de sarcini
20%
Descriere:
3.
Pierderi de apa prin etansarea Stavilei Segment cu Clapet in pozitia inchis
5%
Descriere:
4.
Utilizarea unei statii de lucru intermediare cu soft tip OPC Server, pentru transmisia datelor intre automatele programabile ale sistemului de automatizare al stavilelor si SCADA al CHE Pascani
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa electronica se va desfasuraintr-o singura runda, iar obiectul reofertarii il constituie numai pretul.Ofertantii pot vedea cea mai buna ofertasi nr.de participanti.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
6690/25.05.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2010 12:00
Locul: Sucursala Hidrocentrale Bistrita, str.Lt. Draghiescu, Nr.13, Piatra Neamt, jud. Neamt, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatii societatilor ofertante, prezentant imputernicire si cartea de identitate/buletin.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu art.40, alin.(2) din OUG nr.34/2006 , autoritatea contractanta se afla in situatia in care din motive tehnice nu poate atasa intreaga documentatie de atribuire in SEAP, respectiv nu poate fi atasat continutul proiectului tehnic si cel alcaietelor de sarcini, deoarece acesteaau un volum mare de pagini precum si un format mare al desenelortehnice (A0, A1, A2 etc), neputand fi stocate in format electronic.Documentatia de atribuire este atasata pe SEAP (fara continul sectiunii B-respectiv proiect tehnic si caiete de sarcini).Proiectul tehnic (inclusiv caietele de sarcini)potfi procuratede la sediul Autoritatii Contractante, BiroulContractedin cadrul Sucursalei Hidrocentrale ?Bistrita?-Piatra Neamt, str. Lt. Draghiescu nr. 13, jud. Neamt, telefon 0233-207141 (Titiana Ionita), fax: 0233-207130.Documentatia (Proiect tehnic inclusiv caiete de sarcini) se va transmite cu titlu gratuit, ofertantii suportand numai contravaloareatransmiterii prin curierat rapid.2.Autoritatea Contractanta solicita ofertantilortransmiterea unei adrese de exprimare a intentiei de procurare a documentatiei catre BiroulContracte, cu cel putin o zi lucratoare inaintea prezentarii pentru ridicarea documentelor.In adresa se vor transmite urmatoarele informatii: a)modalitatea de intrare in posesia documentatiei : prin curierat rapid/prioripost/delegat al firmei;b)Persoana imputernicita sa ridice documentatia , in cazul in care se prezinta delegatul operatorului economic pentru ridicarea documentatiei;c)Datele de contact aleoperatorului economic (denumire, adresa, CUI, RO, ) inclusiv telefon si fax;d)Persoana de contact din partea operatorului economic ;Operatorii economici care doresc sa intre in posesia documentatiei pot obtine informatii suplimentare la nr de tel.0233-207141 ( Luni -Vineri, 07:30-15:30) sau 0728-131 003;Persoana de contact: ing.Titiana Ionita
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNationaldeSolutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6 , Sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.4641, Email:  [email protected], Fax:  021-310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau - Sectia Comerciala si Contentios Administrativ
Adresa postala:  str. Cuza Voda nr. 1 , Judet: Bacau, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0232- 513296, Fax:  0232-514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala Hidrocentrale ?Bistrita? - Piatra Neamt, Birou Contracte, In atentia Cons.Juridic
Adresa postala:  str. Lt. Draghiescu nr. 13, jud. Neamt, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610125, Romania, Tel. 0233-207141, Email:  [email protected], Fax:  0233-207130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2010 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer